راهنمای تهیه خط موبایل و سیم‌کارت توریست در فرانسه | نحوه خرید سیم‌کارت در فرانسه

2 سال پیش 0 دیدگاه

نحوه خرید سیم‌کارت در فرانسه به چه شکلی است؟ خوشحال خواهید شد که بدانید به راحتی می‌توانید در فرانسه نیز با دیگران در ارتباط بمانید. فرانسه دارای پوشش عالی 4G و تعداد اپراتورهای رو به رشد است. بسیاری از این‌ها گزینه‌هایی عالی برای تهیه سیم‌کارت در فرانسه برای مهاجران و بازدیدکنندگان به‌طور یکسان ارائه می‌دهند. افزایش رقابت در بازار تلفن همراه فرانسه، اپراتورها را مجبور به ایجاد طیف وسیعی از خدمات موبایلی مقرون‌به‌صرفه کرده است. اما با این همه انتخاب، نحوه خرید سیم‌کارت در فرانسه می‌تواند گیج‌کننده باشد. برای کمک به شما، خواندن این راهنمای خرید سیم‌کارت در فرانسه می‌تواند مفید باشد.

 

نحوه خرید سیم‌کارت در فرانسه

برای خرید سیم‌کارت در فرانسه دو گزینه اصلی وجود دارد:

  • قبل از سفر سیم‌کارت بخرید: خرید سیم‌کارت قبل از سفر کمی گران‌تر اما بسیار راحت‌تر است (و شما به محض ورود به فرانسه، داده تلفن همراه دارید).
  • خرید سیم‌کارت در فرانسه: خرید سیم‌کارت فرانسوی در کشور فرانسه می‌تواند ارزان‌تر باشد (مخصوصا برای بازدیدهای بیش از دو هفته) اما می‌تواند دردسر بیشتری هم ایجاد کند.

 

شبکه تلفن همراه در فرانسه

مانند بسیاری از کشورهای اروپای غربی، فرانسه دارای یک شبکه تلفن همراه با کیفیت خوب است که به مهاجران و بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. فرانسه برخلاف شبکه CDMA از شبکه GSM استفاده می‌کند. به‌طورکلی، افراد تازه وارد نباید مشکلی در اتصال به شبکه محلی داشته باشند. حتی اگر از کشوری می‌آیید که از شبکه CDMA استفاده می‌کند، احتمالا تلفن هوشمند شما همچنان در فرانسه کار می‌کند.

خرید آنلاین سیم‌کارت در فرانسه

بدون‌شک بهترین راه برای دریافت اینترنت روی گوشی در سفرهای خارج از کشور در سال 2022، دریافت یک سیم‌کارت الکترونیکی است.  همه چیز به صورت آنلاین انجام می‌شود و روی گوشی شما نصب می‌شود. یک سیم‌کارت الکترونیکی به شما امکان می‌دهد به یک شبکه خارجی متصل شوید. بنابراین اگر شما نیز می‌خواهید در فرانسه تماس تلفنی برقرار کنید، توصیه می‌کنیم یک سیم‌کارت فیزیکی به صورت آنلاین خریداری کنید. با 49.90 دلار، 20 گیگابایت داده شامل پیامک و تماس نامحدود در سراسر اروپا دریافت می‌کنید.

سیم‌کارت فرانسه و رومینگ اتحادیه اروپا

تمام سیم‌کارت‌های اعتباری فرانسه شامل رومینگ رایگان اتحادیه اروپا می‌شود. این بدان معناست که اگر سیم‌کارتی را در پاریس بخرید و سپس به فرانکفورت آلمان سفر کنید، می‌توانید از سیم‌کارت فرانسه خود برای تماس، پیامک و داده بدون هیچ هزینه اضافی استفاده کنید.

تهیه سیم‌کارت در فرانسه

تهیه سیم‌کارت در فرودگاه

ساده‌ترین و سریع‌ترین مکان برای خرید سیم‌کارت فرانسه البته هنگام ورود به فرودگاه بین‌المللی است. پاریس دارای دو فرودگاه بین‌المللی است. هر فرودگاه بین‌المللی بزرگ دیگری دارای کیوسک سیم‌کارت فرانسه است. در فرودگاه نیس و مارسی نیز می‌توانید سیم‌کارت بخرید. نکته مهم در مورد نحوه خرید سیم‌کارت فرانسه در فرودگاه این است که فروشندگان آن‌ها انگلیسی صحبت می‌کنند که در مرکز شهر این امر گاهی اوقات مشکل‌ساز می‌شود.

می‌توانید از این سیم‌کارت در سرتاسر اروپا استفاده کنید و بنابراین گزینه بسیار خوبی برای گردشگرانی است که به اروپا سفر می‌کنند.

در فرانسه از کجا سیم‌کارت با دیتا پلن بخریم؟

  • ویترینهای مخصوص شرکت مخابراتی: اپراتورهای اصلی موبایل در اکثر شهرهای بزرگ فروشگاه‌هایی خواهند داشت که سیم‌کارت‌های خود را می‌فروشند. اکثر کارمندان باید تا حدودی انگلیسی صحبت کنند، اما تمام روز سیم‌کارت نصب می‌کنند تا اتصال شما را بدون نیاز به ارتباط زیاد راه اندازی کنند.
  • فروشگاههای شخص ثالث: بسیاری از فروشگاه‌های تلفن همراه وجود دارند که از طرح تلفن‌های مختلف از شرکت‌های گوناگون به فروش می‌رسند. این کار ممکن است برای ارائه دهنده راه‌اندازی کمکی باشد، اما خدمات ممکن است به خوبی فروشگاه‌های شرکت مخابراتی باشد.
خرید سیم‌کارت در فرانسه

  • دکه‌های روزنامه‌فروشی، دخانیات، ماشین‌های فروش و غیره: می‌توان سیم‌کارت‌ها را در فروشگاه‌های کوچک‌تر در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و به‌طور تصادفی در بیشتر شهرها پیدا کرد، و خدمات مشابهی را برای مشتریان ارائه کرد.

 

اتصال Wi-Fi در فرانسه

Wi-Fi عمومی به‌طور گسترده در فرانسه در دسترس نیست، اگرچه برخی از شهرهای بزرگ‌تر دارای نقاط اتصال Wi-Fi هستند که می‌توانید به آن‌ها متصل شوید. Wi-Fi رایگان اغلب در برخی از ساختمان‌ها و موسسات عمومی مانند کتابخانه‌ها، موزه‌ها و برخی وسایل نقلیه عمومی نیز در دسترس است. اگر به دنبال راه‌اندازی Wi-Fi در خانه هستید، راهنمای ما برای راه‌اندازی تلفن، اینترنت و تلویزیون خانگی در فرانسه را بخوانید.

اگر نمی‌توانید تلفن خود را به شبکه فرانسوی متصل کنید، ممکن است بخواهید هنگام ورود یک موبایل ارزان قیمت را خریداری کنید. این‌ها حدود 30 یورو قیمت دارند و نسبتا ابتدایی هستند و فقط تماس و پیامک را ارائه می‌دهند. بااین‌حال، می‌توانند گزینه‌ای عالی برای حفظ ارتباط باشند. از طرف دیگر، می‌توانید قبل از سفر به فرانسه، یک سیم‌کارت جهانی در کشور خود بخرید.

اپراتورهای تلفن همراه در فرانسه شامل موارد زیر است:

  • Bouygues Télécom
  • موبایل رایگان
  • La Poste Mobile
  • لبارا موبایل
  • لایکاموبیل
  • Orange
  • پریکستل
  • Réglo Mobile
  • SFR

Orange

از نظر مشترکین، Orange با بیش از 30 درصد سهم بازار، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین اپراتور تلفن همراه در فرانسه است. SFR دومین اپراتور بزرگ فرانسوی است (با حدود 30%)، پیش از Bouygues Télécom و Free Mobile که هر دوی آن‌ها حدود 15 درصد از بازار را در اختیار دارند. این چهار شبکه اغلب از نظر پوشش بهترین هستند. همچنین همه آن‌ها خدمات اینترنت و تلویزیون خانگی را ارائه می‌دهند که می‌تواند با اشتراک تلفن همراه بسته‌بندی شود.

 

بهترین سیم‌کارت اعتباری

سیم‌کارت اعتباری Orange Holiday Europe احتمالا بهترین گزینه همه جانبه برای سیم‌کارت‌هایی است که می‌تواند خارج از کشور خریداری شود، زیرا تعداد زیادی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد و شامل تعداد زیادی تماس و پیام در سراسر جهان است. علاوه‌براین، Orange یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تلفن همراه در اروپا است که دارای پوشش بسیار خوبی در سراسر اروپا است.

نحوه تهیه سیم‌کارت در فرانسه

به چه مقدار داده موبایل نیاز دارید؟

زمانی که موسیقی/فیلم پخش می‌شود یا تعداد زیادی عکس آپلود نمی‌کنید، احتمالا هفته‌ای بیش از 3 تا 6 داده تلفن همراه بیشتر مصرف نمی‌کنید. اگر زمان زیادی را در رسانه‌های اجتماعی (به ویژه اینستاگرام و تیک تاک) می‌گذرانید، ممکن است کمی بیشتر اینترنت استفاده کنید، اما اگر فقط در حال مرور وب معمولی و استفاده از Google Maps هستید، ممکن است فقط 1 تا 2 گیگابایت در هفته استفاده کنید.

 

خرید سیم‌کارت در فرانسه | بهترین سیم‌کارت اعتباری

قوانین تلفن همراه فرانسه

 حالا که با نحوه خرید سیم‌کارت در فرانسه آشنا شدید، مهم است که قوانین و مقررات محلی را بدانید. برخی از قوانین فرانسه در مورد تلفن‌های همراه عبارتند از:

  • رانندگان به دلیل استفاده از تلفن دستی خود پشت فرمان با جریمه و لغو امتیاز بر روی گواهینامه خود مواجه می‌شوند، مگر این که متوقف شده و به فضای پارکینگ اختصاص داده شده باشند.
  • استفاده کودکان 3 تا 15 سال در مدرسه از تلفن همراه ممنوع است.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات