برترین مراکز خرید شانگهای

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید شانگهای

مراکز خرید شانگهای به عنوان شیک‌ترین مراکز خرید در چین و شلوغ‌ترین و هیجان انگیزترین مکان‌های خرید شناخته می‌شوند. اکثر مراکز خرید در مراکز تجاری شلوغ، واقع شده و در 24000 فروشگاه شانگهای از عتیقه‌جات گرفته تا سفال، لباس تا کالاهای پنبه‌ای، فرش، مبلمان و جواهرات، مراجعه‌کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

مراکز خرید معروف شانگهای را می‌توانید در مناطق خرید محلی و بهترین خیابان‌های عابر پیاده مانند میدان مردم، خیابان نانجینگ شرقی، جاده هوآی‌های و منطقه مالی لوجیازوی پیدا کنید. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید شانگهای می‌پردازیم و شما می‌توانید در سفر به چین از این مراکز خرید بازدید کنید.

بهترین مراکز خرید شانگهای چین

فروشگاه بزرگ اقیانوس آرام  Pacific Department Store

این فروشگاه با مساحتی نزدیک به 30000 متر مربع در منطقه Xuhui قرار دارد و با امکانات رفاهی متنوع از خرید، سرگرمی، غذاخوری شرایط ایده‌آلی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده است. 

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: خیابان هنگشان، پلاک 932، منطقه Xuhui، K1 

ساعت کاری: 10:00 تا 21:30 

تلفن: +86 21 6381 8888

وب‌سایت: www.pacific-shanghai.com.cn

فروشگاه بزرگ اقیانوس آرام

مرکز خرید Shanghai  K11 

یکی از بهترین مراکز خرید شهر شانگهای که در جاده Huaihai قرار دارد و از مناطق خرید پررونق این شهر به حساب می‌آید. شانگهای K11 با عناصر هنری ویژه بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. سبزیجات و میوه در طبقات به یک مزرعه شهری تبدیل شده که در آن، می‌توانید محصولات خود را بکارید. این مرکز خرید نه طبقه به سه طبقه زیر زمین و شش طبقه بالای زمین تقسیم می‌شود.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: شماره 300، خیابان Huaihai Middle,

ساعت کاری: 10:00 تا 22:00 

تلفن: +86 21 2310 3112

مرکز خرید Shanghai  K11 

 مرکز خرید شبانه Huangpu District

این مرکز خرید در شانگهای، شهرت خود را به خاطر خریدهای آخر شب به دست آورده است. در نیمه شب برای خرید می‌توانید به این مرکز بروید و اوقات لذت‌بخشی را سپری کنید. بیش از 200 برند معروف در فروشگاه‌های منحصر به فرد از پرادا، گوچی و والنتینو علاقه‌مندان بسیاری به مد را به سمت خود می‌کشاند. از دیگر ویژگی‌های شاخص این منطقه، رستوران معروف لی گاردن در 4F است که با یک ستاره میشلن توانسته نظر بسیاری را به سمت خود جلب کند.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: خیابان Huaihai، پلاک 999، منطقه Xuhui

ساعات کاری: رستوران‌ها: 10:00 تا 1:00 روز بعد. سایرین: 10:00 - 23:00 

 مرکز خرید شبانه Huangpu District

مرکز خرید Sogo Shanghai

یکی از مراکز خرید شانگهای که در کنار سوگو شانگهای، غرب جاده نانجینگ در یکی از بهترین خیابان‌ها برای خرید واقع شده است. این مجموع با فروشگاهای متنوع و رستورا‌ن‌ها شامل ده طبقه می‌شود که زیرزمین آن به عنوان مارت تازه استفاده شده و انواع غذاهای وارداتی به ویژه غذاهای ژاپنی در آن به فروش می‌رسد. انواع فروشگاه‌ها و رستوران‌های شانگهای در نه طبقه دیگر بالای زمین قرار دارند.

بیشتر بخوانید: غذا در چین

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: شماره 1618، خیابان نانجینگ غربی، پلازای ناحیه جینگ آن 

ساعت کاری رستوران‌ها: 10:00 تا 22:00 

وب‌سایت: www.sogo.com.hk/tc

مرکز خرید در شانگهای

بازار یووان Yuyuan Bazaar

بازار Yuyuan،در نزدیکی باغ یو یکی از بازارهای شانگهای است که توانسته محبوبیت بسیاری را به دست آورد. مکانی عالی برای خرید سوغاتی‌های چین که بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند بازارهای خرید شانگهای و معبد خدای شهر قدیمی را ببینند. بسیاری از صنایع‌دستی محلی و غذاهای محلی مانند کاغذ برش‌خورده، روسری‌های ابریشمی، نان‌های پرشده بخارپز، نان‌های شکم پر پخته و کیک‌های برنجی را می‌توانید در این بازار خریداری کنید.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: شماره 269، خیابان فانگ بانگ میانه، شهر رافلز

منطقه Huangpu

ساعت کاری: 9:00 تا 22:00

پاساژهای شانگهای

Raffles City

یک مرکز خرید هشت طبقه که علاوه بر خرید تجهیزات پزشکی، می‌توانید در Alienware Flagship Store از تجهیزات حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی نیز استفاده کنید. 

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: شماره 268، خیابان Xizang میانه

ساعت کاری: 10:00 تا 22:00 

بازارهای شانگهای

Hong Kong Shopping Center

مرکز خرید منطقه هنگ کنگ در طولانی‌ترین خیابان زیرزمینی Shanghairan، Hong Kong قرار دارد. بهترین پاساژهای شانگهای و مغازه‌های کوچک زیادی را در این مجموعه پیدا خواهید کرد. از کالاهای گران‌قیمت تا لباس، هدایا و اسباب‌بازی های مقرون به صرفه در این مرکز به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی شهر هنگ‌کنگ

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: نزدیک ایستگاه مترو میدان مردم و زیر خیابان مردمB

 ساعت کاری: 9:00 تا 22:00

 

مراکز خرید شهر شانگهای

Bailian Outlets Plaza

این مرکز با ارائه برندهای معروف جهان از جمله آرمانی، زگنا، باربری، رالف لورن پولو و کوچ افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. در سه منطقه اجناس مشخصی به فروش می‌رسد. مارک‌های درجه یک در منطقه A، منطقه B برای مارک‌های ورزشی و در منطقه C برخی از مارک‌های داخلی عرضه می‌شود و همچنین شامل امکاناتی مانند غذاخوری و سرگرمی است. 

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: شماره 5555 Middle Jiasong Road, Qingpu District

ساعات کاری: روزهای هفته: 10:00 الی 21:00; آخر هفته ها و تعطیلات: 9:00 - 21:30 

تلفن: +86 571 8684 7777

وب‌سایت: www.bloqp.com

بهترین مراکز خرید شانگهای

French Concession area

منطقه فرنچ نسشن با بوتیک‌های مجلل و عتیقه‌فروشی‌ها در مسیرهای پر پیچ و خم جاده تایکند قرار دارد. برخی از گالری‌ها و فروشگاه‌های مدرن متعلق به طراحان جدید هستند و می‌توانید برخی از پارچه‌های عجیب و غریب و گلدوزی شده را خریداری کنید.   

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: , Taikang Rd, 打浦桥 Huangpu, Shanghaچین، 200023

مراکز خرید ارزان شانگهای

میدان سیتیک  Citic Square

میدان سیتیک با ارائه برندهای معروف مانند مکس مارا، آلفرد دانهیل، اسپریت بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. در این مجموعه همچنین می‌توانید مکانی برای تعمیر کفش و کلید و ویدیو صوتی مایا پیدا کنید. این مرکز خرید در نزدیکی Westgate Mall به یکی از بهترین مراکز خرید شانگهای تبدیل شده است.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: پلاک 1168، جاده نانجینگ غربی

ساعات کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب همه روزه

تلفن: +86 21 5252 4618

 وب‌سایت: citicsquare.com 

میدان سیتیک  Citic Square

Mei Long Zhen Iestan Shanghai 

یک فروشگاه بزرگ ژاپنی که در شینجوکوی توکیو قرار دارد و به عنوان منحصر به فرد‌ترین مرکز خرید شانگهای شناخته می‌شود.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس :پلاک 1038 جاده ناجینگ غربی

ساعات کاری: 10:00 صبح الی 9:30 همه روزه

تلفن: +862162721111

وب‌سایت: isetan.mistore.jp 

 

Mei Long Zhen Iestan Shanghai 

خیابان Xintiandi

این مرکز با خیابان‌های تجاری شلوغ و فروشگاه‌های متنوع شهرت بسیاری دارد. در این مجموعه انواع پرندگان، ماهی‌ها و گل‌ها به فروش می‌رسد. از دیگر اجناسی که در این منطقه عرضه می‌شود، می‌توان به وسایل روشنایی، دکمه‌ها، نوار چسب، ابریشم، مو، کفش‌های رولکس و نایک، ویدیوهای دزدی دریایی، خوک‌های صورتی خرپایی و سرهای بریده اردک اشاره کرد.

 آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: 245 Madang Rd, Huangpu, Shanghai, چین، 200020

خیابان Xintiandi

بازار پارچه Shi Liu Pu 

از بازارهای شانگهای که اگرچه به اندازه South Bund شناخته شده نیست، اما دارای خیاطان زیادی است که می‌توانند هر کالایی را که می‌خواهید در عرض یک هفته تولید کنند. انواع دکمه و زیپ و امثال آن را می‌توانید در این بازار خریداری کنید. 

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: 168 Dongmen Lu، نزدیک Zhongshan Dong Er Lu، منطقه قدیمی شهر (باغ یو)

ساعات کاری: همه روزه، 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

بازار  پارچه Shi Liu Pu 

بازار پوشاک  Qipu Lu

یکی از مراکز خرید ارزان شانگهای که با فروش مجموعه‌ای از لباس‌های ارزان قیمت توانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند، Qipu Lu به معنای "خیابان ارزان" و مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی است، اگرچه لباس‌ها تا حدی بی‌کیفیت هستند. صبح‌های اولیه هفته، بهترین زمانی است که می‌توانید از این بازار دیدن کنید.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: 168 Qipu Lu، در نزدیکی Henan Bei Lu، منطقه Hongkou

ساعات کاری : همه روزه از ساعت 9:00 الی 17:30

 

بازار پوشاک  Qipu Lu

جاده نانجینگ Nanjing Road

جاده نانجینگ در شلوغ‌ترین خیابان شانگهای به عنوان منطقه خرید اصلی کشور چین شناخته می‌شود. این مجموعه از بوند شروع می‌شود و هشت کیلومتر به سمت غرب در حومه غربی امتداد می‌یابد. فروشگاه‌های اسباب‌بازی، فروشگاه‌های موسیقی، کتابفروشی‌ها، فروشگاه‌های کاغذی و گل مصنوعی از جمله فروشگاه‌های این مرکز هستند.

فروشگاه‌های بزرگی که اقلام باربری، بنتون و نایک را عرضه می‌کنند و دستفروش‌ها و غرفه‌داران، سی‌دی‌های بوتلگ، تخم‌مرغ آب‌پز، گل و کالاهای ارزان‌قیمت چینی می‌فروشند. جاده نانجینگ به مراتب از هر خیابان خرید در پکن شلوغ‌تر است. روزانه بیش از یک میلیون عابر پیاده در جاده نانجینگ رفت و آمد می‌کنند.

یکشنبه‌ها بزرگ‌ترین روز خرید محسوب می‌شود و در شب، خیابان نانجینگ با تابلوهای نورانی نئون و فانوس‌های درخشان خیابان را روشن می‌کنند. فروشگاه بزرگ New World یک مکان دیدنی در جاده نانجینگ است که در طبقه 10 یک خروجی از موزه موم مادام توساد را می‌توانید تماشا کنید.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: Nan Jing Lu Bu Xing Jie, Huang Pu Qu, Shang Hai Shi, چین

جاده نانجینگ Nanjing Road

Nanjing Road Pedestrian Walkway 

این مسیر پیاده‌روی به طول 1033 متر بین بوند و میدان مردم قرار دارد. این خیابان مدت‌ها به عنوان نشانه‌ای از تاریخ و فرهنگ شانگهای شناخته می‌شود. بیش از 600 مغازه در دو طرف پیاده‌رو وجود دارد و قدمت برخی از مغازه‌ها به بیش از 100 سال می‌رسد. بسیاری از برندهای معروف را در فروشگاه‌ها می‌توانید پیدا کنید و همچنین فروشگاه‌های تخصصی متعددی در مشاغل مختلف وجود دارد. 

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: 6FMF+VXJ Nanjing Road Pedestrian Street, 南京路步行街 Huangpu, Shanghai, چین، 200001

Nanjing Road Pedestrian Walkway 

West Nanjing Road

جاده نانجینگ غربی از مراکز خرید شانگهای در وست گیت، ژونگ شین تای فو، پلازا 66 و بخش جیو گوانگ سوگو واقع شده است. این منطقه به عنوان یک مرکز خرید گران‌قیمت با برندهای معروف بین‌المللی در نظر گرفته شده و انواع رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی زیادی نیز در آن وجود دارد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Nan Jing Lu Bu Xing Jie, Huang Pu Qu, Shang Hai Shi, چین

West Nanjing Road

Fuyou Market

از پاساژهای شانگهای که در چهار طبقه انواع عتیقه‌ها به فروش می‌رسد. از این اقلام می‌توان به گلدان‌های سرامیکی، چمدان‌های حصیری، قالیچه‌های دستبافت، کفش‌ها، پوسترهای قدیمی انقلابی، کتاب‌های قرمز کوچک و کتاب‌های طنز قدیمی اشاره کرد. منطقه اطراف فانگ‌بانگ لو و هنان لو بسیاری از اقلام شیک مانند ساعت‌های مائو، پوسترهای تبلیغاتی قدیمی، سوغاتی‌ها و عتیقه‌جات را ارائه می‌دهند.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: Fuyou Antique Market, 457  Shanghai, چین، 200010

Fuyou Market

گالریهای هنر معاصر M50

گالری‌های هنر معاصر که در انبارها قرار دارند و افراد بسیاری از آن‌ها دیدن می‌کنند. استودیوهایی که متعلق به بیش از صد هنرمند و برای عموم آزاد است. این منطقه اغلب با سوهو نیویورک و منطقه هنری 798 پکن مقایسه می‌شود و مجله تایم، آن را در میان ده جاذبه برتر شانگهای قرار داده است.

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: 50 Moganshan Rd, Putuo, Shanghai, چین، 200071

تلفن: +86 21 6266 7125

گالری‌های هنر معاصر M50

Tianshan Tea City 

این مجموعه‌ چند طبقه که به چای اختصاص دارد، شبیه به یک معبد طراحی شده است. این بازار  حدود 150 غرفه دارد که هزاران نوع برگ چای را می‌فروشند. اگر از این فروشگاه‌ها دیدن کنید، با یک فنجان کوچک در فضای باز آن می‌نشینید و پشت سر هم طعم‌های مختلف را امتحان می‌کنید. 

آدرس/تلفن/وب‌سایت:

آدرس: 520 Zhongshan Xi Lu، در نزدیکی Wuyi Lu، منطقه Hongqiao

ساعت کاری: هر روز، 9.30 صبح تا 20.30

تلفن: 6233 8699

 وب‌سایت www.dabutong.com

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات