معروفترین رستوران ها و کافه ها در تورنتو

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 9 رستوران و کافه در تورنتو

رستوران ارمنی مایریک (Mayrik)

"مایریک" کلمه ای به زبان ارمنی و محبت آمیزترین واژه ای است که ارمنی ها مادرانشان را با آن خطاب می کنند. رستوران مایریک هم بالطبع رستورانی ارمنی است که در بزرگداشت آشپزخانه ی مادران ارمنی و زحماتی بنا شده که آنها در طول سالیان در این آشپزخانه ها کشیده اند. این رستوران که حال و هوای سنتی این آشپزخانه های قدیمی را با یک فضای مدرن تر ترکیب می کند، با مدیریت "آرام گابریالیان" (Aram Gabrielian) و تحت نظارت سرآشپز "سِبوه یاکوبیان" (Sebouh Yacoubian) اداره می شود. مایریک یکی از نشانه های جهانی شدن تورنتو به عنوان "شهر غذاها" است. در مایریک وقتی غذای شما به اتمام می رسد، یک فنجان قهوه ی ارمنی به سبک سنتی و در یک کتری مسی آماده و در فنجانی زیبا و بدون دسته برایتان سرو می شود. اگر هوس خوردن غذاهای رنگارنگ ارمنی را در فضایی نه چندان سنتی کرده اید، حتماً به مایریک سری بزنید.   

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1580 Bayview Ave, Toronto, ON M4G 3B7, Canada

ساعات کاری : 11:30AM–10:30PM

تلفن : 14164830922+
وب سایت : 
www.mayrik.ca 

رستوران ارمنی مایریک

رستوران ارمنی مایریک

رستوران ارمنی مایریک

اِسکاراموش (Scaramouche)

سالهاست که اسکاراموش به دلیل تعهد وفادارانه اش در تبدیل هر وعده ی غذایی به یک خاطره ی به یادماندنی در ذهن مشتریانش، مورد تحسین و تأیید مشتریان و منتقدین بسیاری بوده است. سبک آشپزی ماهرانه ی سرآشپز و صاحب رستوران "کِیت فِروگِت" (Keith Froggett) که ترکیبی است از سادگی اما دقت و توجه به جزئیات، خود را در تمام غذاها نشان می دهد. در واقع خلاقیت از یک سو و پایبندی و احترام به آیین کهن آشپزی و به ویژه سبک کلاسیک آشپزی فرانسوی از سویی دیگر، هر دو شاکله ی اصلی غذاهای کیت هستند و به یک اندازه در روح بخشیدن به غذاها و فضای رستوران او دخیل می باشند. فضای رستوران و صندلی های کنار پنجره خالق چشم اندازی شبانه و روح انگیز از خط افق تورنتوی زیبا و پهناور هستند. برای نشستن بر این صندلی ها باید از قبل میز را رزرو کرده باشید. مجموعه این عوامل در کنار هم، اسکاراموش را تبدیل به یکی از بهترین های شهر می کنند که شاید رقبای کمی را در سطح محبوبیت خود در تورنتو داشته باشد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1 Benvenuto Pl Suite G3, Toronto, ON M4V 2L1, Canada

ساعات کاری : 5:30–9:30PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 14169616240+

وب سایت : www.scaramoucherestaurant.com

اِسکاراموش

اِسکاراموش

اِسکاراموش

رستوران غذای دریایی و استیک نیواورلئان (New Orleans Seafood & Steakhouse)

رستوران غذای دریایی و استیک نیواورلئان، طعم و بوی اصیل غذاهای ایالت لوئیزیانا را مستقیماً به تورنتو می آورد. سرآشپز Mira Djurdjevic، مواد اولیه ی تازه را با ادویه های تندِ کجون ترکیب می کند تا خالق طعمی باشد که قطعاً رضایت شما را جلب خواهد کرد. بومی های کانادا عاشق فضا و جو صمیمی این رستوران، مهمان نوازی به سبک مردمان جنوب ایالت نیواورلئان و صدالبته غذاهای بی نظیر آن هستند. غذاهای پرطرفدار در منوی این رستوران، مرغ سیاه، ماهی تازه ی روز و میگوی روساریو است. می توانید روزتان را با طعم دلچسب بشقاب ماهی مرکب کاجون، یک بشقاب از جامبالای معروف یا یک استیک Black Angus شروع کنید و در آخر شب دسر لذیذ موز و بستنی وانیلی (Banana foster) یا یک برش از پای گردو را نوش جان کنید. رستوران، 6 روز در هفته و برای وعده ی شام با یک محیط دنج و آرام پذیرای مهمانان است.  

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 267 Scarlett Rd, York, ON M6N 4K9, Canada

ساعات کاری : 5–9PM (یکشنبه ها و دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 14167667001+

وب سایت : www.cajuntoronto.com

رستوران غذای دریایی و استیک نیواورلئان

رستوران غذای دریایی و استیک نیواورلئان

رستوران غذای دریایی و استیک نیواورلئان

 پیتزا لیبرتو (Pizzaria Libretto)

پیتزا لیبرتو در شهر تورنتو و ایالت اونتاریو قرار دارد و به پیتزاهای سبک ناپولی اش معروف است. این رستوران محیط مناسبی برای خانواده ها دارد و از مواد اولیه ی محلی و گوجه های ایتالیایی استفاده می کند. پیتزا لیبرتو هر روز در هر دو وعده ی نهار و شام دایر است و بیرون بر هم دارد. منوی رستوران تنوع خوبی از پیتزاها و پیش غذاهای اصیل ایتالیایی، انواع سالادها و دسرها را در خود جای می دهد. پیتزا لیبرتو در سال 2013 نیز، رتبه ی سومین پیتزای برتر را به خود اختصاص داد. برای خوردن اصلی ترین پیتزاهای ناپولی حتماً به این پیتزافروشی دنج و قدیمی سری بزنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 221 Ossington AveToronto, Ontario M6J 2Z8, Canada

ساعات کاری : 11:30AM - 11:00PM

تلفن : 14165328000+

وب سایت : pizzerialibretto.com

 پیتزا لیبرتو

 پیتزا لیبرتو

 پیتزا لیبرتو

رستوران کانو (Canoe Restaurant)

این رستوران الهام گرفته از فضا، تاریخ و فرهنگ بومی و گسترده ی کشور کاناداست و با این حال، در این فضای اصیل، غذاها و بشقاب هایی کاملاً مدرن و مطابق با دیزاین های روزِ آشپزی دنیا سرو می شوند. سرآشپز رستوران، جان هورن (John Horn) با تأمین کنندگان و کشاورزان مستقیماً در ارتباط است و به همین دلیل بهترین مواد اولیه را از سرتاسر کشور برای رستوران تأمین می کند. کانو بیش از 20 سال است که در زمینه ی غذا و آشپزی فعالیت می کند و تا به امروز همیشه در زمینه ی خلاقیت از پرچم داران کشور کانادا بوده است. این رستوران طبق نظر منتقدان در میان بهترین رستوران های شهر قرار دارد. فضای منحصر به فرد آن در بالای برج بلند TD، نمایی نفس گیر از شهر و دریاچه ی اونتاریو را در برابر دیدگان مهمانان قرار می دهد. طراحی داخلی رستوران، ساده ولی شکیل و مطابق مد روز است. همین مهارت در سبک آشپزی و دیزاین غذاهای سرآشپز جان هورن هم دیده می شود. کانو را می توان "هر آن چیزی که کانادایی است" تعریف کرد. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 66 Wellington St W, Toronto, ON M5K 1H6, Canada

ساعات کاری : 11:45AM–2:30PM, 5–10:30PM (یکشنبه ها و دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 14163640054+

وب سایت : www.canoerestaurant.com

رستوران کانو

رستوران کانو

رستوران کانو

رستوران جرج (George Restaurant)

سرآشپز اجرایی و خلاق این رستوران، "لورنزو لوزتو" (Lorenzo Loseto) که برنده ی جایزه های آشپزی زیادی هم شده است، در این رستوران به طبخ غذاهایی می پردازد که فصلی، طبیعی و بومی هستند و با مواد غذایی قابل خرید از بازار روز تهیه می شوند و این تضمین ارائه ی تازه ترین غذاها در این رستوران است. جورج را آشپز فصول و فرهنگ های مختلف می دانند. این به آن معناست که غذای این رستوران نه تنها از فصول سال و مواد اولیه ی متفاوت هر فصل، بلکه از تنوع محصولات و غذاها و سبک های اشپزی در فرهنگ های مختلف نیز متأثر می شود. این اصلِ مواد اولیه ی تازه و تنوع مواد از چند فرهنگ مختلف، در میزهایی که در این رستوران چیده می شوند به روشنی قابل تشخیص است. مجموع این عوامل هستند که این رستوران را تا مرز بهترین بودن در تورنتو ارتقاء داده اند. برای ذائقه های گیاه خواری هم در اینجا بشقاب های لذیذی سرو می شود. فضای بی نظیر واقع در مرکز شهر، مهمان نوازی و برخورد به شدت گرم و پذیرای پرسنل و وجود جنب و جوشی دلخواه، پدیدآورنده ی تجربه ای تکرارنشدنی در یک شب از مدت اقامت شما در کانادا خواهند بود. با تمام چیزهایی که گفته شد می توان حدس زد که این رستوران را در لیست برنامه ی سفر خود به کانادا قرار داده اید. این طور نیست؟   

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 111C Queen St E, Toronto, ON M5C 1S2, Canada

ساعات کاری : 12–2PM, 5:30–9:30PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 16474968275+

وب سایت : www.georgeonqueen.com

رستوران جرج

رستوران جرج

رستوران جرج

گو ایزاکایا (Guu Izakaya)

گو ایزاکایا یک رستوران اصیل و معروف ژاپنی در مرکز شهر تورنتو، واقع در ایالت اونتاریو است. منوی رستوران دارای تنوع خوبی از انواع بشقاب های ژاپنی است که یا به صورت کباب شده هستند و یا به صورت سرخ شده و به همراه غذاها نیز برنج یا نودل سرو می شود. گو ایزاکایا محیط راحتی دارد با یک منوی متنوع که هم برای گیاه خواران مناسب است و هم رژیم های عادی. استارترها و غذاهای کلاسیک ژاپنی این رستوران نیز گزینه های خوبی برای انتخاب دارند. خلاصه اینکه برای هر کسی در گو ایزاکایا یک گزینه ی پیشنهادی خوب وجود دارد. طرفداران رستوران های ژاپنی اوقات خوشی را در این رستوران سپری خواهند کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1314 Queen St W, Toronto, ON M6K 1L4, Canada

ساعات کاری : 5:30–11PM

تلفن : 16473511314+

وب سایت : guu-izakaya.com

گو ایزاکایا

گو ایزاکایا

گو ایزاکایا

اوبژر دو پومیه (Auberge de Pommier)

اوبژر دو پومیه چون نگین و نمادی در شمال شهر تورنتو است که از سال 1987 پذیرای مهمانانش بوده است. این رستوران که اطراف بقایای کلبه های چوبی هیزم شکنان دهه ی 1860 میلادی ساخته شده، سادگی روستایی و پیچیدگی و ظرافت شهری و معاصر را در هم می آمیزد و یک شاهکار خلق می کند. در زمستان با شومینه های هیزمیِ روشن و در تابستان با تراس پرگلش، مهمانان را غرق لذت و حال خوب می کند که از شلوغی شهر به آن پناه می آورند. اینجا را می توان یک رستوران مدرن فرانسوی دانست. اما هر دو شیوه ی آشپزی مدرن و سنتی کشور فرانسه در منوی این رستوران جایگاه خود را دارند. منوهای فصلی این رستوران در بشقاب هایی که به زیبایی تزیین شده اند، ارائه می شوند. طبخ باکیفیت ترین غذاها و زیباترین تزئینات، خدمات مطلوب و فضای داخلی رستوران که به سبک فرانسوی و به زیبایی آماده شده، اوبژر دو پومیه را در زمره ی بهترین های تورنتو قرار می دهد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 4150 Yonge St, North York, ON M2P 2C6, Canada

ساعات کاری : 11:45AM–2:30PM, 5:30–9PM (یکشنبه ها و دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 14162222220+

وب سایت : www.aubergedupommier.com

اوبژر دو پومیه

اوبژر دو پومیه

اوبژر دو پومیه

خانه ی صدف رودنی (Rodney’s Oyster House)

خانه ی صدف رودنی یک رستوران غذای دریایی است که به صورت فصلی به ارائه ی بسیاری از غذاهای دریایی می پردازد. این رستوران از سال 1987 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه ی غذاهای دریایی و به خصوص صدف دریایی، از معروف ترین های شهر است. این رستوران هم چنین خود را به عنوان فروشنده یا واردکننده ی غذاهای دریایی نیز مطرح کرده است. معروف است وقتی که به این رستوران می روید، در کم ترین زمان ممکن غذایی که سفارش داده اید را روی میز در مقابلتان می بینید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 469 King St W, Toronto, ON M5V 1K4, Canada

ساعات کاری : 1:30AM–11PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 14163638105+

وب سایت : rodneysoysterhouse.com

خانه ی صدف رودنی

خانه ی صدف رودنی

خانه ی صدف رودنی

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات