برترین مراکز خرید تسالونیکی

5 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید تسالونیکی هر ساعت از روز شما را به آن دعوت می‌کند. با خیابان‌های درختکاری شده و فضایی پر جنب و جوش همیشه مملو از جمعیت است. میدان مرکزی آن یعنی ارسطو با منظره‌ای از دریا و ده‌ها کافه برای تماشا و لذت بردن مردم عالی است. این شهر فرهنگی به‌ خاطر غذا و مناظر تفریحی شبانه و مردم محلی برونگرایش معروف است. دومین شهر بزرگ کشور، تسالونیکی است که اغلب بانوی شمال نامیده می‌شود و دارای چهار مرکز خرید اصلی در حومه شهر است.

با این راهنما با بهترین مراکز خرید جزیره سالونیکی برای تجربه خریدی ایده‌آل آشنا خواهید شد.

مرکز خرید تسالونیکی

بهترین مراکز خرید تسالونیکی یونان

خرید در تسالونیکی یونان لذت‌بخش است. خرید عالی برای مد، غذاهای خاص، عتیقه‌جات، کتاب و سوغاتی‌های منحصر‌به‌فرد وجود دارد. برای بسیاری از بازدیدکنندگان از بالکان، تسالونیکی یک مقصد اصلی است. در مورد مد تسالونیکی دارای سابقه افتخارآمیز برتری در منسوجات است. اما شاید مهم‌تر از آن مردم تسالونیکی و به ویژه زنان در سراسر یونان باشد که به دلیل سبک پوشش خود شناخته شده‌اند. خیابان‌های اصلی مرکز شهر ترکیبی جذاب از مد خیابانی و ظرافت مدیترانه‌ای هستند.

در پاساژهای تسالونیکی تجربه خرید برای هر سلیقه‌ای وجود دارد. تسالونیکی دارای خریدهای لوکس و بوتیک عالی و همچنین لباس‌های قدیمی است. بسیاری از صنعتگران محلی کالاهای شیک و به روز خلق می‌کنند و خرید عتیقه‌جات و گشت‌و‌گذار در بازارهای تسالونیکی مانند این بازار با چنین محیط تاریخی غنی بسیار عالی است. همچنین اگر می‌خواهید خریدهای بزرگ در سالونیکی انجام دهید می‌توانید از خرید در مراکز خریدی مثل Tsimiski در خیابان اصلی تسالونیکی لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید تسالونیکی یونان

اینترویستا

اینترویستا احتمالا یکی از بهترین مراکز خرید تسالونیکی است. این فروشگاه شیک که بیش از دو طبقه است، دارای کالاهای مد مشهور برای مردان و زنان است. مارک جیکوبز، پولو رالف لورن یا مونکلر و ... که می‌توانید همه آن‌ها را این‌جا پیدا کنید.

فروشگاه سوغاتی تسالونیکی

درست مانند خود شهر سوغاتی‌های تسالونیکی فراتر از حد انتظار هستند و سلیقه واقعی شما را ارضا می‌کنند. از "Komboloi" کلاسیک و "Briki" مسی گرفته تا آثار هنری طراحی صنعتی، یادگارهای مناسبی از اقامت خود در این‌جا خواهید داشت. فروشگاه سوغات تسالونیکی مورد علاقه ما HelloFrom به سبک بوتیک است. در Proxenou Koromila شیک مکانی به چشم می‌خورد که طراحی و معنای شخصی برای سوغاتی‌های سبک زندگی با کیفیت ترکیب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی تسالونیکی

بوتیک بریژیت

بریژیت بوتیک زاییده افکار نانسی مارکوپولو است. این بوتیک زیبا و دخترانه در مرکز تجاری تسالونیکی واقع شده و ارزش دیدن دارد. بوتیک بریژیت با مد شیک، کیف، کفش و اکسسوری، مکان ایده‌آلی برای یافتن لباس‌های زیباست.

بوتیک بریژیت

برای دوست‌داران مد و لباس 

خیابان‌های Tsimiski و Egnatia در تسالونیکی به خاطر ویترین مغازه‌های زیبای خود که آتلیه‌های مد معروف و طراحان جدید در آن مستقر هستند مشهور شدند. تکنیک‌های تزئین ویترین آن‌ها برای این شهر در شمال یونان معجزه کرده است. جایی که مغازه‌ها محصولات باکیفیت خود را به شیوه‌ای جذاب تبلیغ می‌کنند. آثار هنری نورپردازی شده با دعوت از شما برای ورود و خرید توجه شما را به خود جلب می‌کند.

قدم زدن در امتداد خیابان Tsimiski با موسیقی نواخته شده توسط گروه‌های مختلف همراه خواهد بود که پیاده‌روی شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند! Ermou و Proxenou Koromila نیز دو خیابان شلوغ و بسیار جالب با فروشگاه‌های برندهای معروف جهان است که برخی از آتلیه‌های حرفه‌ای در آن‌ها قرار دارند.

برای دوست‌داران فروشگاه

یک روز را در مراکز خرید تسالونیکی بگذرانید و شب خود را با تماشای یک فیلم در سینما به پایان برسانید. در مرکز شهر از مرکز خرید پلاتیا دیدن کنید یا با ماشین به مدیترانه کاسموس که بزرگ‌ترین مرکز خرید در بالکان است مراجعه کنید. این جایی است که می‌توانید در هر یک از کافه‌ها یا رستوران‌ها غذا بخورید یا بنوشید، در شهربازی درست روبروی مرکز خرید به تفریح ​​بپردازید یا بهترین خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه‌های تسالونیکی

برای دوست‌داران سنت

مراکز ارزان خرید تسالونیکی، فقط لباس و لوازم جانبی نیست. بازارهای سرپوشیده مودیانو و کاپانی به شما این فرصت را می‌دهند که نگاهی اجمالی به تسالونیکی بیندازید. بازرگانان در این‌جا به شما این باور را می‌دهند که آن‌ها روش‌های سنتی خود را زنده نگه می‌دارند.

آن‌ها به عنوان بازارهای اصلی تسالونیکی در نظر گرفته می‌شوند زیرا می‌توانید قیمت‌های خوب و بسیاری از محصولات را پیدا کنید. قلب شهر در این‌جا می‌تپد جایی که هوا مملو از عطرهای قوی از انواع ادویه‌هاست. دارچین، میخک، انیسون ستاره‌ای، فلفل، هل، کاری و بوکووو (یک فلفل تند مورد علاقه در تسالونیکی) و غیره. داخل بازارها، کافه‌ها و رستوران‌های دیدنی نیز محیط بسیار لذت‌بخش است‌.

برای عاشقان کتاب

آیا اهل مطالعه هستید؟ پس حتما باید از کتابفروشی‌های تسالونیکی دیدن کنید. کتابفروشی‌های بزرگ یا کوچک از تاریخ زندگی این شهر هستند. این شهر عاشق کتاب است. از شما دعوت می‌کنیم در سفر یونان به بهترین مراکز خرید در تسالونیکی بروید و این دنیای کتاب را کشف کنید.

هنردوستان تسالونیکی

برای هنردوستان

آیا شما هنرمند هستید یا هنردوست؟ در مراکز خرید تسالونیکی، ماکت‌هایی با الهام از هنر باستانی و مدرن را خواهید دید. اگر مجذوب جواهرات مدرن، آثار هنری تزئینی و صفحات ابریشم هستید، پس باید از موزه هنرهای معاصر مقدونیه دیدن کنید. فروشگاه در بنیاد هنر Teloglion دانشگاه ارسطو تسالونیکی، انتشارات خود و همچنین سایر کتاب‌های هنری جالب را به فروش می‌رساند.

در این‌جا می‌توان آثار باستانی الهام گرفته از نمایشگاه‌های مختلف از مجموعه بنیاد و همچنین نمونه‌های اصلی ساخته شده برای نمایشگاه‌های میزبان را دید. اگر عاشق هنر کلاسیک هستید فراموش نکنید که در موزه باستان‌شناسی تسالونیکی و موزه فرهنگ بیزانس، توقفی داشته باشید. فروشگاه‌های این‌جا جواهرات زیبایی دارند که از دوران باستان الهام گرفته‌اند و همچنین کپی‌هایی از مجسمه‌ها و سایر اقلام موزه‌ای به چشم می‌خورد.

 شکر و شیرینی در  تسالونیکی

برای دوست‌داران شکلات و شیرینی

خوراک‌شناسی در تسالونیکی یک تجارت جدی است. این شهر مملو از طعم شیرینی‌ است که به یک علامت تجاری تبدیل می‌شوند. وقتی در شهر هستید، تریگونا پانوراماتوس سنتی (فیلو مثلثی شکل پر از شیرینی‌های خامه ای کاستارد)، تسورکی با شکلات یا پوره شاه بلوط شیرین، بوگاتسا معروف، شیرینی فیلو شربتی با منشأ شرقی (کازان دیپی، اکمک کتائیفی، سامیفی) را امتحان کنید. همچنین کرم‌هایی مانند پودینگ برنج و کرم وانیلی. خیابان‌های تسالونیکی بوی شربت، ورقه‌های پخته شده و کره تازه می‌دهند. حتما از خیابان‌های Mitropoleos یا Agias Sofias، جایی که برخی از قنادی‌های سنتی شهر در آن قرار دارند دیدن کنید.

بازار مودیانو

 معروف‌ترین و سنتی‌ترین مرکز خرید تسالونیکی است که داخل یک پاساژ قرار دارد. این بازار بیش از 80 سال است که محل تجمع مردم محلی بوده و درست در قلب شهر قرار دارد. قدم زدن در بازار مودیانو شما را به اوایل دهه 1900 بازمی‌گرداند، زمانی که شلوغی بازار بخشی از زندگی روزمره بود. غذا در یونان در بیشتر مغازه‌ها و غرفه‌های بازار مواد غذایی مانند ماهی، گوشت، ادویه‌های عجیب و غریب، پنیر، غذاهای لذیذ و میوه‌ها و سبزیجات تازه به فروش می‌رسد. شما همچنین می‌توانید برخی از کافه‌ها را پیدا کنید که در آن‌ها می‌توانید برخی از غذاهای محلی را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در تسالونیکی

بازار کاپانی

بازار کاپانی، بازار دیگری است که در قلب تسالونیکی و به طور خاص در چند قدمی میدان ارسطو قرار دارد. این قدیمی‌ترین بازار آزاد شهر است که قرن‌هاست در آن‌جا بوده و به نظر می‌رسد با محیط اطراف آن ارتباطی ندارد. با این حال، کاپانی همچنان هدف مورد علاقه مردم محلی است که در آن‌جا خرید هفتگی خود را انجام می‌دهند.

بازار بیت

مانند بازار مودیانو، گوشت، سبزیجات تازه، ماهی و محصولات لبنی در این‌جا برای فروش موجود است، اما می‌توانید محصولات خانگی و پاک‌کننده‌ای را نیز پیدا کنید. در خیابان‌های باریک بازار قدم بزنید و سرعت پر سروصدا و سریع یک بازار واقعا سنتی را تجربه کنید.

بازار بیت

اگر به عتیقه ‌فروشی‌ها و اقلام قدیمی علاقه دارید بازار بیت بازاری است که باید حتما از آن دیدن کنید. تعداد زیادی از مغازه‌های قدیمی به کافه‌ها و بارها تبدیل شده‌اند اما بازار به هیچ وجه هویت خود را از دست نداده است. مردم آن را به عنوان مکانی می‌شناسند که در آن هر کسی می‌تواند اشیاء قدیمی را پیدا کند. ماشین خود را از Alpha Drive Rent a Car اجاره و تمام مناطق خرید تسالونیکی را کاوش کنید.

برای عاشقان کلاسیک

در خیابان دیمیتریو گوناری، معروف به میدان مجاور، می‌توانید به دنبال بهترین خرید در شهر باشید. لباس‌ها و اکسسوری‌های رنگارنگ، آلترناتیو یا سبک راک در مغازه‌های اطراف این منطقه به چشم می‌خورد. نگاهی به فروشگاه‌های کوچک بیندازید که سی‌دی‌های موسیقی دسته دوم و صفحه‌های وینیل، کلکسیون‌ها، مجلات و کتاب‌ها را با قیمت‌های پایین می‌فروشند. این منطقه همچنین به شما امکان می‌دهد که از کنار کاخ گالریوس عبور کنید.

مرکز  Salonica Outlet

مرکز Salonica Outlet

مرکز خرید Salonica Outlet Mall یک توقف ضروری برای یک سفر بزرگ خرید در مراکز تسالونیکی است. این مرکز خرید از نظر ارزش بهترین مرکز خرید تسالونیکی و اولین مرکز خرید پریمیوم یونان است که در آن بیش از 100 بوتیک، کافه، رستوران و سینما را برای یک تجربه خرید کامل پیدا خواهید کرد. بسیاری از برندهای معروف بین‌المللی در این‌جا نمایندگی می‌کنند. پس از خرید، می‌توانید در یک کافه استراحت کنید یا در Cineplexx فیلم بگیرید، صفحه نمایش شامل یک سینمای تابستانی زیر ستاره‌ها در تراس پشت بام و همچنین یک اتاق نمایش سه بعدی است.

مرکز Thessaloniki

مرکز  Thessaloniki

Hondos Center بهترین فروشگاه برای تمام محصولات زیبایی در یونان است. این مرکز از بهترین مراکز خرید تسالونیکی برای محصولات زیبایی است. آن‌ها هر برند بزرگ بین‌المللی و یونانی لوازم آرایشی را در همه محدوده‌های قیمتی از فروشگاه سکه تا فوق لوکس می‌فروشند و همچنین مجموعه‌ای عالی از عطرهای سطح بالا و بین‌المللی مانند Tom Ford Dolce & Gabbana، Dior و Prada دارند.

علاوه‌بر این، آن‌ها همه محصولات آرایشی برای صورت، مو و بدن مردان و زنان را دارند. این مکان عالی برای تهیه شامپو و ضد آفتاب و هرگونه نیاز روزانه به نظافت بسیار عالی است. آن‌ها همچنین لوازم جانبی، لباس زیر زنانه، لباس شنا، ساعت و جواهرات و لباس‌های خانگی را می‌فروشند.

یک فروشگاه بزرگ دیگر Hondos Center Thessaloniki در میدان ارسطو در شمال Tsimiski و یکی در محله Evosmos وجود دارد. اما مرکز آپولونیا پولیتیا هوندوس تسالونیکی به مراتب از بزرگ‌ترین و زیباترین مراکز خرید تسالونیکی و بیشتر شبیه یک فروشگاه بزرگ شیک برای زیبایی و لذت است.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات