معرفی بهترین هتل‌های کیوتو

6 ماه پیش 0 دیدگاه

 هدف از معرفی بهترین هتل‌های کیوتو این است که گردشگران تور ژاپن، مکان‌های اقامتی کیوتو را به‌خوبی بشناسند و با توجه به نیازها و انتظارات خود، بتوانند یکی از بهترین هتل‌های این شهر را برای اقامت انتخاب کنند. در این مقاله به معرفی 7 مورد از بهترین هتل‌های کیوتو می‌پردازیم و توضیحات لازم درباره هرکدام را ارائه می‌دهیم.

7 مورد از بهترین هتل‌های کیوتو

زمانی که صحبت از انتخاب بهترین هتل‌های کیوتو می‌شود، عوامل متعددی را باید مدنظر داشت. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به امکانات رفاهی اتاق‌های هتل اشاره کرد؛ چراکه انتخاب یک مجموعه اقامتی مناسب نیمی از لذت یک سفر را تضمین خواهد کرد. البته به جز امکانات رفاهی هر هتل، موارد دیگری همچون نزدیکی هتل به مکان‌های دیدنی را نیز نباید فراموش کرد. در ادامه 7 مورد از بهترین هتل‌های کیوتو معرفی و توضیحات تکمیلی درباره هرکدام ارائه می‌شود. این هتل‌ها عبارت‌اند از:

1. هتل ریتز کارتلون کیوتو؛ ترکیبی از هیگاشیاما و کاموگاوا

هتل ریتز کارتلون کیوتو یکی از بهترین هتل‌های کیوتو است که در مقایسه با دیگر هتل‌های کیوتو دسترسی دشوارتری دارد، اما در عوض چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از کوه‌های هیگاشیاماست. همچنین این هتل در کنار رودخانه کاموگاوا قرار گرفته است؛ به‌طوری‌که از تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل می‌توان ترکیب بی‌نظیری از منظره کوه و رودخانه را مشاهده کرد.

هتل ریتز کارتلون کیوتو 134 اتاق کاملاً مجهز و همین‌طور سوئیت‌هایی شیک و زیبا با تمامی امکانات رفاهی دارد. این هتل دارای اسپا نیز هست که بهترین گزینه برای ریلکسیشن محسوب می‌شود؛ چراکه در اسپای هتل مهمانان می‌توانند از ماساژ با برگ‌های چای سبز که سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند، لذت کافی ببرند.

هتل ریتز کارتلون کیوتو

2. هتل پارک هیات کیوتو؛ اقامت، تفریح و گردشگری در یک نقطه

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیوتو که محبوبیت بالایی در میان گردشگران دارد، هتل پارک هیات کیوتو است. این هتل بی‌نظیر با داشتن 70 اتاق و سوئیت مجهز و مجلل، همچون شهرک کوچکی است که تنها یک مجموعه اقامتی محسوب نمی‌شود و درواقع ترکیبی از یک مجموعه اقامتی، تفریحی گردشگری است.

علت این موضوع وجود برخی مکان‌های دیدنی در اطراف این هتل است که حتی از داخل تک تک اتاق‌های هتل می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. از جمله این مکان‌های دیدنی معبد کودای جی است که دقیقاً در کنار این هتل قرار گرفته است. همچنین معبد پاگودای در نزدیکی هتل قرار گرفته است و از داخل هر اتاق هتل نیز مشاهده می‌‌شود. معبد یاساکا نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و انواع غذاهای فصلی ژاپن را نیز ارائه می‌دهد و یکی از بهترین گزینه‌های گشت وگذار سفر به کیوتو محسوب می‌شود.

هتل پارک هیات کیوتو

3. هتل فور سیسونس (Four Seasonns)؛ فانوس‌سازی در کنار غذاهای محلی

هتل فور سیسونس یکی از هتل‌های معروف کیوتو است. این هتل 5 ستاره 123 اتاق و سوئیت کاملاً مجهز و مجلل با تمامی امکانات رفاهی دارد. متراژ اتاق‌های هتل از 50 متر مربع شروع می‌شود و هر فردی با توجه به نیاز خود می‌تواند اتاق مورد نظر خود را انتخاب کند. همچنین این هتل مجلل حوضچه‌ای بسیار زیبا و منحصربه‌فرد در قلب خود دارد که گزینه‌ای عالی برای ثبت عکس‌های هنری است.

جالب است بدانید این مرکز، مجموعه‌ای با قدمت 800 ساله است که پیش از این متعلق به یک نجیب‌زاده سامورایی بوده است. در طراحی داخلی و خارجی این هتل تلفیقی از معماری سنتی و مدرن به کار گرفته شده و همین پارادوکس، بر جلوه و زیبایی هتل افزوده است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این هتل وجود امکاناتی همچون ارائه کلاس هنرهای رزمی، ارائه جلسه فانوس‌سازی با استاد معروف کوجیما و همین‌طور بازدید از کوچه پونتوچو و گیون است که در این مناطق می‌توان غذاهای محلی را تست کرد و خریدهای فوق‌العاده‌ای انجام داد.

هتل فور سیسونس

4. هتل امان کیوتو؛ اقامت در میان تخته‌سنگ‌ها و خزه‌ها

هتل امان کیوتو نیز در شمار یکی از بهترین هتل‌های کیوتو است. این هتل به‌دلیل داشتن فضایی آرام محبوبیت بالایی دارد. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دارای کلیه امکانات رفاهی هستند و بیشتر گردشگران، این هتل را به‌دلیل وجود فضای جنگلی به همراه آلاچیق‌ها و دیوارهای خزه‌کاری شده و وجود تخته‌سنگ‌های بلند و زیبا انتخاب می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این هتل، گشت و گذار و کاوش در باغ مخفی آمان کیوتو است. همچنین با اقامت در این هتل، امکان مدیتیشن با راهبان بودایی و همچنین تمرین‌های مایندفولنس فراهم می‌شود. فاصله این هتل اعجاب‌انگیز تا ایستگاه کیوتو، با ماشین تنها 30 دقیقه است.

 هتل امان کیوتو

5. هتل میتسویی کیوتو؛ خوابی آرام در میان فانوس‌های سنگی

هتل میتسویی کیوتو نیز یکی از هتل‌های معروف کیوتو است که پیش از این محل اقامت خانواده میتسویی بوده است خانواده‌ای که یکی از قوی‌ترین قبیله‌های ژاپنی بودند. در این هتل آثار با ارزش تاریخی از دوره‌های قبل ژاپن مشاهده می‌شود و وجود همین آثار از جمله فانوس‌های سنگی و دروازه کاجیمیا، بر محبوبیت هتل افزوده است. هتل میتسویی 161 اتاق مجهز با کلیه امکانات رفاهی دارد.

معماری به‌کاررفته در این هتل زیبا، تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است و همین تلفیق زیبا سبب شده است که تمامی گردشگران را با هر سلیقه‌ای به سمت خود جذب کند. البته یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن این هتل در لیست بهترین هتل‌های کیوتو، وجود چشمه‌های آب گرم در اطراف هتل و همین‌طور ارائه جلسات تنفس آرامش‌بخش از طرف هتل است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از ماساژ ژاپنی نیز استفاده کنید و خستگی را از تن دور کنید.

 

6. هتل شینمونزن؛ ترکیبی از سنت و مدرنیته

یکی دیگر از هتل‌های کیوتو که بسیار مجهز و مجلل است و هر ساله گردشگران بی‌شماری را در خود جای می‌دهد هتل شینمونزن است. این هتل درواقع یکی از هتل‌های معروف کیوتو است که تنها 9 سوئیت دارد، اما این سوئیت‌ها بسیار بزرگ و فول امکانات هستند و معمولاً هم به‌سرعت پر می‌شوند؛ از این‌رو لازم است در صورتی‌ که قصد اقامت در آنجا را دارید، حتماً از قبل برای رزرو سوئیت مورد نظر خود اقدام کنید. چیدمان و دکوراسیون‌های اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به دو سبک مدرن و سنتی است و گردشگران با توجه به سلیقه خود می‌توانند اتاق یا سوئیت مورد نظر خود را انتخاب و در آن اقامت کنند. این هتل از فضای شهر و شلوغی‌ها فاصله دارد، اما درعوض به کلیه مکان‌های دیدنی کیوتو کاملاً نزدیک بوده و دسترسی خوبی دارد.

 هتل شینمونزن

undefined

7. هتل روکو کیوتو؛ هم‌جواری با کوه تاکاگامین

یکی دیگر از هتل‌های بسیار مجهز کیوتو هتل روکو است. تفاوت این هتل با دیگر هتل‌های معروف کیوتو سبک مدرن آن است. تمام اتاق‌های هتل با هنرمندی و دقت خاصی چیده شده‌اند. همچنین رنگ اتاق‌ها کاملاً اصولی انتخاب شده‌اند تا فضای آرام‌بخشی را برای مهمانان هتل ایجاد کنند. البته آنچه این فضا را آرامش‌بخش‌تر و خارق‌العاده‌تر کرده، چشم‌انداز هتل است که به سمت دامنه کوه تاکاگامین است. درواقع این هتل به‌تنهایی یک مجموعه تفریحی گسترده را ایجاد کرده که دارای امکاناتی تفریحی همچون استخر آب گرم روباز به همراه ماساژ ژاپنی است.

سخن پایانی

در این مقاله 7 هتل از بهترین هتل‌های کیوتو به همراه توضیحات لازم معرفی شدند. همان‌طور که توضیح داده شد، برخی از هتل‌ها سبکی سنتی و برخی دیگر سبک مدرن دارند. برخی دیگر نیز تلفیقی از مدرن و سنتی بودند که انتخاب هرکدام از این هتل‌ها، با توجه به سلیقه و نیاز گردشگران صورت می‌گیرد. بدیهی است با توجه به اطلاعات ارائه‌شده، بهتر است پیش از سفر به کیوتو، هتل مورد نظر خود را انتخاب و نیمی از لذت سفر خود را تضمین کنید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

تور فرانسه

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات