معرفی گوا

6 سال پیش 0 دیدگاه

گوا ، بهشتی در هند

|| معرفی

مروارید شرق

از شهرهای پر جمعیت و شلوغ هندوستان که فاصله بگیریم درجنوب بمبئی به شهر بسیار رویایی و زیبای گوا می رسیم. کوچکترین و محبوب ترین شهر هندوستان که همه ساله به خاطر مناظر بسیار زیبا، سواحل فوق العاده رویایی، آثار تاریخی و کلیساهای شگفت انگیز و شیک، پذیرای توریست های بسیار زیادی از سراسر جهان شده است.گوا یکی دیگر از مناطق هند است که در در یونسکو ثبت جهانی شده و از این رو برای هندی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 آب و هوا

بهترین زمان برای سفر به گوا بین نوامبر و مارس است، در این ماه ها آب و هوای گوا معتدل و همراه با نسیم خنک است . تابستان در گوا در ماه های(مارس، آوریل، می و اکتبر) است که هوای شهر بسیار گرم است و درجه حرارت به 40 درجه سانتیگراد می رسد و چون یک شهر ساحلی است، در نتیجه به همان اندازه سطح رطوبت هم بالا می رود، که ممکن است ناخوشایند باشد.اما دریا خوب و ملایم و از سواحل آن برای ریلکس کردن و آفتاب گرفتن می توان استفاده کرد.صبح ها و شب ها در تابستان هوا عالی و دلچسب، اما ظهر تا عصر غیر قابل تحمل است و بهتر است در داخل خانه بمانید تا دچارآفتاب سوختگی و گرمازدگی نشوید. گوا در تابستان شلوغ نیست و قیمت ها نسبتا کم است. به جز فاکتور گرما، شاید بهترین زمان برای سفر به گوا ؛از نظر صرفه جویی در هزینه هاست.

آب و هوای موسمی بین (ژوئن، جولای، اوت، سپتامبر) فصلی که به هیچ عنوان برای سفر به گوا پیشنهاد نمی شود و شهر همواره پر از بارش و بادهای فصلی است و از سواحل و جاذبه های شهر نمی توان لذت برد و زمستان گوا ،در ماه های (نوامبر، دسامبر، ژانویه، فوریه) است. بهترین و معتدل ترین فصل برای سفر در این ماه هاست ، هوا بسیار دلپذیر و شهر بسیار پاک و زیباست.

سوغات  

بادام هندی

Indian almonds

Kunbi Saris (ساری های ساحلی)

Kunbi Saris

تابلو های نقاشی هندی

تابلو های نقاشی هندی

Bebinca یک نوع شیرینی معروف گوا

Bebinca

نان نارگیلی مخصوص گوا

نان نارگیلی مخصوص گوا

نمک دریایی ،صنایع دستی و مجسمه هایی از صدف دریایی ، صنایع دستی با نارگیل ، انواع چای های معطر ، انواع ادویه جات و ... .

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات