راهنمای بازدید از پارک ملی نورتامبرلند انگلستان

2 سال پیش 0 دیدگاه

پارک ملی نورثامبرلند انگلستان بدون شک از بهترین مکان‌های دیدنی انگلستان است که می‌توانید از آن دیدن کرده و در آن وقت‌تان را سپری کنید. پارک ملی نورثامبرلند شمالی‌ترین پارک ملی در انگلستان است که بیش از 410 مایل مربع مساحت داشته و شامل خیره کننده‌ترین مناظر در شمال شرقی انگلستان است. درست در کنار مرز اسکاتلند واقع شده است و زیبایی بی‌نظیری دارد.

اگر شما به دنبال پیاده‌روی در یک کشور خیره کننده و زیبا هستید و می‌خواهید مناظر دیدنی تپه‌ها را ببینید، پارک ملی نورثامبرلند انتخاب خوبی برای شما است. پارک ملی نورثامبرلند انگلستان علاوه بر هوای پاک و بی نظیر خود، مناظر دیدنی و جذابیت‌های تفریحی عالی دارد. در پارک ملی نورثامبرلند شما می‌توانید تمیزترین هوا و شفاف‌ترین رودخانه‌های انگلیس را مشاهده کنید. همچنین پارک ملی نورتامبرلند در انگلستان مکان خوبی برای پیاده‌روی است.

با پارک ملی نورتامبرلند انگلستان بیشتر آشنا شوید

در راهنمای سفر به پارک ملی نورثامبرلند قصد داریم بهترین مکان‌هایی که می‌توانید در پارک ملی نورثامبرلند اقامت داشته باشید و بهترین کارهایی که می‌توانید در این مکان تجربه کنید را به شما نشان دهیم. با ما همراه باشید. از پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری در امتداد دیوارها گرفته تا دیدن چراغ‌های شمالی از بازدید از آستانه هگزام تا تماشای آبشار Hareshaw Linn یا بالا رفتن از تپه‌های هپل جین تا دوچرخه سواری در کوه اوتربورن کارهایی است که شما می‌توانید در پارک ملی نورثامبرلند انگلستان تجربه کنید.

با استفاده از نقشه گوگل می‌توانید تمام مکان‌ها دیدنی و قسمت‌های جذاب پارک ملی نورثامبرلند را به سادگی پیدا کنید. این‌ها همه مواردی هستند که آرزو می‌کنیم قبل از شروع ماجراجویی‌تان درباره آن‌ها تحقیق کرده و بدانید.

در گوگل مپ بهترین مکان‌ها برای پیاده‌روی و فعالیت، دریاچه‌ها و آبشارهای دیدنی، مکان‌های مورد علاقه برای صرف قهوه و ناهار و شام، اردوگاه‌ها و مکان‌های شستن لباس و غیره مشخص شده است. برای رانندگی تا پارک ملی نورثامبرلند باید 6 ساعت زمان صرف کند تا از لندن به پارک ملی نورتامبرلند در انگلستان برسید. از منچستر یا لیدز 2.5 ساعت و از یورک 2 ساعت و از ادینبورک 2 ساعت و از نیوکاسل تنها 30 دقیقه فاصله تا پارک ملی نورثامبرلند راه وجود دارد.

حتی اگر دوست دارید برای رفتن به پارک ملی نورثامبرلند از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، بهترین شرایط از نیوکاسل فراهم شده است. ریل‌های قطار در سراسر انگلستان به مقصد پارک ملی نورثامبرلند وجود دارد.

استراحتگاه‌های نورثامبرلند

 انتخاب استراحتگاه به این بستگی دارد که شما به دنبال چه نوع استراحتگاهی باشید. برای مثال، اگر به دنبال یک خوابگاه هستید، YHA Sill  در مجاورت دیوار هادریان می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این مکان گزینه خوبی برای اسکان با بودجه کم و دسترسی به دیوار هادریان و سایر جاذبه‌های پارک ملی مانند  Sycamore Gap و Vindolanda  است. اگر به دنبال هتل یا آپارتمان در منطقه پارک ملی نورثامبرلند است. می‌توانید با مراجعه به سایت مستقیم پارک موارد موجود را بررسی کنید. در پارک ملی نورثامبرلند همچنین اردوگاه‌های زیادی برای اقامت وجود دارد. در سایت پارک همچنین می‌توانید لیست مکان‌هایی که برای کمپین و اردوگاه وجود دارد را بررسی کنید.

بهترین کارهایی که برای وقت گذرانی در پارک ملی نورثامبرلند می‌توانید انجام دهید

در ادامه به معرفی تفریحات این پارک ملی زیبا می‌پردازیم:

  • قدم زدن در امتداد دیوار هادریان

شاید یکی از معروف‌ترین کارهایی که در پارک ملی نورثامبرلند بتوانید انجام دهید و حتی یکی از محبوب‌ترین کارهایی که در کل انگلستان می‌توانید انجام دهید، پیاده روی یا دوچرخه سورای در امتداد دیوار هادریان است. خیلی از مردم فکر می‌کنند که دیوار هادریان در اسکاتلند است. اما این دیوار در مرز انگلیس و اسکاتلند واقع شده است و مسیر 84 مایلی آن در انگلستان قرار دارد. ساخت این دیوار در 122 میلادی شروع شده و بعد از 6 سال به ساحل رسید.

قدم زدن در قسمت‌های مشخص دیوار می‌تواند حال و هوای بریتانیا را برای شما تداعی کند و معماری دیوار و مناظر اطراف را متمایز از قسمت‌های دیگر ببینید. در امتداد این دیوار چندین مسیر پیاده‌روی وجود دارد که می‌توانید از روی نقشه آن‌ها را پیدا کنید.

  • پیاده روی در جای جای پارک ملی نورثامبرلند

یکی از بهترین جاها برای پیاده‌روی در انگلستان پارک ملی نورتامبرلند در انگلستان است. در این مکان راه‌ها و مسیرهای زیادی برای پیاده‌روی وجود دارد که با چشم‌اندازهای زیبا در حومه شهر انگلستان اوقات خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

72 درصد از پارک ملی نورثامبرلند انگلیس زمین‌هایی با دسترسی آزاد هستند. در این پارک ملی بارهای زیادی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را متحان کنید. مهم نیست که شما یک کوهنورد مبتدی یا اینکه به دنبال یک چالش بزرگ باشید. در پارک ملی نورثامبرلند کوه‌ها و تپه‌ها و مناطق کوهستانی زیادی وجود دارند که می‌توانید برای پیاده‌روی یا کوهنوردی به آن‌ها مراجعه کنید. پس تعجبی ندارد که پیاده روی از کارهای جذاب و پرطرفدار در این پارک است.

  • بازدید از Sill Discovery

 Sill در پارک ملی نورثامبرلند انگلیس مرکز ملی کشف چشم انداز انگلستان است. چشم انداز آن‌ها این است که مردم را برای ارتباط با منطقه، مناظر زیبا و طبیعت و تغییر نسل‌های آنیده جذب کنند. این پارک هر روز باز است و نمایشگاه‌ها در آن رایگان هستند و به شما امکان می‌دهند که با تاریخ و فرهنگ انگلستان بیشتر آشنا شوید.

  • تماشای آبشارهای زیبا در پارک ملی نورثامبرلند

یکی از بهترین کارهایی که باید در پارک ملی نورثامبرلند انگلیس انجام دهید، بازدید از آبشارهای این منطقه است. آن‌ها دیدنی و جذاب هستند.Hareshaw Linn  و Linhope Spout دوتا از محبوب‌ترین آبشارهای این پارک هستند.

یکی از مسیرهای پیاده‌روی به سمت Hareshaw Linn از روی پل‌ها عبور می‌کنند. شما می‌توانید در جنگل‌های قدیمی راه بروید، سرخس‌های نادر را ببینید، سنجاب‌های قرمز را تماشا کنید و اگر شانس بیاورید شاید حتی در مسیرتان خفاش‌ها و دارکوب‌ها را هم ببینید. البته بعد از حدود 3 مایل به آبشار خیره‌کننده‌ای می‌رسید. صخره‌های سبز و خاکستری و درختان در Hareshaw Linn منظره دیدنی جذابی ایجاد کرده است و منطقه اطراف آبشار محلی به خاطر سرخس‌های نادر و گلسنگ‌ها منظره بی‌نظیری پیدا کرده‌اند.

Linhope Spout در Reserve Sky Dark Sky Northumberland واقع شده است. این آبشار دیدنی در 18 متری پایین یک سنگ به یک استخر فرو می‌ریزد. می‌توانید با خودتان وسایل پیک‌نیک ببرید تا با رسیدن به آنجا ساعات خوشی را تجربه کنید. البته مطمئن شوید که سنجاب‌های قرمز به غذاهای شما دستبرد نزنند.

  • مسیر دوچرخه سواری کوهستان در اطراف اوتربورن

اگر عاشق آدرنالین و هیجان هستید، پارک ملی نورثامبرلند هنوز چند سوپرایز برای شما دارد. می‌توانید دوچرخه سواری کوهستانی را در پارک ملی نورثامبرلند تجربه کنید. البته به شرط این که از قبل کمی روی این ورزش تسلط داشته باشید. مسیر دوچرخه سواری در اطراف محدوده Otterburn و Coquetdale واقع شده سات و یک دوچرخه‌سورای هیجان انگیز را در امتداد جاده‌ها برای‌تان رقم می‌زند. این شهر دارای پتانورامای خیره کننده، مناظری از خانه‌های باستانی و قدیمی، قلعه‌های رومی و هالک‌های زنگ زده است. این دوچرخه سواری آسان نیست اما برای کسی که این ورزش را بلد باشد، لحظات خوبی را رقم می‌زند.

  • بازدید از Sycamore Gap

درخت Sycamore Gap یکی از زیباترین درختان انگلستان برای عکاسی است. این درخت در امتداد دیوار هادریان قرار دارد و حتما باید در این پارک ملی به آن سر بزنید. می‌توانید موقع پیاده‌روی مسیری را انتخاب کنید که به این درخت می‌رسد و در کنار آن عکاسی کنید. عکس گرفتن در کنار این درخت یکی از محبوب‌ترین کارهایی است که می‌توانید در این پارک ملی انجام دهید.

  • تماشای آسمان شب

وقتی هوا کاملا تاریک است و ستاره‌ها چشمک‌زن می‌شوند، منظره آسمان در پارک ملی نورثامبرلند دیدنی می‌شود. در مرکز شهر به خاطر آلودگی هوا شاید نتوانید هیچ وقت از زیبایی آسمان لذت ببرید اما پارک ملی نورثامبرلند اوضاع متفاوت است.

  • تپه جین هپل را امتحان کنید

Hepple Gin یک دهکده کوچک در حاشیه پارک ملی است که یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که سری به این دهکده بزنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات