7 مورد از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری لاهه هلند

2 سال پیش 0 دیدگاه

آشنایی با لاهه در یک روز کاری غیر ممکن است! اما می‌توانید در یک سفر کوتاه یک روزه از جاذبه‌های گردشگری لاهه دیدن کنید. پس همراه ما باشید تا دیدنی‌های شهر لاهه هلند را به شما نشان شما دهیم.

شاید این جوک را شنیده باشید که آمستردام برای ریودوژانیرو بوده، همان‌طور که لاهه برای سائوپائولو است؟ لازم نیست این مقایسه به این‌صورت تفسیر شود که "لاهه، مناسب کسانی است که به سرکار می‌روند و آمستردام برای کسانی مناسب است که به پیاده‌روی می‌روند"!

لاهه، این شهر هلندی، یکی از مقاصد مورد علاقه برای سفرهای یک روزه از آمستردام است، زیرا رسیدن به این‌جا با قطار بسیار آسان است. پس اگر می‌خواهید با جاذبه‌های توریستی لاهه آشنا شوید یا بدانید که چرا شهر لاهه را در برنامه سفر به هلند خود قرار دهید، ما این‌جا هستیم تا دلایلی برای کشف و عاشق شدن این شهر به شما ارائه دهیم!

معرفی بهترین جاذبه‌های شهر لاهه

لاهه، سومین شهر پرجمعیت کشور و مقر حکومت و سلطنت در هلند و شهری زیبا، سازمان‌یافته، پر از جاذبه‌های جذاب و بسیار شاداب‌تر از جاذبه‌های دیدنی آمستردام شگفت‌انگیز است. در یک روز، می‌توانید بیشتر جاذبه‌های گردشگری لاهه را که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم، مشاهده کنید.

جاذبه‌های  دیدنی لاهه

با صرف زمان بیشتر در شهر، می‌توانید سفر کوتاه‌تری را برنامه‌ریزی کنید و از ساحل و غذاهای هلندی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: باغ کوکنهوف هلند | بهشتی پر از گل‌های لاله

تحت تاثیر معماری Het Binnenhof قرار بگیرید

معماری هلند، خیره‌کننده است. تمام شهرهایی که از کشور عبور کردیم، به نظر می‌رسید بخشی از یک نقاشی، شاهکاری از هنرمند نابغه‌ای است که کانال‌ها، گل‌ها و خانه‌های آجری نمایان را ترکیب کرده است. برای شروع بازدید از دیدنی‌های شهر لاهه هلند، به هت بیننهوف بروید تا تحت تأثیر قرار بگیرید و متوجه شوید که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. Binnenhof مجموعه‌ای از ساختمان‌های ساخته شده در قرن سیزدهم است که درست در مرکز شهر و کنار دریاچه Hofvijver قرار گرفته است.

محبوب‌ترین دیدنی‌های شهر لاهه هلند

این خانه، پارلمان هلند و قدیمی‌ترین مجلس پارلمانی فعال در جهان است! در حیاط داخلی، Ridderzaal، سالن شوالیه‌های سابق قرار دارد. همچنین یک قلعه زیبای گوتیک که زمانی، اقامتگاه کنت هولاندا بوده و همچنین فواره‌ها، برج‌ها و پاساژهایی را خواهید دید که احساس می‌کنید در یکی از افسانه‌های کهن هستید!

از موزه Mauritshuis دیدن کنید و قطعه کوچکی از برزیل را در هلند ببینید

درست در کنار Het Binnenhof یکی از موزه‌های اصلی لاهه قرار دارد. موزه Mauritshuis، یا "Mauritius of Nassau's House" یک موزه کوچک اما چشم‌گیر است که در کاخ/اقامتگاه سابق کنت موریس از ناسائو، فرماندار هند غربی فعالیت می‌کند. هرکس که تاریخ را دوست داشته و دوره هلند را در برزیل مطالعه کرده باشد، مطمئنا این نام را فراموش نخواهد کرد! 

دیدنی‌های شهر لاهه هلند

حتما صحنه‌هایی از برزیل هلندی که در نقاشی‌های فرانس پست، در طبقه دوم به تصویر کشیده شده است را ببینید. پرنامبوکو دارای بزرگ‌ترین مجموعه فرانس پست خارج از اروپاست که در لاهه می‌توانید چند اثر دیگر از این هنرمند هلندی را ببینید که مائوریسیو د ناسائو را در سفر خود به هلند غربی همراهی کرد و مهم‌تر از همه، ستاره موزه یعنی نقاشی «دختری با گوشواره مروارید» را از دست ندهید، شاهکاری از نقاش هلندی یوهانس ورمیر که در طبقه دوم Mauritshuis قرار گرفته است.

کاخ سلطنتی و مغازه‌های Noordeinde را ببینید

بعد از این دیدنی‌های شهر لاهه هلند، یکی یکی، نوبت به قدم زدن در لاهه می‌رسد. از خیابان کنار Mauritshuis عبور کنید تا دریاچه Hofvijver را دور بزنید. در طرف دیگر، توقف و نگاه کردن به منظره کاسا د مائوریسیو د ناسائو، در سمت دیگر دریاچه، نفس‌گیر است. ده دقیقه پیاده‌روی شما را به کاخ Noordeinde، یکی از چهار کاخ رسمی خانواده سلطنتی هلند می‌رساند. بازدید از کاخ به دروازه ختم می‌شود، زیرا بازدید از داخل ساختمان مجاز نیست.

معرفی مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های توریستی لاهه

اما جاذبه‌های گردشگری لاهه بیشتر از این‌هاست: باغ‌های کاخ به پارکی برای عموم تبدیل شده‌اند به‌طوری که لاهه سرسبزترین شهر اروپا در نظر گرفته می‌شود. ورودی مقابل کاخ Noordeinde قرار دارد و این منطقه برای استراحت یا برگزاری پیک‌نیک عالی است. یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر، خود خیابان نورداینده است که پر از گالری‌های هنری، فروشگاه‌های طراحان، رستوران‌ها و انواع زرق‌وبرق‌هایی است که با پول هلندی می‌توان آن‌ها را خرید.

جاذبه‌های توریستی لاهه

پانوراما مسداگ

به انتهای خیابان بروید، جایی که Noordeinde به خیابان Zeestraat تبدیل می‌شود. در آن‌جا می‌توانید از پانوراما مسداگ دیدن کنید که تأثیرگذارترین اثر هندریک مسداگ، نقاش هلندی است. یک صفحه نمایش منفرد 360 درجه در اطراف اتاق می‌چرخد ​​و به بازدیدکننده‌ها این تصور را القا می‌کند که بالای یک برج هستند و به شونینگن، ساحل لاهه در اواخر قرن نوزدهم نگاه می‌کنند. پانوراما مسداگ در سال 1881 تکمیل شد و همچنان بزرگ‌ترین نقاشی دایره‌ای در اروپا محسوب می‌شود.

جاذبه‌های  لاهه هلند

هلند را در پارک مادورودام ببینید

در کنار کاخ صلح، پارک Sorghvliet، یکی دیگر از مناطق سبز بزرگ در لاهه و داخل پارک مادورودام قرار دارد، پارکی مینیاتوری که برای قدم زدن با بچه‌ها و بزرگسالان عالی است. بسیاری از قسمت‌ها دارای حرکت هستند که دیدن قطارهایی که از راه‌آهن کوچک و هواپیماهایی که از فرودگاه کوچک بلند می‌شوند، بسیار سرگرم‌کننده‌تر است. از یک کلوپ ساحلی در Scheveningen، لذت ببرید.

بهترین جاذبه‌های دیدنی لاهه

در این ساحل از جاذبه‌های دیدنی لاهه همه چیز دیده می‌شود: محله فوق‌العاده شلوغ است با چندین رستوران، خانه‌های رنگارنگ، مردمی که با سگ‌هایشان قدم می‌زنند. همچنین غرفه‌های ساحلی مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز که می‌توانید در آن هارینگ (شاه ماهی) یا کیبلینگ (تکه‌های ماهی سرخ شده) و تنقلات سنتی هلندی را درست کنار دریای شمال، سفارش دهید!

بیشتر بخوانید: جاذبه آترخت | چهارمین شهر بزرگ‌ هلند

کورهاوس شونینگن، یکی از چشم‌گیرترین معماری‌های لاهه

Scheveningen هنوز هم یک اسکله زیبا با مغازه‌ها، رستوران‌ها و چرخ و فلک 50 متری، درست روبروی دریای یخی در هلند قرار دارد.

معرفی دیدنی‌های شهر لاهه هلند

غذا و آبجو در لاهه

اگر دنبال یک مکان خوب برای خوردن و نوشیدن در لاهه هستید، مکان شما Grote Markt است. میدان بازار قدیمی لاهه توسط رستوران‌ها و بارها احاطه شده و شب‌ها مملو از مردم محلی و گردشگرانی است که در جستجوی غذا و سرگرمی هستند. نکته دیگر این که ماهی تازه در لبه ساحل Scheveningen را حتما امتحان کنید. اگر دنبال غذاهای عجیب‌وغریب‌تری هستید، یک گزینه خوب این است که یکی از رستوران‌های چین تاون را امتحان کنید که یکی از اصلی‌ترین محله‌هایی است که در لاهه پیدا می‌کنید.

دیدنی‌ترین جاذبه‌های توریستی لاهه

زمان بازدید از لاهه

لاهه یک شهر فصلی نیست. جاذبه‌های گردشگری این شهر برای تمام فصول و هر روز هفته است. بیایید برخی از نکات برجسته سال را ببینیم: در زمستان، شیرجه سنتی سال نو در لاهه بزرگ‌ترین رویداد در کشور است! در فصل بهار، گردشگران دسته دسته وارد این شهر می‌شوند تا از فصل گل‌ها در هلند بازدید کنند.

سفر به هلند، جاذبه‌های لاهه هلند

با نزدیک شدن به تابستان، فصل جشنواره آغاز می‌شود. فقط از ماه می تا ژوئن، بیش از 30 جشنواره در سراسر شهر وجود دارد! در تابستان، سواحل برای یک روز سرگرم‌کننده در دریای شمال عالی هستند. ماه‌های پاییز با دمای ملایم، زمان خوبی برای لذت بردن از فرهنگ لاهه با موزه‌ها و جشنواره‌ها (موسیقی و ادبیات) است.

بیشتر بخوانید: پارک ملی هوخه ویلوه | یکی از بهترین مناطق طبیعت‌گردی در هلند

چند روز برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری لاهه نیاز است؟

لاهه یک مقصد بسیار محبوب برای سفرهای یک روزه از آمستردام است، عمدتا به این دلیل که به پایتخت هلند بسیار نزدیک است. با قطار از آمستردام تا لاهه تنها 1 ساعت طول می‌کشد. شما می‌توانید تمام جاذبه‌های موجود در لیست جاذبه‌های گردشگری را تنها در 1 روز ببینید. بازدید از تمام جاذبه‌های فوق الذکر، تنها در یک روز کاملا امکان‌پذیر است. تنها مکان دورتر، ساحل است که در این‌صورت اگر با قطار به شهر رسیدید باید از وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به آن‌جا استفاده کنید.

تور هلند، جاذبه‌های دیدنی لاهه

بااین‌حال، اگر واقعا می‌خواهید شهر را بشناسید و با آرامش از همه چیز دیدن کنید، توصیه می‌شود دو روز را آن‌جا بگذرانید. در روز اول می‌توانید از این مرکز دیدن کنید و تمام جاذبه‌های تاریخی که در این مقاله به شما توصیه شد را کشف کنید و در روز دوم به ساحل بروید و سمت دیگر لاهه را کشف کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات