مهیج‌ترین جاذبه‌های سوئیس برای کودکان

6 سال پیش 0 دیدگاه

جاذبه‌های سوئیس برای کودکان در کنار دیگر جاذبه‌های دیدنی، مقصدی ایده‌آل برای تعطیلات خانوادگی در تور سوئیس است. کودکان با طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز از زمین‌های بازی آلپاین تا اسکوترهای کوهستانی، بی‌نهایت سرگرم خواهند شد. در ادامه با معرفی بهترین فعالیت‌ها برای کودکان و نوجوانان در سوئیس همراه ما باشید.

Theme trails مسیر کوهستانی

 این مسیر پیاده‌روی در سوئیس برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. مسیرها دارای ایستگاه‌های بازی تعاملی سرگرم‌کننده‌ای هستند که در طول مسیر وجود دارند و امکانات لذت‌بخشی را فراهم کرده‌اند تا کودکان از ادامه راه خسته نشوند. Toggenburg Tone Trail با بیش از 20 جایگاه موسیقی در طول مسیر به کودکان انگیزه می‌دهد.

دیدنی‌های سوئیس برای کودکان

 سورتمه‌سواری Summer Toboggans

 سورتمه‌سواری تابستانی یکی دیگر از جاذبه‌های سوئیس برای کودکان است. شما در مسیر، آزادانه سوار سورتمه‌ای می‌شوید که روی سرسره فلزی حرکت می‌کند و می‌توانید سرعت خود را با ترمز دستی کنترل کنید. این سرگرمی بدون کلاه ایمنی یا کمربند ایمنی، ممکن است تا حدی ناامن باشد اما به طور کلی، با کنترل آن می‌توانید سرعت خود را تنظیم کنید. کودکان بالای 3 سال همراه بزرگسال مجاز به سوار شدن هستند. طول مسیرهای توبوگان بین 600 تا 1350 متر است.

تفریحات سوئیس برای کودکان

 Mountain Scooters اسکوترسواری کوهستانی

پس از پیاده‌روی، بچه‌ها عاشق این هستند تا از اسکوترسواری کوهستانی که به سرعت از کوه پایین می‌آید، استفاده کنند. اسکوترها در سبک‌های مختلفی هستند که شامل لاستیک‌های نازک تا پهن، کارت‌های سه چرخ، با نام مستعار گاری‌های هیولا و همگی با ترمز دستی هستند که در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ سوغات سوئیس که حتما باید بخرید

مسیرها معمولا پوشیده از خاک، شن و سنگفرش هستند و بین 3 تا 11 کیلومتر از هم فاصله دارند. بچه‌های حدود 8 سال به تنهایی مجاز به استفاده از این وسیله هستند، در حالی که بچه‌های کوچک‌تر معمولا می‌توانند با یک بزرگسال سوار شوند.

جاذبه‌های تفریحی سوئیس برای کودکان

Alpine Playgrounds زمین‌های بازی

بسیاری از استراحتگاه‌های کوهستانی دارای زمین‌های بازی سرگرم‌کننده و امکانات دیگری مانند رستوران هستند تا والدین بتوانند هنگام بازی کودکان، استراحت کنند. تماشای مناظر اطراف و کوه‌های آلپ یکی از جاذبه‌های سوئیس برای کودکان محسوب می‌شود که قطعا از آن لذت خواهند برد. پس از طی مسیری طولانی، زمین بازی می‌تواند پاداشی برای کوهنوردان سختکوش باشد.

سرگرمی‌های سوئیس برای کودکان

Mountain Coasters ترن هوایی در کوه‌های سوئیس

 کوه‌های سوئیس معمولا دارای ترن هوایی آلپاین هستند که در آن با اتومبیل‌های تک‌نفره می‌توان مسیر حرکت و سرعت خود را با ترمزهای دستی کنترل کرد. Prädischer با 3 کیلومتر طولانی‌ترین مسیر در سوئیس است که سرعت آن به 40 کیلومتر در ساعت می‌رسد. کودکان 4 ساله می‌توانند همراه یک بزرگسال از این وسیله استفاده کنند.

Ride tiny gondolas & steep funiculars فونیکولارهای شیب‌دار

جاذبه‌های سوئیس برای کودکان بی‌شمار بوده و از مسیرهای جالب و گاهی ترسناک گرفته تا بالا رفتن از کوه کودکان را سرگرم می‌کند. از امکانات رفاهی و هیجان‌انگیز می‌توان به فونیکولارهای شیب‌دار، تله‌کابین‌های هوای آزاد، قطارهای چرخ‌دنده‌ای قدیمی با موتور بخار و غیره اشاره کرد.

 Gelmerbahn یکی از هیجان‌انگیزترین آن‌ها به شمار می‌رود که قطار فونیکولار شیب‌دار در هوای آزاد حرکت می‌کند. تله‌کابین‌های کوچک در استراحتگاه‌های کوهستانی تنها 4 نفر ظرفیت دارند که شبیه یک اسباب‌بازی به نظر می‌رسند. تله‌کابین‌های مدرن به سکوهای هوای آزاد و ماشین‌های چرخان مجهز شده‌اند و به همان اندازه، سرگرم‌کننده هستند.

Suspension Bridges پل‌های معلق فنری

 پل‌های معلق فنری زیادی در سوئیس وجود دارد که عبور از آن‌ها کمی ترسناک به نظر می‌رسد. دسترسی به برخی از آن‌ها که به تله‌کابین نزدیک هستند، راحت‌تر است. برای داشتن یک تجربه هیجان‌انگیز و مهیج به همراه کودکان خود حتما از روی این پل‌ها عبور کنید.

سرگرمی‌های کشور سوئیس برای کودکان

Cliff Walks «پیاده‌روی صخره»

یکی از فعالیت‌های هیجان آسان و ایمن «پیاده‌روی صخره» است که می‌توانید در مسیرهای پیاده‌روی محافظت‌شده‌ای که کنار صخره‌ها ساخته شده‌اند، قدم بزنید. این مسیرها معمولا برای کودکان کوچک، هیچ‌گونه خطری ندارند و بدون نیاز به مهارت خاص یا تجهیزات ایمنی می‌توانید از آن عبور کنید. تنها استفاده از تله‌کابین شامل هزینه می‌شود و استفاده از دیگر امکانات کاملا رایگان است.

پیاده‌روی صخره گریندل والد اول که دارای یک سکوی کف شیشه‌ای نیز هست، یکی از مشهورترین آن‌ها محسوب می‌شود. همچنین پیاده‌روی در Schilthorn Birg، در منطقه Jungfrau بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

تفریحات کشور سوئیس برای کودکان

شنا در دریاچه

یکی از بهترین جاذبه‌های سوئیس برای کودکان، شنا کردن و خنک شدن در دریاچه کوهستانی باشکوه، به خصوص پس از پیاده‌روی است.  یک روز گرم به همراه کودکان خود در آب‌های سرد دریاچه آبتنی کرده و لحظات لذت‌بخشی را سپری کنید. منطقه کائوماسی در جنوب شرقی سوئیس یک مقصد محبوب و بسیار زیبا است که استفاده از آن برای افراد غیر محلی شامل هزینه می‌شود. هرچند دریاچه های آلپی رایگان زیادی برای بازدید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی 16 دهکده زیبا در سوئیس برای سفر و بازدید

 رفتینگ در رودخانه

 رودخانه زیبا با تندروهای هیجان‌انگیز در سراسر سوئیس وجود دارد که شرکت‌های رفتینگ تورهایی در این خصوص برای خانواده‌ها در نظر گرفته است. رودخانه Vorderrhein در جنوب شرقی سوئیس با صخره‌های جالب که از طریق گراند کنیون سوئیس ارائه می‌شود، از دیگر جاذبه‌های سوئیس برای کودکان است. رفتینگ، فعالیتی بسیار سرگرم‌کننده و همچنین بهترین شیوه برای دیدن مناظر زیبای سوئیس و تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای کل خانواده محسوب می‌شود. کودکان بالای 10 سال که می‌توانند شنا کنند، مجاز به استفاده از تورهای رفتینگ هستند. 

شنا در دریاچه‌های سوئیس با کودکان

 پارک‌های کوهنوردی

 کوهنوردی در پارک‌های زیبای سوئیس یک فعالیت ورزشی پرتحرک محسوب می‌شود که می‌توانید میزان قدرت ماهیچه‌های خود را در پیاده‌روی آزمایش کنید. افراد بزرگسال و کودکان می‌توانند از امکانات رفاهی هیجان‌انگیزی مانند عبور میان درختان با زیپ‌لاین‌های طولانی، پرش‌های سقوط آزاد و طیف گسترده‌ای از موانع استفاده کنند. برخی از پارک‌های کوهنوردی، مسیرهای کوتاهی برای کودکان کوچک ۴ تا ۸ ساله دارند، بنابراین کل خانواده می‌توانند از این تجربه لذت ببرند. 

سرگرمی و تفریحات سوئیس برای کودکان

Via Ferrata – دوره‌های کوهنوردی با کابل

Via Ferrata یک مسیر کوهنوردی محافظت شده در فضای باز است که با کابل‌ها، پله‌ها و نردبان‌های فولادی که روی صخره ثابت شده‌اند، مجهز شده‌اند. در حین عبور در مسیر، یک مهار و گیره به داخل و خارج کابل‌های ایمنی وصل شده است، اگرچه برای عبور به قدرت و انعطاف‌پذیری نیاز خواهید داشت، البته نه به اندازه تجربه یک سنگ‌نورد.

شما می‌توانید به طور رایگان از این وسیله استفاده کنید، فقط باید تجهیزات را اجاره کنید.Mürren Via Ferrata در منطقه Jungfrau یکی از شناخته‌شده‌ترین مسیرهاست که با طناب محکم، می‌توانید از صخره و پل معلق عبور کنید. خانواده‌هایی که فرزندان کوچک‌تر دارند، می‌توانند از برونیستوکلی از طریق فراتا در برونی انگلبرگ استفاده کنند.

دیدنی‌های کشور سوئیس برای کودکان

یخ‌های یخچالی Glacier Trek

یخ‌های یخچالی یکی از جاذبه‌های سوئیس برای کودکان است که می‌توانید با یک راهنما از آن بازدید کنید.  یخچال Aletsch، طولانی‌ترین یخچال طبیعی در کوه‌های آلپ با 22 کیلومتر از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در سوئیس تجربه کنید. برای بازدید از این جاذبه باید از قبل، تورهای یخچال را رزرو کنید. بیشتر تورها می‌توانند کودکان بالای ۸ سال را بپذیرند.

 کارخانه‌های شکلات‌سازی سوئیس

چندین برند محبوب شکلات سوئیسی اجازه بازدید از کارخانه‌های خود را به عموم داده‌اند که می‌تواند برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز باشد. مراکز بازدیدکننده تعاملی سرگرم‌کننده‌ای که می‌توان در مورد تاریخچه و روند شکلات در سوئیس از آن‌ها اطلاعات کسب کرد. خانه شکلات Lindt در نزدیکی زوریخ، جدیدترین محصولی است که هر خانواده‌ای در منطقه باید از آن بازدید کند. بدون شک بازدید از موزه و کارگاه‌های شکلات‌سازی، تجربه شگفت‌انگیزی خواهد بود.

جاهای دیدنی سوئیس برای کودکان

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات