معروفترین رستوران ها و کافه ها در جیپور

6 سال پیش 0 دیدگاه

|| 10 رستوران و کافه در جیپور

  

هندوستان به واسطه تنوع غذایی و ادویه جات خوش عطرش، به مهد رستوران های متنوع و رنگارنگی تبدیل شده است و این موضوع سبب شده تا گردشگران بیشتری جذب این سرزمین شگفت انگیز گردند.  

Jaipur Adda

رستوران زیبایی که امکان استفاده از فضای باز را هم فراهم کرده است. در این رستوران علاوه بر غذاهای اصیل هندی، خوراک های آسیایی، گیاهی و رژیمی همراه با انواع نوشیدنی های خوشمزه و گوارا  سرو می شود. تجربه یک شب خاطره انگیز در محیط دنج و  آرام این رستوران را از دست ندهید. Naan Pizza، Karari Roti، Mojito و Corn Bhel از غذاهای معروف این رستوران می باشند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 8/9, Station Road, Kanti Nagar, Sindhi Camp, Jaipur, Rajasthan 302016

ساعات کاری : 5PM–2AM

تلفن : 911414445065+
وب سایت :
www.jaipuradda.com

Jaipur Adda

The Rajput Room

لذت میل کردن غذاهای خوشمزه هندی، گیاهی و رژیمی را در این رستوران و فضای لاکچری اش تجربه کنید. این غذاها و به خصوص انواع هندی آن در دو سبک سنتی و مدرن، طبخ و ارائه می شوند. یکی از معروفترین غذاهای اشرافی در هند لال ماس (Laal Maas) است که در این رستوران سرو می شود. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Rambagh Palace, Bhawani Singh Road, Rambagh, Jaipur, Rajasthan 302005

ساعات کاری : 6–11:45AM

تلفن : 911412385700+

وب سایت : taj.tajhotels.com

The Rajput Room

Zolocrust

بدون شک یکی از بهترین کافه رستوران ها در جیپور، Zolocrust است که عطر و طعم خاص غذاهایش به دلیل استفاده از مواد و سبزیجات ارگانیک و بهره گیری از ظروف مخصوص برای سرو غذاست. اگر به این رستوران سر زدید از خوراکی های Mezze Platter, Tiramisu, Spaghetti, و Apple Pie لذت ببرید. در این رستوران می توانید از انواع غذاها و فست فودهای ایتالیایی به ویژه پیتزا و غذاهای رژیمی و گیاهی نیز میل کنید. Zolocrust قهوه های خوشمزه ای دارد که امتحان کردنش خالی از لطف نیست.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Mezze Platter, Tiramisu, Spaghetti, Apple Pie

ساعات کاری : Open 24 hours

تلفن : 918058662222+

وب سایت : www.zolocrust.com

Zolocrust

RJ14

این رستوران بدون شک یکی از بهترین رستوران های گیاهخواری جیپور (البته از نوع هندی آن) است. RJ14 علاوه بر فضای باز و زیبای بیرونی، فضای داخلی جذابی هم دارد که طعم خوش غذاها را دو چندان می کند. Chana Masala، Dal Bukhara، Tomato Shorba و Panipuri از غذاهای محبوب مشتریان این رستوران می باشند. در این رستوران علاوه بر غذاهای هندی، خوراک های آسیایی، گیاهی و رژیمی نیز سرو می شود.  

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : plot no 132, 133, 151, Ajmer Rd, Opposite Indus Ind Bank, Ajmera Garden, Shanti Nagar, DCM, Jaipur, Rajasthan 302019, India

ساعات کاری : 12–11PM

تلفن : 919887125555+

وب سایت : ........................

RJ14

The Foressta

یک رستوران کلاسیک خانوادگی و بسیار زیبا با تم جنگل، بهترین انتخاب برای غذا خوردن و ریلکس کردن در کنار خانواده است.پیشنهاد می شود در این رستوران حتما Butter Chicken, Risotto, Laal Maas, Spring Rolls را امتحان کنید.این رستوران علاوه بر سرو غذاهای هندی به صورت سنتی و مدرن، غذاهای مکزیکی، چینی و بیابانی را نیز برای مشتریان خود طبخ می کند. غذاهای راجستانی از انواع پرطرفدار خوراک های این رستوران هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Ground Floor, Devrajniwas, Near Moti Mahal Cinema, Bani Park, Jaipur, Rajasthan 302016, India

ساعات کاری : 11AM–1AM

تلفن : 919001277999+
وب سایت : theforresta.com

The Foressta

1135 AD

به محض ورود به این رستوران اعجاب انگیز، سنت و فرهنگ ناب راجستان را به وضوح حس خواهید کرد. رستورانی سلطنتی و مجلل که فرهنگ هندوستان به خصوص فرهنگ راجستانی را به زیبایی به تصویر می کشد. غذاهای بی نظیر این رستوران در کنار موسیقی زنده اش باعث می شود تا زمان از دستتان خارج شود و غرق در رویا شوید به طوری که خود را یکی از پادشاهان جیپور در حال صرف غذا تصور کنید!Chicken Tikka, Paneer Lababdar, Paan Ice Cream, Lal Maans از خوراک هایی هستند که پیشنهاد می شود در این رستوران میل کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Amer Road, आमेर क़िला, Jaipur, Rajasthan 302001, India

ساعات کاری : 12–10:30PM

تلفن : +91 98290 37170

وب سایت : .....................

1135 AD

Om Revolving Restaurant

این رستوران به چشم انداز پانورامایی از کل شهر معروف است.حس کردن طعم و عطر خوش غذاهای هندی در کنار تماشای این مناظر زیبا (هم در روز و هم در شب) از لذت های است که به هیچ وجه نمی توان از آن صرف نظر نکرد.معروف ترین غذای این  رستوران Rajasthani Thali است که پیشنهاد می شود حتما امتحان کنید .

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : MI Road, Gopalbari, Jaipur, Rajasthan 302001, India

تلفن : +91 141 404 6666

وب سایت : www.hotelomtower.com

Om Revolving Restaurant

|| رستوران های حلال

Mughal Rasoi

این رستوران یک پیشنهاد ویژه برای گیاهخواران و گوشتخواران است. صرف غذای حلال در فضایی مجلل با دکوراسیون داخلی زیبا و کارکنانی بسیار مودب و متعهد می تواند خاطره ای فراموش نشدنی برایتان بسازد. چنانچه می خواهید به این رستوران بروید سوپ گوجه فرنگی اش را حتما امتحان کنید. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ هندی، آسیایی و حلال، طبخ و سرو می شود.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : City Corporate Tower, Panch Batti, C Scheme, Malviya Marg, Jaipur, Rajasthan 302020, India

ساعات کاری : 11:15AM–5PM, 6–10:45PM

تلفن : 911414009996+
وب سایت:
 mughalrasoi.com

Mughal Rasoi

The Great Kabab Factory

این رستوران محیطی عالی برای چشیدن طعم فوق العاده کباب های هندی است. فضای کم نور و رمانتیکی را تجسم کنید که کارمندانی مودب و مسلط به زبان انگلیسی دارد. همه این ها در کنار سرو کباب های لذیذ و خوشمزه، خاطره های خوشی را برای گردشگران خواهد ساخت. علاوه بر کباب می توانید انواع غذاهای هندی، آسیایی، گیاهی، رژیمی و حلال را هم در این رستوران تجربه کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Radisson Jaipur City Center, MI Road, Khasa Kothi Circle, Jaipur, Rajasthan 302001, India

ساعات کاری : 7:30–11:30PM

تلفن : 919828506663+

وب سایت : www.radisson.com

the great kabab factory restaurant jaipur

Muhammadi Palace

یکی از رستوران های معروف شهر جیپور، عمارت محمدی است که غذاهایش بسیار خوشمزه و البته ارزان است. سرو خوراک ها سریع و سرویس دهی بسیار دوستانه است. فضای این رستوران برای خانواده ها، انتخاب خیلی خوبی است و شما می توانید انواع غذاهای هندی، آسیایی، گیاهی و حلال را در این رستوران امتحان کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Khetari House Road, Opp. Metro Station, Chandpole Gate, Near Sanjay Circle, Jaipur, Rajasthan 302003, India

ساعات کاری : 8AM–1AM

تلفن : 911412302775+
وب سایت :
hotelmuhammadipalace.com

Muhammadi Palace

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات