بهترین و معروف‌ترین سوغات برزیل کدام است؟

3 سال پیش 0 دیدگاه

سالیانه حدود چند میلیون نفر به برزیل سفر می‌کنند. این کشور سوغاتی‌های مختلف و زیبایی دارد که می‌تواند برای بسیاری از گردشگران جذاب و دیدنی باشد. غیرممکن است شما به این کشور سفر کنید و برای اطرافیان و دوستانتان سوغاتی تهیه نکنید. این سوغاتی می‌تواند یک یادگاری به‌یادماندنی از تور برزیل باشد. این کشور سوغاتی‌های متعدد و ارزشمندی دارد از جمله سنگ‌های قیمتی، خوراکی‌ها و روغن‌های مختلف، محصولات زیبایی و بهداشتی.

روغن فلفلی، سوغاتی برای عاشقان غذاهای تند

افرادی که به غذاهای تند علاقه دارند می‌توانند به شمال این کشور سفر کنند. مردمان شمال این کشور غذاهای بسیار تندی را در وعده‌های غذایی میل می‌کنند. یکی از سوغاتی‌های این کشور روغن‌های تند فلفلی است که درون آن‌ها نیز چند فلفل وجود دارد. این روغن‌ها را می‌توانید در فروشگاه‌های این شهر تهیه کنید.

شیرینی برزیل | سوغاتی برزیل

بیشتر بخوانید: مهیج ترین جاذبه های برزیل برای کودکان

شیرینی برزیل، یک سوغاتی پرطرفدار

از جمله سوغات برزیل می‌توان به شیرینی‌های معروف این کشور اشاره کرد. شیرینی‌ها در میان برزیلی‌ها  بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. همین امر نیز منجر شده تا آن‌ها به پخت شیرینی‌های مختلف علاقه نشان دهند. نمونه‌ای از این شیرینی‌ها پاسوکا و پائو دل میل است که شیرینی کوچک و اصیل است. این شیرینی‌ها برای مسافران این کشور بسیار جذاب و لذت‌بخش است و می‌تواند نقش یک سوغاتی را برای مسافران ایفا ‌کند.

شیرینی برزیل معروف‌ترین سوغاتی برزیل

ننو برزیلی، سوغاتی از دل جنگل‌های برزیل

ننو یکی نمونه از سوغاتی برزیل به شمار می‌رود‌. ننوها در جنس‌ها، رنگ و طرح‌های مختلف تولید توسط روستانشینان برزیل ساخته می‌شوند. در کشور برزیل به دلیل وجود جنگل‌های انبوه از ننو برای استراحت در جنگل‌ها استفاده می‌شود. از این ننوها به‌عنوان دکور نیز در خانه‌ها استفاده می‌شود و نصب ننو در خانه در برزیل امری رایج است. ننوهای برزیلی را می‌توانید از بازارها تهیه کنید و آن را به‌عنوان یک سوغاتی به کشور خود بیاورید.

سوغاتی برزیل

کنگای برزیلی، سوغاتی کاربردی برای استفاده در ساحل

کنگا زیرانداز یا حوله است که در کشور برزیل کاربردهای متعددی دارد. ازجمله کاربردهای کنگا این است که بعد از شنا و برای استراحت در ساحل، این زیراندازها بسیار مناسب هستند. از جمله کاربردهای کنگا  چنین است که به‌عنوان حوله حمام نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. کنگا می‌تواند یک سوغاتی برزیلی باشد. کنار کنگاها پرچم برزیل حک شده و این کالا را به نام سوغات برزیل در بین افراد ثبت کرده است.

کنگای برزیلی معروف‌ترین سوغاتی برزیل

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های برزیل

دمپایی لا انگشتی، برای پیاده‌روی روی شن‌های ساحلی

کسانی که به برزیل سفر می‌کنند حتماً به دمپایی لا انگشتی نیاز پیدا می‌کنند. گردشگران برای لمس شن‌های داغ و نرم می‌توانند یک دمپایی لا انگشتی را خریداری کنند و نهایت لذت را ببرند. کشورهای جنوبی به‌علاوۀ برزیل از دمپایی لا انگشتی در مناطق سواحلی استفاده می‌نمایند. کشور برزیل هوای گرم و شرجی دارد که پوشیدن این کفش از عرق کردن پا جلوگیری می‌کند. این دمپایی‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف طراحی‌ شده‌اند.

سوغات برزیل

قهوه برزیلی، سوغاتی پر از عطر و طعم 

قهوه برزیل یکی معروف‌ترین و  بهترین قهوه‌ها به شمار می‌رود. این قهوه می‌تواند یک سوغاتی اصیل و خوشمزه برای اطرافیان و دوستانتان باشد. طعم و کیفیت قهوه برزیل توانسته بسیاری از افراد را به خود جذب کند. این قهوه در سراسر جهان به فروش می‌‌رسد. کسانی که به برزیل سفر می‌کنند می‌توانند انواع قهوه‌ها را تست کنند و آن‌ها را خریداری کنند.

قهوه برزیلی، سوغاتی برزیل

تابلوهای نقاشی، یک یادگاری از فرهنگ برزیلی

تابلوهای نقاشی برای برزیلی‌ها بسیار مهم و ارزشمند است. آن‌ها فرهنگ و آداب خاصی دارند. نوع پوشیدن لباس و آداب معاشرت با یکدیگر را به‌صورت نقاشی‌های زیبا و پر فهم نشان می‌‌دهند. مردم برزیل از فرهنگ صمیمی و گرمی پیروی می‌کنند و این فرهنگ خود را به‌صورت نقاشی ابراز می‌کنند. در برزیل تابلوها با نقش و نگاره‌ای مختلف و زیبا در  کنار خیابان‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و به‌عنوان یک یادگاری و سوغات برزیل  به کشور خود ببرید.

تابلوهای نقاشی بهترین سوغاتی برزیل

ظروف سنتی برزیل، هدایی اصیل و ارزشمند

روستاهای کشور برزیل به ساخت صنایع‌دستی می‌پردازند و یکی از صنایع‌دستی ظروف سنتی هستند. این ظروف سنتی بسیار ارزشمند هستند و برای یک سوغات خوب بسیار مناسب هستند. یکی از معروف‌ترین ظروف سنتی این کشور مکواکا است. این ظرف را می‌توانید به‌عنوان گلدان یا غذاخوری مورداستفاده قرار دهید. این مکواکا بیشتر در رنگ‌های مشکی ساخته می‌شود و در برزیل کاربرد تزئینی نیز دارد.

سوغاتی برزیل | ظروف سنتی برزیل

ظروف سرامیکی، دنیایی از رنگ‌ها

ظروف سرامیکی یکی دیگر از سوغاتی‌های برزیل است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در خیابان‌ها و بازارها به فروش می‌رسد. این سوغاتی یک هدیۀ مناسب است فقط باید هنگام حمل به کشور خود در بسته‌بندی آن دقت نمایید.

سوغاتی برزیل | ظروف سرامیکی

لباس‌های ساحلی و ورزشی

مردم برزیل زمان زیادی را در کنار سواحل سپری می‌کنند، همچنین برزیلی‌ها به پوشیدن لباس‌های گوناگون و مختلف معروف هستند. کشور برزیل لباس‌های بسیاری در رنگ و طرح‌های مختلف دارد.

سوغاتی برزیل

این لباس‌ها می‌توانند سوغات‌های زیبایی برای گردشگران باشند. کشور برزیل مهد فوتبال است. بسیاری از فوتبالیست‌ها زادگاهشان در کشور برزیل است، تیم ملی این کشور نیز یک تیم قدرتمند است. لباس‌های ورزشی بسیاری باکیفیتی عالی در این کشور عرضه می‌گردد. اگر به دنبال یک لباس ورزشی هستید می‌توانید از کشور برزیل تهیه نمایید و حتی لباس ورزشی را به‌عنوان سوغات برزیل به دوستان خود هدیه کنید.

لباس‌های ورزشی | سوغاتی برزیل

مبلمان چوبی، از دل جنگل‌های برزیل

شهر سائو پالوئو از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مبلمان چوبی بوده و بسیار شناخته شده است. این کشور جنگل‌های بسیار انبوه دارد و همیشه ردۀ اول در تولید چوب است. کشور برزیل مبل‌های بسیار زیبا و چشمگیری را تولید می‌نماید.

مبلمان چوبی، سوغاتی برزیل

سنگ‌های قیمتی برزیل

کشور برزیل یکی از غنی‌ترین کشورها درزمینۀ منابع طبیعی است. سنگ‌های برزیل بسیار زیبا و لوکس هستند و می‌توانند می‌توانند سوغات کم‌حجم و ارزشمندی باشند‌. سنگ‌های مرمر سبز در این کشور توجه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کنند.

سنگ های قیمتی برزیل بهترین سوغاتی برزیل

مجسمه‌هایی هم هستند که از این سنگ‌ها برای زینت مجسمه‌ها استفاده می‌کنند. همچنین این کشور یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان طلا و جواهر در جهان است و زیبایی آن‌ها بسیار خیره‌کننده است.

زیورالات برزیلی | سوغاتی برزیل

کتاب‌های مختلف برزیلی

  • کتاب تصویری

کتاب تصویری برزیل تصاویر بسیاری از مناطق زیبا و همچنین ناحیه‌های گردشگری را در خود جای داده است. از جمله این مناطق بناهای معماری شده، حیات‌وحش است.

  • کتاب آشپزی

این کتاب آشپزی ۱۰۰ نوع دستور آشپزی غذای برزیلی را آموزش داده است. همچنین در این کتاب درمورد نحوه پخت غذاهای سنتی نیز نوشته شده است و همین‌طور دستور عمل‌های نوآورانه برزیلی نیز در این کتاب ارائه شده است.

کتاب سوغاتی برزیل

  • کتاب ساختمان‌های اسکار نیه می یر

این کتاب درمورد شاهکارهای معماری اسکارنیه که این کاخ نیز بسیار معروف است و در مورد این کاخ توضیح داده شده. افرادی که مشتاق هستند درمورد مناطق تاریخی بدانند این کتاب بسیار مناسب است و می‌تواند سوغات جذابی برای چنین افرادی باشد.

بیشتر بخوانید: آداب و رسوم در برزیل

قاب موبایل با طرح برزیلی

افراد بسیاری هستند که به مدل قاب‌های برزیلی علاقه دارند اگر در اطرافیانتان چنین کسانی وجود دارند، می‌توانید برای آن‌ها از این قاب‌ها تهیه کنید و به‌عنوان سوغات برزیل به آن‌ها هدیه کنید. قاب‌هایی که روی آن‌ها پرچم برزیل طراحی شده است از پرفروش‌ترین قاب‌ها در سال‌های اخیر بوده است.

سوغاتی برزیل | قاب موبایل با طرح برزیلی

صنایع‌دستی و مگنت‌های برزیلی

در این کشور مغازه‌های صنایع‌دستی وجود دارد که تعدادی بسیاری از صنایع‌دستی را به فروش می‌رسانند. در این مغازه‌ها طرح‌های زیبایی از مجله‌های دستی به فروش می‌رسد. همچنین کارت‌پستال‌ها و مگنت‌هایی در این مغازه‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و به‌عنوان یادگاری یا سوغاتی برزیل به کشور خود ببرید.

صنایع دستی سوغاتی برزیل

مجسمه مسیح

 برزیلی‌ها برای عبادت مرتب به کلیساها می‌روند و انجام این امر برای آن‌ها بسیار پراهمیت است. مردمان برزیلی بیشتر به دین مسیحیت اعتقاد دارند و مجسمه‌ای بزرگ که نماد این کشور است، همه‌ی جهانیان نیز این کشور را با این نماد می‌شناساند. مجسمه‌هایی در ابعاد کوچک‌تر وجود دارند که بسیار ظرافت و زیبایی در آن‌ها خرج شده است. این مجسمه‌ها با جنس‌های چوبی و سنگی در اختیار مشتری‌ها قرار دارد و می‌تواند یک سوغات برزیل زیبا و ارزشمند باشد.

مجسمه مسیح از معروف‌ترین سوغاتی برزیل

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به برزیل

محصولات زیبایی و بهداشتی

این کشور تولیدکننده صابون‌های بسیار مرغوب است. در کشور برزیل صابون بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. صابون‌هایی که در کشور برزیل تولید می‌شوند هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر صابون‌ها دارند. لوسیون و کرم‌های بسیار خوشبو و با کیفت مناسب نیز در این کشور فراوان است که به‌عنوان سوغات برزیل می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

صابون برزیلی | سوغاتی برزیل

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات