با جذاب‌ترین سوغاتی‌های لندن آشنا شوید!

8 ماه پیش 0 دیدگاه

 

با خرید سوغاتی‌های لندن و کارهای زیادی که در آنجا باید انجام دهید، شکی نیست سفری فوق‌العاده در این کشور خواهید داشت. وقتی صحبت از بهترین سوغات لندن می‌شود، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند. برخی از سوغاتی‌های معروف لندن شامل مجسمه، زیرلیوانی، شکلات و زیورآلات هستند که در ادامه به معرفی محبوب‌ترین این سوغاتی‌ها می‌پردازیم.

 

سوغات‌های معروف لندن کدام‌اند؟

لندن، پایتخت انگلیس یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است؛ بنابراین جای تعجب نیست که در هر نقطه از آن فروشگاه‌های زیادی وجود داشته باشند که سوغاتی‌های لندن را می‌فروشند. اگر با تور لندن به این شهر زیبا سفر کرده‌اید و در خرید و انتخاب سوغاتی تردید دارید ادامه مطلب را بخوانید.

 

شکلات بریتانیایی؛ رقیب شکلات‌های سوئیسی

آیا می‌دانستید لندن معدن شکلات‌هایی است که با شکلات‌های فرانسه، بلژیک و حتی سوئیس رقابت می‌کنند؟ بله درست شنیده‌اید شکلات‌های لندن حتی با شکلات‌های سوئیس برابری می‌کنند. تقریباً در تمام خیابان‌های لندن می‌توانید مغازه‌هایی را پیدا کنید که به فروش محصولات شکلاتی اختصاص داده شده‌اند. همچنین اگر می‌خواهید درباره نحوه ساخت شکلات بیشتر بدانید، می‌توانید از فروشگاه‌های فروش شکلات پرس‌و‌جو کنید.

شکلات لندنی یکی از سوغاتی های انگلستان

جاکلیدی‌ و سرکلیدی‌های معروف لندن

جاکلیدی از دیگر سوغات لندن است که محبوبیت بسیاری دارد. شما می‌توانید یک جاکلیدی بخرید که حروف اول نام خودتان یا شخص موردعلاقه‌تان روی آن باشد تا آن را خاص‌تر کند. فروشگاه سوغات لامبرت تعداد زیادی جاکلیدی دارد. شما می‌توانید آن‌ها را عملاً در همه جا از فرودگاه گرفته تا بیشتر فروشگاه‌ها و حتی گاهی ‌اوقات در هتل خود پیدا کنید. جاکلیدی‌ها، کوچک، راحت و مقرون به‌صرفه هستند و در طرح‌ها و سبک‌های گوناگون وجود دارند. این جاکلیدی‌ها جاذبه‌های دیدنی لندن را نیز شامل می‌شوند؛ از ساعت بیگ بن لندن گرفته تا تاکسی‌های معروف.

سرکلیدی سوغات لندن

زیورآلات

یکی دیگر از محبوب‌ترین سوغاتی‌های لندن، زیورآلات هستند. در فروشگاه کلبه لندن می‌توانید برخی از موارد با کیفیت بالا و در عین‌ حال ارزان را پیدا کنید.

 

چتر با طرح‌های خاص لندنی

شاید عجیب باشد، اما یکی از بهترین سوغاتی‌های لندن چتر است. فروشگاه خاصی در لندن وجود دارد که چترهای خود را در هیچ‌ جای دنیا توزیع نمی‌کند، این فروشگاه James Smith & Sons در هولبورن است. شما می‌توانید بسیاری از چترهای دست‌ساز سنتی بریتانیایی، عصای پیاده‌روی و حتی مدل‌هایی را که با مدهای امروزی کار می‌کنند، در آنجا پیدا کنید.

چتر یکی از معروف ترین سوغاتی های لندن

زیرلیوانی

زیرلیوانی‌ها همیشه انتخاب محبوبی برای یادگاری هستند؛ به‌خصوص اگر از لندن خریداری شده باشند. چه راهی بهتر از اینکه هر بار که لیوان چای خود را کنار آن می‌گذارید، سفر سرگرم‌کننده خود به لندن را برای خود یادآوری کنید.

چای محلی انگلیس

وقتی به لندن یا بریتانیا فکر می‌کنید، احتمالاً به تمام فنجان‌های چای آرامش‌بخشی که در آنجا نوشیده‌اید فکر کنید. لندن به‌خاطر چای‌های تجاری معروفش شناخته می‌شود.

چای لندن؛ معروف ترین سوغاتی انگلیس

نمک دریای مالدون؛ خاص و متفاوت

این نمک از سال 1882 هنوز با همان روش‌های سنتی تولید می‌شود و از شهر ساحلی مالدون (اسکس) می‌آید. این نمک با نمک معمولی متفاوت است؛ زیرا به‌صورت تکه‌ای موجود است. هرکدام یک شکل هرمی دارد و به‌عنوان نمک تکمیلی استفاده می‌شود؛ زیرا در مقایسه با نمک معمولی، نمک کمتری دارد. شما می‌توانید آن را به‌عنوان یکی از سوغاتی‌های لندن در نظر بگیرید که هیچ‌کس به آن فکر نمی‌کند. اگر اهل غذا خوردن هستید یا اگر به دنبال هدیه‌ای برای کسی هستید که عاشق آشپزی است، این نمک دریایی مناسب است.

 

بیسکویت و کوکی انگلیسی

بیسکویت یکی از سوغاتی‌های لندن است که همراه با چای محلی لندن بسیار دل‌چسب خواهد بود. چه چیزی بهتر از برخی بیسکویت‌ها و کلوچه‌های محلی انگلیسی که یادگار سفر شما به لندن باشند. این کوکی‌ها در جعبه‌ای قرمزرنگ و زیبا عرضه می‌شوند و می‌توانید کلی مغازه را در لندن بیابید که به فروش شیرینی‌های عالی و مناسب اختصاص دارند. یکی دیگر از ایده‌های عالی سوغاتی لندن این است که یک قالب کلاسیک بیسکویت یا شیرینی را به خانه بیاورید تا بتوانید پس از بازگشت خاطرات چای بعدازظهر مورد علاقه خود را بازسازی کنید.

 

پنیر استیلتون یا پنیر آبی لندن

اگر اهل غذا خوردن هستید و هنوز ایده روشنی درباره خرید سوغات در لندن ندارید، پیشنهاد ما پنیر استیلتون است. پنیر خامه‌ای خوشمزه و زینتی اغلب با پنیر آبی و گورگونزولا مقایسه می‌شود. این سوغاتی که با چرخ‌ کوچک فروخته می‌شود، یکی از سوغاتی‌های لندن است. این غذا با چای بعدازظهر و ساندویچ سرو می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید این سنت انگلیسی را تجربه کنید، از خرید حداقل یک برش صرف‌نظر نکنید.

پنیر استیلتون یا پنیر آبی لندن؛ سوغات خوراکی لندن

عصای پیاده‌روی

پیاده‌روی در بریتانیا بسیار محبوب است و شما اغلب افراد مسن یا افراد با تحرک محدود را خواهید دید که یک عصای پیاده‌روی زیبا و چوبی را تکان می‌دهند. مطمئن شوید انتخاب خود را در محبوب‌ترین بازارهای شهر بررسی و قبل از انتخاب خود، سبک‌ها و قیمت‌ها را مقایسه کرده‌اید. قیمت‌ها بسیار متفاوت خواهند بود.

 

کارت پستال، خاطره‌انگیز و زیبا

کارت پستال از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سوغاتی‌هایی است که از دهه‌های دور از زمانی که سفر محبوب‌تر شده است، وجود دارد. امروزه دلیلی وجود ندارد که این سنت را حفظ نکنید. یک کارت‌پستال منحصربه‌فرد را در هر خواربارفروشی یا فروشگاه عمومی محلی بردارید و آن را برای کسی که دوست دارید پست کنید. کارت‌پستال‌ها سوغاتی‌های عالی لندن و همچنین هدایایی سرگرم‌کننده هستند. به علاوه آن‌ها بسیار مقرون به صرفه بوده و به‌راحتی در کوله‌پشتی یا کیف شما قرار می‌گیرند.

 

فنجان قهوه

آیا چیزی بهتر از نوشیدن یک فنجان نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه‌تان برای شروع روز که شما را به یاد سفر شادتان به لندن می‌اندازد وجود دارد. اگر قصد دارید چیز خاصی را برای خانواده و دوستان خود بیاورید، لیوان قهوه از هدایای عالی برای خانواده و دوستان شماست.

فنجان قهوه سوغات لندن

نمکدان

شاید خرید نمکدان به‌عنوان یکی از سوغات‌های لندن احمقانه به نظر برسد، اما اگر از تزئین خانه خود با وسایل سفرتان لذت می‌برید، قطعاً می‌توانید مجموعه‌های خوبی از نمکدان را در لندن پیدا کنید.

عتیقه و گنجینه‌های قدیمی

آیا به‌دنبال گنجینه‌های قدیمی به‌عنوان سوغاتی‌های لندن هستید؟ آیا همه چیزهای کلاسیک را دوست دارید؟ آیا می‌خواهید سوغاتی‌های لندن را بخرید که حس و حال خاصی داشته باشند؟ شما در جای مناسب هستید! لندن قطعاً یکی از آن شهرهایی است که می‌تواند همه نوع سلیقه را راضی کند. دلیل آن کاملاً ساده است؛ بازارهای بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید چیزهای شگفت‌انگیزی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 معروف‌ترین بازار در لندن برای عتیقه‌جات و اشیای کلکسیونی، بازار جاده پورتوبلو است. این بازار بسیار بزرگ است؛ زیرا مانند این است که چندین بازار در یک بازار جمع شده‌اند. این بازار محل خوبی برای خرید بهترین سوغاتی‌های لندن است.

بهترین جاها برای خرید سوغات لندن

اگر با تور انگلیس به این کشور سفر کرده‌اید و می‌خواهید خاطرات سفرتان ماندگار شود، این بازارها را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

فروشگاه سوغاتی maya magal

این فروشگاه مجلل، جواهرات نفیس ساخته‌شده با سنگ‌ها و فلزات قیمتی را ارائه می‌دهد. Maya Magal که در سرتاسر شهر به‌عنوان یکی از بهترین جواهرفروشی‌های لندن شناخته می‌شود، مکانی است که اگر به‌دنبال چیزی خاص برای پوشیدن در یک موقعیت خاص هستید، باید به آن بروید!

محصولات جذاب بازار پورتوبلو

بازار پورتوبلو، گنجینه‌ای از یافته‌های پنهان است. این بازار همه چیز برای فروش دارد؛ از لباس گرفته تا لوازم خانگی. مطمئن باشید چیزهای زیادی برای دیدن و خرید وجود دارد که هیچ بهانه‌ای برای نخریدن آن‌ها پیدا نخواهید کرد.

 

موزه بریتانیا لندن

بیشتر کشورها موزه‌ای دارند که کالاهای خود را در فروشگاه‌های تعیین‌شده به فروش می‌رساند و لندن نیز همین‌گونه است. موزه بریتانیا مکانی کاملاً نمادین و عالی برای گردشگران است و شما می‌توانید بینش درستی درباره اینکه چگونه لندن تا این ‌حد فوق‌العاده شده به ‌دست آورید. موزه بریتانیا همچنین مکانی عالی برای آشنایی با تاریخ بریتانیایی‌هاست.

ده نکته برای انتخاب سوغاتی عالی از لندن

  • کمی تحقیق کنید تا قوانین خرید سوغات لندن را بدانید.
  • شخصیت شخصی را که برایش خرید می‌کنید در نظر بگیرید.
  • برای خرید سوغات از مناطق توریستی دوری کنید؛ خرید در آنجا ارزان نخواهد بود!
  • سوغاتی فاسدشدنی نخرید.
  • مطمئن شوید می‌دانید چقدر فضای برای حمل سوغاتی در چمدان خود دارید.
  • از مردم محلی خرید کنید.
  • خودتان چیزی بسازید (مثلاً دفترچه بلیت).
  • یک غذای یا نوشیدنی محلی را انتخاب کنید (چای).

سخن پایانی

آیا به‌دنبال بهترین سوغاتی‌های لندن هستید؟ آیا قصد دارید به عزیزان خود چند یادگاری فوق‌العاده از لندن هدیه خرید کنید؟ در این مطلب بهترین سوغاتی‌های لندن را برای یادآوری سفر به لندن معرفی کردیم. لندن بیش از صد ملیت، فرهنگ، زبان و سنت ترکیبی دارد. تنوع چیزی است که این مکان را برای گردشگران منحصربه‌فرد کرده است؛ به‌خصوص گردشگرانی که می‌خواهند برای خرید در لندن به این شهر سفر کنند، از بوتیک‌های عجیب و غریب گرفته تا فروشگاه‌های بزرگ و بسیاری از غرفه‌ها و فروشگاه‌هایی که می‌توانید بهترین سوغات لندن را برای خود، دوستان و خانواده به یادگار بخرید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

تور فرانسه

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات