بهترین مراکز خرید لوسرن کدامند؟

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید لوسرن با طراحی شگفت‌انگیز ساختمان‌ها و همچنین به دلیل داشتن برخی از باشکوه‌ترین زیبایی‌های معماری قرون‌وسطایی، گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. لوسرن یکی از شهرهای مهم کشور سوئیس است که طیف قابل توجهی از بوتیک‌های مد و بهترین برندهای لوکس بین‌المللی را ارائه می‌دهد. در سوئیس، شکلات‌ها و سایر محصولات غذایی طرفداران بسیاری دارند. در لوسرن، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های خرید در انتظار شما خواهد بود. در ادامه با معرفی مراکز خرید Lucerne با ما همراه باشید.

شما می‌توانید برای سفر به سوئیس و لذت بردن از جاذبه‌های رنگارنگ این کشور زیبا به‌خصوص شهر زیبای لوسرن، تور سوئیس را با قیمت بسیار مناسب از ما خریداری کنید.

مرکز خرید H47 Fashion GmbH

اگر می‌خواهید بهترین گزینه‌ها را برای سبد خرید خود داشته باشید، H47 Fashion GmbH این امکان را برای شما فراهم کرده است. این مرکز خرید شبیه به یک بازار، بهترین برندهای منطقه را جمع‌آوری می‌کند که عمدتا مرکز پوشاک است، اما لوازم جانبی و موارد دیگری را نیز می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید.

مراکز خرید لوسرن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Eisengasse 14, Lucerne 6004, Switzerland

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 6:30 بعدازظهر

تلفن: 41414104747+

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی لوسرن

برند بین‌المللی ساعت Chronoswiss

این مجموعه یکی از معروف‌ترین مراکز خرید لوسرن برای خرید ساعت است. برند بین المللی Chronoswiss، در لوسرن با مکانی جذاب بازدیدکنندگان بسیاری دارد. علاوه‌بر خرید ساعت، شما می‌توانید با نحوه ساخت آن‌ها که توسط یک متخصص از پشت شیشه‌ها ساخته می‌شوند، نیز آشنا شوید. بنابراین فراموش نکنید که دوربین خود را به همراه داشته باشید و ساعت مورد علاقه خود را خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Löwenstrasse 16, 6004 Luzern, Swiss

ساعت کاری: 8:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر

تلفن: 41415522100+

وب‌سایت: chronoswiss.com

مراکز خرید در لوسرن

مرکز خرید Casagrande Gift S

برای خرید زیورآلات و سوغاتی‌های معروف سوئیسی برای نزدیکان و عزیزان‌تان به این مرکز خرید بروید. اقلام منحصر‌به‌فردی مانند چاقوی ارتش سوئیس و انواع مختلفی از ساعت‌ها، شکلات‌ها و سایر مواد در این‌جا موجود است که مراجعه‌کنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Denkmalstrasse 9, 6004 Luzern, Switzerland

ساعت کاری: 08:30 تا 20:00

تلفن: 41414186060+

وب‌سایت: www.casagrande.ch

پاساژهای لوسرن

Bookbinders Design

اگر به لوازم تحریر علاقه‌مند هستید، این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید لوسرن است. با دیدن کاغذهای روشن و دفترچه‌های رنگارنگ و وسایل پرزرق‌وبرق بسیار هیجان‌زده خواهید شد. باکیفیت‌ترین نوت بوک‌ها و مجلات و دفترچه‌های خاطرات که برخی از آن‌ها با مضمون سوئیسی هستند را می‌توانید در مرکز خرید Bookbinders خریداری کنید. این مجموعه زیبا شما را بسیار شگفت‌زده می‌کند و ارزش بازدید دارد.

بازارهای لوسرن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Hertensteinstrasse 3, 6004 Luzern, Switzerland

ساعت کاری: 9:00 صبح تا 6:30 بعد از ظهر

تلفن: 41414109506+

وب‌سایت: bookbindersdesign.fr/en/

بیشتر بخوانید: بازار، تفریحات و بهترین شهرها هنگام کریسمس در سوئیس را بشناسید

فروشگاه ایرلندی دالی Daly’s Irish Shop

فروشگاه ایرلندی دالی توسط افرادی در جزیره امرالد در یک فروشگاه جذاب شهر قدیمی راه‌اندازی شده است. جایی که می‌توانید هر محصول ایرلندی را پیدا کنید! خرید دکوراسیون خانه از آویزهای دیواری گرفته تا آثار هنری و حتی نوشیدنی‌های عالی در این مرکز خرید عرضه می‌شود.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Löwengraben 4, 6004 Luzern, Switzerland

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 6:30 بعد از ظهر

تلفن: 41419702222+

وب‌سایت: http://www.dalys.ch

مرکز خرید Co-Mix Remix

Co-Mix Remix از معروف‌ترین مراکز خرید لوسرن به شمار می‌رود که حال‌وهوای خاص خود را دارد. مجموعه‌ای از رکوردهای قدیمی تا کتاب‌های کمیک و رنگ‌پاشی و دی‌وی‌دی و برخی از کمیاب‌ترین خاطرات در قالب این آیتم‌ها بسیار قابل توجه است که می‌توانید آن‌ها را به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

این مجموعه با رکوردهای قدیمی و جدید از ژانرهای مختلف مانند راک و الکترو مراجعه‌کنندگان بسیاری دارد. آن‌ها همچنین حاوی برخی از موفقیت‌های افسانه‌ای به عنوان مثال تک آهنگ‌های هفت اینچی هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Pfistergasse 11, 6003 Luzern, Switzerland

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 6:30 بعد از ظهر

تلفن: 41412108962+

وب‌سایت: http://www.co-mix.ch

مراکز خرید شهر لوسرن

Löwencenter Luzern

این مجموعه در مرکز لوسرن در دهه 1980 ساخته شد، حجم‌های بزرگ ساختمان در این مجموعه به خوبی با محیط اطراف ترکیب می‌شود. پاساژها و مراکز خرید یک نمای زیبا برای خیابان و فضای تجاری معاصر را به ارمغان می‌آورد. معماران بازلی، هانس زویمپفر و رودی مایر در سال 1979، برنده مسابقه ساخت لوونسنتر شدند.

مرکز خرید لوسرن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Zürichstrasse 5, 6004 Luzern, Switzerland

ساعت کاری: 9AM–7PM

وب‌سایت: www.loewencenter.ch

بیشتر بخوانید: کاخ‌های دیدنی و موزه‌های شهر لوسرن در سوئیس

مجموعه تمبرهای سوئیسی Rölli Philately

Rölli Philately یکی از بهترین مراکز خرید Lucerne برای دوستداران پرشور تمبر است. این مجموعه تمبرهای سوئیسی لکسیونرها و افراد مشهور را در خود جای داده و همچنین سایر لوازم جانبی و موارد مرتبط را نیز به فروش می‌رساند. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Buzibachring 4a, 6023 Rothenburg, Switzerland 

ساعت کاری: 5:00 صبح تا 9:00 بعد از ظهر 

تلفن: 41412260202+

وب‌سایت: www.roelliphila.ch/en/

بهترین مرکز خرید لوسرن

مرکز خرید سوئیس The Mall of Switzerland

مرکز خرید سوئیس یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کشور است و درست خارج از لوسرن، در Ebikon واقع شده است. این مجموعه در نوامبر 2017 افتتاح شد و با بیش از 100 مغازه که در 65000 مترمربع پراکنده شده‌اند، از برندهای مد بین‌المللی گرفته تا قنادی‌های محلی بازدیدکنندگان بسیاری دارد.

این مجموعه فقط یک مرکز خرید نیست، بلکه مکانی برای اوقات‌فراغت نیز در نظر گرفته می‌شود. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به یک سینما با 12 صفحه نمایش و تقریبا 2000 صندلی و همچنین یک مرکز تناسب اندام و 18 رستوران از فست‌فود آمریکایی و استیک گرفته تا غذاهای آسیایی اشاره کرد. اولین استخر موج سرپوشیده ایستاده سوئیس نیز در محوطه این مرکز خرید قرار دارد، بنابراین می‌توانید در تمام طول سال در محیطی امن، موج‌سواری کنید.

بهترین مراکز خرید لوسرن سوئیس

همچنین کودکان شما می‌توانند درحالی‌که از خرید کردن لذت می‌برید، تحت مراقبت حرفه‌ای بازی کنند و سرگرم شوند. دسترسی به مرکز خرید از شهر بسیار آسان بوده و فقط کافیست از ایستگاه لوسرن در مسیر Baar با قطار S1 بروید و تنها در عرض 10 دقیقه به ایستگاه Buchrain برسید که درست کنار مرکز خرید است. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Ebisquare Str. 1, 6030 Ebikon, Switzerland

ساعت کاری: 9AM–7PM

تلفن: 41413496000+

وب‌سایت: www.mallofswitzerland.ch

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات