برترین مراکز خرید کبک

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 7 مرکز خرید برتر کبک

 

گالِریز دو لا کَپیتل(Les Galleries de la Capitale) 

اینجا با مساحت 180 هزار متر مربع، یکی از بزرگترین مراکز خرید در کانادای شرقی است. بازدید از این مرکز خرید بیش از هر مرکز خرید دیگری در کانادا انجام می شود. در بازدید از اینجا، با برندهای معروفی چون H&M، The Bay، L’occitane، Sephora و Simons همراه با یک فودکورت کاملاً بازسازی شده، یک پارک تفریحی بزرگ (Mega Parc) و بزرگترین تئاتر IMAX در کشور کانادا رو به رو خواهید شد. پارک و تئاتر این مجتمع خرید بزرگ، از اصلی ترین جاذبه های اینجا محسوب می شوند. بدون شک این مرکز خرید در شهر کبک، غایت نهایی بسیاری از علاقمندان به خرید و تفریح است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 5401 Boulevard des Galeries, Québec, QC G2K 1N4, Canada

ساعات کاری : 10AM–9PM

تلفن : 14186275800+

وب سایت : galeriesdelacapitale.com

گالِریز دو لا کَپیتل

گالِریز دو لا کَپیتل

گالِریز دو لا کَپیتل

له کور مون رویال (Les cours Mont – Royal)

شاید بتوان گفت خرید کردن از اینجا، نگاهتان به ماهیت خرید یا تصویر کلی شما از یک مرکز خرید را دچار تغییر می کند. اینجا چیزی بیش از یک مرکز خرید ساده است که به نوعی می توان آن را یک تجربه ی جدید دانست. از همان لحظه ی اولی که وارد ساختمان می شوید، معماری خیره کننده ی داخل و جرئیات فراوان آن شما را شیفته ی خود خواهد کرد. همه جای این بنا، از پنجره ی آفتاب گیر طبقه ی دوازدهم تا سرامیک های آینه ای کف زمین، اوج یک زیبایی را به نمایش می گذارند که می توان آن را در ساخت یک مرکز خرید به کار برد. یکی از دلایلی که این مرکز را نسبت به سایر مراکز خرید کانادا برجسته یا معماری آن را از بناهای دیگر متفاوت می کند، این است که اینجا روزگاری یک هتل بزرگ بوده تحت عنوان هتل مون رویال (Mount Royal Hotel).

فروشگاه های متعدد واقع در این مرکز جوابگوی هر نوع سلیقه ای هستند. تنوع بی رقیب برندهای مختلف، ترکیب عطر و بوی غذاهای کشورهای سرتاسر جهان و آرامش و راحتی ای که در مراکز ماساژ و اسپا انتظار شما را می کشند، همگی از جاذبه های بارز این مجتمع بزرگ هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1455 Peel St, Montreal, QC H3A 1T5, Canada

ساعات کاری : 10AM–9PM

تلفن : 15148427777+

وب سایت : www.lcmr.ca

له کور مون رویال

له کور مون رویال

اوگیلوی (Ogilvy) 

اولین فروشگاه چندمنظوره در کانادا

اوگیلوی که در زبان فرانسوی به آن La Maison Ogilvy می گویند، مکانی مهم در نقطه ی مرکزی مونترئال واقع در استان کبک است. در سال 1866 شخصی به نام James Angus Ogilvy فروشگاهی را در مونترئال راه اندازی کرد که به صورت عمده و هم چنین خرده فروشی، کالاهای خشکبار را عرضه می کرد. در سال 1899 این فروشگاه گسترش پیدا کرد و فروش مبلمان خانگی و پارچه های روتختی را هم شامل شد، به اضافه ی اینکه یکی از نمایندگی های برند معروف Rob Roy Linen Fire Hose نیز بود. در سال 1920 بود که این مرکز خرید مورد بازسازی قرار گرفت. امروزه این فروشگاه مجموعه ای از برندها و بوتیک های لوکس را در خود جای می دهد. بخش زیادی از این فروشگاه به برندهای تجاری مثل Louis Vuitton، Michael Kors، Burberry، Hugo Boss و برندهای دیگری مثل Canada Goose اختصاص یافته است. هم چنین در طبقه ی پنجم این مجتمع، سالن کنسرت "تیودور" (The Tudor) و در فضای بیرونی آن، یک موزه ی کوچک نیز به چشم می خورد. در سال 2011 هم این فروشگاه توسط گروه Selfridges خریداری شد که یکی از شرکت های تابعه ی Wittington Investment بود. گروه Selfridges صاحبان برندهای معروف Selfridges و Holt Renfrew در کانادا هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : ..............................

تلفن : ...........................

وب سایت : ogilvycanada.com

اوگیلوی

اوگیلوی

اوگیلوی

پِلَس دو لا سایت (Place de la Cite)

اینجا مقصد دلخواه علاقمندان به مد و فشن است. بوتیک های متعددی که به عرضه ی برندهای تجاری پوشاک و اکسسوری می پردازند، میزبان برندهای محلی بین المللی و محلی کبک هستند. بازدید از پلس دو لا سایت یک تجربه ی کامل و منحصر به فرد است که علاوه بر مرکز خرید، مراکز خدماتی مانند سالن های زیبایی، کتاب فروشی ها، مراکز مالی، آژانس های هواپیمایی را هم شامل می شود. تنوع رستورانهای این مجتمع نیز بی نظیر است. اگر قصد خرید دارید، اینجا یکی از گزینه های خوب و با قیمت های متوسط محسوب می شود.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 2600 Boulevard Laurier, Québec, QC G1V 4T3, Canada

ساعات کاری : 10AM–9PM

تلفن : 14186576920+

وب سایت : placedelacite.com

پِلَس دو لا سایت

پِلَس دو لا سایت

پِلَس دو لا سایت

هِنری هِنری (Henri Henri)

یکی از آخرین کلاه فروشی های قدیمی کشور کانادا که هنوز هم پابرجاست.

در سال 1932، فروشگاه هنری هنری در قالب یک کسب و کار خانوادگی شروع به کار کرد و از همان زمان در زمینه ی کلاه های مردانه تبدیل به یک برند معروف شد. موسسان این برند Honorius Henri و Maurice Lefebvre بودند. امروزه کلاه های مختص به نوجوانان و بانوان هم در این فروشگاه به فروش می رسند. تنوع بی نظیر کلاه های باکیفیت و خدمات حرفه ای، این فروشگاه را به یکی از معروف ترین فروشگاه های عرضه کننده ی کلاه در کانادا تبدیل کرده اند. در بین سالهای 1950 تا 1970 و زمانی که فقط 6 تیم ملی هاکی در دنیا وجود داشتند، برند هنری هنری به بازیکنانی که در یک بازی سه گل یا بیشتر زده بودند، یک کلاه جایزه می داد و این اتفاق، اصطلاح "هت تریک" (Hat Trick) را وارد دنیای هاکی کرد. در لیست برندگان، ستاره های خوش نامی مثل Stan Mikita و Bobby Hull به چشم می خوردند. این فروشگاه درست در مرکز شهر قرار دارد. اگر علاقه مند به کلاه یا یک کلکسیونر کلاه هستید، بازدید از اینجا را به شدت به شما توصیه می کنیم.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 189 Sainte-Catherine East | corner of Hôtel-de-VilleMontreal, Quebec H2X 1K8, Canada

ساعات کاری : 9:30AM–5:30PM

تلفن : 15142880109+

وب سایت : henrihenri.ca

هِنری هِنری

پِلس منترئال تراست (Place Montreal Trust)

این مرکز خرید بزرگ که در سال 1988 شروع به کار کرد، تنوع گسترده ای از فروشگاه ها و رستوران ها را در 5 طبقه پوشش می دهد. از آنجایی که پلس مونترئال تراست در تقاطع خیابان های Saint-Catherine که شلوغ ترین خیابان تجاری مونترئال است و خیابان پر زرق و برق McGill College قرار گرفته، به 2 ایستگاه مترو و یک پیاده روی زیرزمینی گسترده دسترسی دارد. به این مسیر زیرزمینی "شهر زیرزمینی" گفته می شود. در بین سردمداران برندهای تجاری این مرکز، نام های پرآوازه ای چون Zara، Indigo، DeSerres، Pandora، Nautilus Plus، Fossil و بزرگترین فروشگاه برند Winners در مرکز کانادا به چشم می خورند. از جذابیت های دیگری که انگیزه ی بازدید از اینجا را برای گردشگران فراهم می کند، پرتوهای نور طبیعی، آب نمایی 30 متری و زیبا و درخت کریسمسی است که در ایام کریسمس در 5 طبقه طراحی می شود. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1500 McGill College Ave, Montreal, QC H3A 3J5, Canada

ساعات کاری : 10AM–9PM

تلفن : 15148438000+

وب سایت : www.placemontrealtrust.com

پِلس منترئال تراست

پِلس منترئال تراست

مارشه بونسوکور (Marche Bonsecours) 

این مجتمع عظیم که در سال 1847 افتتاح شد، یکی از ده ساختمان برتر تاریخی کشور کاناداست و امروزه به مکانی تبدیل شده که بازدید از آن جزء ضرورت های سفر به مونترئال و کبک است. این ساختمان که روزگاری محل استقرار پارلمان کشور کانادا و چندی بعد شهرداری شهر کبک بود، اکنون به مرکز خریدی بزرگ و وسیع تبدیل شده که 15 بوتیک دارای با کیفیت ترین کالاهای ساخته شده در کبک را به فروش می رسانند. این تولیدات مربوط به زمینه های صنایع دستی، مد و فشن، اکسسوری، جواهرات، طراحی داخلی و مبلمان های قدیمی شهر کبک می باشند. رستوران ها و تراس این مرکز در فصول گرم سال دایر هستند و خود مرکز خرید هم در تمام طول هفته فعالیت می کند. رویدادهای مختلفی نیز در این مرکز برگزار می شوند و حتی می توان تالار Hall Rental Different را برای مراسم های شخصی نیز رزرو کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 350 St Paul St E, Montreal, QC H2Y 1H2, Canada

ساعات کاری : 10AM–6PM

تلفن : ...........................

وب سایت : www.marchebonsecours.qc.ca

مارشه بونسوکور

مارشه بونسوکور

مارشه بونسوکور

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات