معروفترین رستوران ها و کافه ها در گوا

6 سال پیش 0 دیدگاه

|| 5 رستوران و کافه در گوا

  

The Beach House

این رستوران ساحلی و زیبا در شمال گوا در ساحل Candolim واقع شده است. سر آشپز معروف تاج محل با بیش از 40 سال سابقه ی سر آشپزی در این رستوران غذاهای معروف گوا و پرتغال را به بهترین شکل ممکن سرو می کند.فضای این رستوران بسیار زیباست و طعم غذاهایش در بین مردم گوا بسیار معروف است.غذاهای معروف این رستوران ،galinha caffreal که یک نوع مرغ با سس سبزیجات است ، kingfish peri-peri ماهی مخصوص ، شاه میگوی مخصوص camarao tigre- خوارک خوک پرتغالی به نام pork sorpotel with sannas – دنده کباب با سس انبه chops with mango chilly sauce و ماهی پلوی معروف به نام Goan thali است که امتحان کردنش پیشنهاد می شود.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Vivanta by Taj Holiday Village, Candolim, north Goa.

تلفن :  27212340832 91+

سایت : taj.tajhotels.com

The Beach House

Martin's Corner

مارتین کورنر یک رستوران با فضایی دلنشین شبیه کلبه چوبی است همچنین با فضای داخلی بسیار زیبا ، در جنوب گوا  قرار گرفته است.این رستوران به خاطر غذاهای دریایی خوش طعم و موسیقی زنده ای که در حین صرف غذا اجرا می شود بسیار معروف است.اگر به اینجا رفتید غذاهای سنتی گوا را حتما امتحان کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 69 Binwaddo, Near Hotel Alila Diva, Betalbatim, south Goa

ساعات کاری : 11:30AM–4PM, 6:30–11:30PM

تلفن : 918322880413+

سایت : www.martinscornergoa.com

Martin

Martin

Martin

The Verandah

رستورانی قدیمی و رمانتیک

Verandah در اواسط دهه 80 میلادی، در قلب فونتاناهاس لاتین، در طبقه ی اول هتل تاریخی Panjim Inn Heritage (یک عمارت پرتغالی در 1880 میلادی) ساخته شد .دکوراسیون زیبای این رستوران با میز و صندلی هایی که شبیه اجناس عتیقه اند بسیار چشمگیر است.در این رستوران انواع غذاهای سنتی گوا با عطر و طعم بسیار عالی سرو می شود.خوراک زنجبیلی به نام pork vindaloo و خوراک میگوی مخصوص به نام prawn curry از غذاهای معروف این رستوران است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : E-212, 31st January Road, Panjim

ساعات کاری : 7PM–11:30PM

تلفن : 22265230832 91+
 وب سایت :
www.hyatt.com

The Verandah

The Verandah

Hotel Venite

رستوران قدیمی ونیته یکی از رستوران های قدیمی گواست که در سال 1955 افتتاح شده است . دکوراسیون رستوران ونیته شگفت انگیز و جذاب است این رستوران مسافران و حتی مردم محلی را سرگرم می کنند. محبوبیت این رستوران به خاطر غذاهای خاص گوا و پرتغالی اش می باشد.خوراک های محبوب پرتغالی و غذاهای دریایی لذیذی در این رستوران سرو می شود.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

 آدرس : 31st January Road, Panjim

ساعات کاری : 9AM–10:30PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 918322425537+
 وب سایت : 
.........................

Hotel Venite

House of Lloyds

رستوران لویدز غذاهای بسیار لذیذی را در یک خانه 150 ساله ی پرتغالی ،که امروزه تبدیل به رستوران شده ، در یک فضای بسیار زیبا سرو می کند .غذاهای این رستوران را مادر لویدز با دستور پخت های بسیار منحصر به فردش می پزد .علاوه بر غذاهای گوا انواع غذاهای باربیکویی نیز در منوی این رستوران به چشم می خورد.از مهمترین و جالب ترین فاکتورهای این رستوران پخش موسیقی زنده در روزهای تعطیل است.غذاهای گوا ، غذاهای کبابی ، غذاهای دریای و استیک این رستوران بسیار معروف است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

 آدرس : Near Candolim Church, Candolim, north Goa

ساعات کاری : 7PM–12AM ( سه شنبه ها : تعطیل)

تلفن : 9823032273 91+

 وب سایت : ...........................

House of Lloyds

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات