زیباترین سواحل بارسلونا

3 ماه پیش 0 دیدگاه

بزرگ‌ترین جذابیت شهر بارسلونا، داشتن سواحل متعدد و زیباست؛ به‌طوری‌که این شهر خود یک ساحل محسوب می‌شود. در این مکان تفریحات ساحلی بسیاری برای افراد با سنین مختلف در دسترس است؛ از موج سواری گرفته تا استراحت و آفتاب گرفتن در سواحل آرام. در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین سواحل بارسلون اسپانیا را به شما معرفی کنیم.

Sitges

سیجس در 24 مایلی جنوب بارسلونا قرار دارد و از 17 ساحل شنی تشکیل شده است. این ساحل انتخاب مردم محلی است و سرویس‌دهی عالی دارد. در سیجس دسته‌هایی از چترها، حوله‌های رنگارنگ و بهترین نما وجود دارد. سیجس به لطف تورهای والیبال و قایق‌های پدالی برای خانواده‌ها عالی است. همچنین شهری است هزارتو که از خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده، شکوفه‌های گل و ویلاهایی با دیوارهای سفید و بالکن‌ها تشکیل شده است.

Nova Icària و Bogatell

این دو سواحلی در کنار یکدیگر هستند، اما از آنجا که با هم مرز مشترکی دارند، آن‌ها را با هم دسته‌بندی کردیم. بازدید از مجسمه‌ای طلایی و فروشندگانی که سارافون و لباس‌های ساحلی دارند سرگرم‌کننده خواهد بود. این دو ساحل خالی از هرگونه شلوغی و مناسب برای داشتن ساعاتی آرامش  هستند. یکی از نکات مثبت این سواحل، زمین‌های ورزشی فراوانی است که یافت می‌شوند.

Zona de Banys del Fòrum

 اگر عاشق رفتن به ساحل هستید، اما از شن متنفرید Zona de Banys بهترین پیشنهادی برای شماست. در اینجا می‌توانید از آفتاب، آب، بازی‌های ساحلی و... لذت ببرید. صخره‌‌های این منطقه اقیانوس را احاطه و آن را به استخری روباز تبدیل کرده‌اند. غریق نجات، توالت، حمام ساحلی و دیگر امکانات در این ساحل موجود هستند.

 

ساحل معروف بارسلونا

این ساحل از بهترین سواحل اسپانیا بارسلوناست. بارسلونا یا بارسلونتا هر ساله تعداد زیادی گردشگر دارد. یکی از مقاصد محبوب تور اسپانیا، ساحل معروف بارسلونا است. این ساحل پرجنب و جوش و هیاهو است. شن‌های طلایی، آب زلال و صاف و امکاناتی همچون رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌هایی برای خرید سوغاتی و... همگی این ساحل را به یکی از بهترین سواحل بارسلونا تبدیل کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم به رستوران‌های ساحلی بروید و غذاهای اسپانیایی را امتحان کنید تا برای همیشه مزه آن‌ها در یادتان بماند.

Les RoquesCalella

Calella ساحلی با دو شکل متفاوت است. این ساحل در شمال بارسلونا قرار دارد و هنگامی که وارد آن می‌شوید، ابتدا با پوششی از درختان نخل و ساحلی با شن‌های طلایی روبه‌رو خواهید شد. در قسمت دیگری از ساحل منظره‌ای از کاج‌ها، کاکتوس‌ها و گل‌های وحشی زرد را خواهید دید که منظره‌ای دیدنی به وجود آورده‌اند.

 

اوکاتا پلایا

در فاصله 30 دقیقه‌ای از بارسلون یکی از بهترین سواحل بارسلونا به نام اوکاتا پلایا وجود دارد. Ocata به اندازه‌ای صاف است که انتخابی مطلوب برای مسابقات راگبی و والیبال محسوب می‌شود. بعضی افراد بر این باورند که Ocata در میان سواحل بارسلونا تمیزترین آب را دارد؛ درنتیجه از استراحت و تفریح در آن لذت می‌برید.

 

کاستلد فلز 

در غروب آفتاب، Castelldefels یکی از سواحلی است که با دیدن غروب خورشید تا هنگام عصر در کنار این ساحل و در امتداد دریا پیاده‌روی می‌کنید تا پایین رفتن خورشید را ببینید. این منظره آن‌قدر رؤیایی و وسیع است که از بهترین تجارب زندگی‌تان خواهد بود. این ساحل مورد علاقه افراد محلی است و آخر هفته خانواده‌های زیادی برای تعطیلات از آن دیدن می‌کنند.

 

Canet de Mar

هنگامی که در 40 کیلومتری برسلونا از قطار پیاده می‌شوید، شاهد مناظری بکر و وحشی خواهید بود. صخره‌هایی که بیشتر پناهگاه ماهیگیران هستند؛ گیاهانی همچون رازیانه، خشخاش زرد، آلو آمریکایی و دیگر گیاهانی که در شن‌ها رشد می‌کنند. وقتی به ساحل نزدیک می‌شوید شاهد میله‌های ماهیگیری، تیرک‌های دروازه و تورهای والیبال خواهید بود. با تفریح در این منطقه خاص از سفر خود لذت ببرید.

پلایا ال مورر

پلایا ال مورر ساحلی کم‌ارتفاع و مسطح است که در سنت پل د مار قرار دارد. این مکان از یک طرف با وسعتی از دریای آبی تیره و از سوی دیگر با منحنی زیبا از خانه‌های ساحلی همسایه است. تابستان این ساحل بسیار لذت‌بخش و دیدنی است. درست کمی دورتر از ساحل یک غذافروشی برزیلی قرار دارد که طعم غذاهایش شما را به وجد می‌آورد.

 

Platja de Garraf

گاراف در امتداد صفحاتی سفید که مربوط به کلبه‌هایی سفیدند قرار دارد. این صفحات در گذشته برای آویزان کردن ابزارهای ماهیگیری کاربرد داشت، ولی امروزه پس‌زمینه‌ای پرطرفدار برای عکاسی گردشگران است.

 

مونتگات

مونتگات یکی دیگر از سواحل بارسلونا اسپانیا است که شن‌هایی تمیز و سفید دارد. هنگام تفریح در این ساحل می‌توانید قایق‌های بادبانی، تخته‌های موج‌سواری و تخته‌های پارویی کرایه کنید.

 

Caldes d'Estrac

برخی آن را Caldetes و برخی دیگر Caldes d'Estrac می‌گویند. کالداس یکی از بهترین سواحل بارسلوناست. این ساحل به بهشت کشف‌نشده نیز معروف است؛ چراکه توریست‌های کمی از وجود آن با خبرند و آنجا محیطی آرام و ساکت است. بیشتر مواقع جمعیت کمی در این ساحل مشاهده می‌شوند. شما نیز می‌توانید با سفر به این ساحل ساعاتی آرام داشته باشید.

آرنیس د مار

Arenys de Mar مرکز صنعت ماهیگیری است. کشتی‌های بادبانی و سوله‌های قایق‌های آبی و سفید درحالی‌که در کنار ساحل نشسته‌اند قابل تماشا هستند.  

 

هتل‌های بارسلون

در تور اسپانیا هتل‌هایی به شما پیشنهاد می‌شوند که در ادامه تعدادی از بهترین‌های بارسلون را به شما معرفی خواهیم کرد. هتل‌هایی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، از بهترین هتل‌های بارسلون هستند، ولی هتل‌های دیگری هم در این شهر وجود دارند که شاید با بررسی آن‌ها گزینه مطلوب‌تری را پیدا کنید.

Hotel Arts Barcelona 

این هتل پنج‌ستاره چشم‌اندازی فوق‌العاده به دریاچه مدیترانه و شهر بارسلونا دارد و از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های شهر به حساب می‌آید. استخر روباز، رستوران‌های متنوع و باکیفیت و سرویس بهداشتی مجلل همگی از امکانات این هتل مجلل هستند.

 

W Barcelona

این هتل لوکس و مدرن به‌صورت مواج طراحی شده و دارای استخری روباز با منظره‌ای فوق‌العاده است. رستوران‌هایی که غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی سرو می‌کنند برای مهمانان این هتل بسیار جذاب هستند.

 

Mandarin Oriental Barcelona

این هتل لوکس، رستوران باکیفیت، استخر و سونا یکی از بهترین هتل‌های بارسلونا هستند که برای اقامت در این شهر پیشنهاد می‌شوند.

 

 Hotel Casa Fuster

این هتل با معماری شیک و زیبا و امکانات لوکس خود، به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های بارسلونا تبدیل شده است. این مکان در منطقه Gràcia قرار دارد و دارای بهترین سرویس‌دهی و رستوران‌هاست.

 

سخن پایانی

بارسلونا دارای یکی از بهترین سواحل اسپانیاست. این شهر به‌واسطه سواحل خود سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند. در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین سواحل بارسلونا را به شما معرفی و درباره اقامت در هتل‌های ذکرشده مواردی را توصیه کنیم تا سایت هریک از موارد فوق را چک کنید و با توجه به به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور یونان

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات