مهیج ترین جاذبه های بمبئی برای کودکان

6 سال پیش 0 دیدگاه

|| 4 جاذبه مهیج برای کودکان در بمبئی

 

Essel World

Essel world ، یکی از بهترین شهربازی های بمبئی است. این پارک با داشتن با داشتن بازی های طراحی شده ی  بین المللی، مردم  زیادی را از سراسر کشور جذب می کند.

حدود 1.8 میلیون نفر هر ساله به این پارک می آیند.بازی های این شهربازی به سه دسته تقسیم می شود: بازیهای خانوادگی، بازیهای بزرگسالان و بخش کودکان.

چرخ و فلک این شهربازی در بین مردم بسیار محبوب است. قسمت های هیجان انگیز دیگری نیز در این شهر بازی وجود دارد مثل اسکیت ، سوار شدن روی کشتی های پرنده ی بزرگ و قایق سواری ، و..... که پیشنهاد می شود لذت بازی در این شهر بازی جالب رو از دست ندهید.

آدرس : Global Pagoda Road, Essel world Amusement Park, Borivali West, Mumbai, Maharashtra 400091, India

Essel World

Essel World

Essel World

Essel World

Taraporewala Aquarium

اگر در سفر به بمبئی، کودکان کنجکاو و علاقمند به موجودات دریایی دارید، می توانید آن ها را به آکواریوم Taraporewala، قدیمی ترین آکواریوم هند ببرید. این آکواریوم خانه ی انواع ماهی های دریایی و ماهی های آب شیرین است.اگر بتوانید صف طولانی این آکواریوم زیبا رو تحمل کنید تجربه های زیادی مثل لمس کردن ماهی ها و یا بغل کردن لاکپشت های بزرگ و عکس گرفتن با آنها را بدست آورید.

آدرس : Netaji Subhash Chandra Bose Road, Marine Drive, Near Charni Road Railway Station, Mumbai, Maharashtra 400002, India

Taraporewala Aquarium

Taraporewala Aquarium

Taraporewala Aquarium

Taraporewala Aquarium

Mumbai Zoo

Mumbai zoo ، یک باغ وحش مناسب برای کودکان در شهر بمبئی است.این باغ وحش خانه ی فیلها ، میمونها، گوزنها، طاووسها، مارها،فلامینگوها و غیره است.ورودی این باغ وحش مجسمه فیل سنگی بزرگی توجه همه را جلب می کند و اغلب توریست ها کنار آن عکس می گیرند .همچنین یک منطقه بازی اختصاصی برای بچه ها وجود دارد  که این باغ وحش را نسبت به دیگر باغ وحش ها متمایز کرده است.

آدرس : 91A, Lalbaug Flyover, Near Railway Station, Byculla East, Mazgaon, Mumbai, Maharashtra 400027, India

Mumbai Zoo

Mumbai Zoo

Mumbai Zoo

Mumbai Zoo

H2O Water Complex

این مجموعه یکی از سرگرم کننده ترین جاهای بمبئی برای بچه ها است.این پارک آبی خدمات ساحلی زیادی مثل جت اسکی، والیبال ساحلی، قایقرانی و .... را ارائه می دهد.

مربی های بسیار حرفه ای که در این پارک آبی هستند مراقب کودکانتان هستند که اتفاقی برایشان نیافتد. همچنین در این مجموعه ی بزرگ رستوران های بسیار خوبی برای اینکه همزمان با تفریحاتتان از غذا خوردن هم لذت ببرید نیز وجود دارد.

آدرس : Girgaum Chowpatty, Mumbai 400007, India

H2O Water Complex

H2O Water Complex

H2O Water Complex

H2O Water Complex

H2O Water Complex

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات