معرفی کره جنوبی

5 سال پیش 0 دیدگاه

 کشور کاخ های زیبا

|| معرفی

حضور در جشنواره ها و کارناوال های خیابانی، انجام ورزش و تفریحات مهیج، صف های طولانی برای تماشای تئاتر و موزه های تاریخی و حضور در مراکز خرید برندهای برجسته دنیا نشان از جنب و جوش بی حد و حصر کره ای ها دارد. نگران این نباشید که از چه نسلی هستید یا چه جنسیتی دارید زیرا در کره برای همه گردشگران جاذبه وجود دارد. به تاریخ علاقه دارید؟ کاخ گیونگ بوک با آن معماری خیره کننده و بی نظیرش در اختیار شماست. دوست دارید با آداب و رسوم سنت بودا بیشتر آشنا شوید؟ معبد جوگیه سا بزرگترین معبد عبادت بودا در سئول است که می توانید از طریق آن بیشتر با مذهب بودا آشنا شوید. چنانچه ورزشکار هستید، پیشنهاد ما به شما پارک المپیک است. جایی که می توانید در محوطه زیبای آن گردش کنید و تندیس ورزشکاران برجسته را تماشا کنید و اگر خوش شانس باشید می توانید از استخرهای سرپوشیده اش هم بهره بگیرید. عاشق عکس گرفتن هستید؟ در موزه آلیو می توانید حسابی سرگرم شوید و عکسهای سه بعدی خاطره انگیزی بگیرید. پارک گرند کودکان فضایی شاد و امن است که فرزند دلبندتان می تواند ساعت ها بازی و تفریح کند. با پیاده روی در پارک رویایی هالاسان می توانید اوقات عاشقانه و رمانتیکی رقم بزنید. اگر به دنبال ماجراجویی می گردید پارک ماز را گوشه ذهنتان داشته باشید، گردش در مسیرهای مارپیچ آن بسیار هیجان انگیز است. برای علاقه مندان به آدرنالین هم زیپ لاین جزیره جیجو غیر قابل تصور و شگفت انگیز است.

| آب و هوا

کره ی  جنوبی دارای آب و هوای نسبتا معتدل می باشد و دارای چهار فصل است.زمستان های کره ی جنوبی بلند و سرد و تابستان هایی آتشین و شرجی به همران باران دارد و بهترین فصل برای بازدید از آن بهار و پاییز می باشد که هم دمای هوا ملایم تر است و هم میزان طوفان و گرد و غبار کمتر است.در بهار کره ی جنوبی شهر را پر از شکوفه های گیلاس می بینید و در پاییز کل کشور قرمز و نارنجی پوش می شود و مسافرانی که در فصل بهار و پاییز به کره سفر می کنند درست همان تصاویر معروف کارت پستالی را در گوشه به گوشه ی شهر خواهند دید، البته شایان ذکر است که زمستان کره هم طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از گردشگران علاقمند به اسکی یا استفاده از چشمه های آب گرم این سرزمین می باشند.

اطلاعات عمومی

پایتخت : سئول

پیش شماره : 82+

اختلاف ساعت با ایران : نیمه اول سال : 04:30+ - نیمه دوم سال : 05:30+

واحد پول :  وون (Won)

دین : 40 درصد مسیحی ، 38 درصد بودایی و بقیه بدون وابستگی به دین خاصی

زبان رسمی : زبان رسمی‌ کره ، کره ای می‌باشد و اکثر فروشندگان فروشگاه‌ها انگلیسی‌ صحبت نمی کنند حتی در مکانهای توریستی! پس بهتر است که چند لغت کلیدی زبان کره ای را یاد بگیرید .

به عنوان مثال :

سلام (رسمی، برای افرادی که برای اولین بار ملاقات می کنید) : annyeonghaseyo       

حال شما چطور است؟ :  eotteoke jinaesimnikka ?

خوبم، ممنون: gamsahamnida  

بله: ye/ne   - خیر: aniyo

آیا کسی اینجا هست که بتواند انگلیسی صحبت کند؟:

yeogi-e yeongeo-reul hasi-neun bun gyesimnikka?

| سوغات  

انواع ماسک های سنتی کره ای

ماسک های سنتی کره ای

عروسک های سنتی کره

عروسک های سنتی کره

چای سبز کره ای

چای سبز کره ای

بادبزن های ابریشمی کره ای

بادبزن های ابریشمی کره ای

جعبه جواهرات ساخته شده از صدف

جعبه جواهرات ساخته شده از صدف

کیسه های سنتی ابریشمی برای سکه

کیسه های سنتی ابریشمی برای سکه

کیک برنج کره ای Tteok

دسر کره ای Tteok

 قاشق و chopstick چوبی

 قاشق و chopstick چوبی

فلوت سنتی کره ای که از بامبو ساخته می شود.

فلوت سنتی کره ای

نقاشی های سنتی کره ای

نقاشی های سنتی کره ای

پیپ سنتی کره ای 

پیپ سنتی کره ای

جینسنگ (GINSENG)

GINSENG

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات