معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در تسالونیکی

6 سال پیش 0 دیدگاه

تسالونیکی یک شهر واقعا بزرگ با رستوران‌های فراوان است. شما مطمئنا هر چیزی را که بخواهید پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال رستوران‌های زیادی وجود دارند که غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای با غذاهای سنتی یا مدرن ارائه می‌دهند و همچنین رستوران‌هایی با غذاهای بین المللی. بنابراین این شهر مکانی است که در آن گزینه‌های رستوران شگفت‌انگیز متعددی را کشف خواهید کرد.

یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد رستوران‌های تسالونیکی فضای دوستانه و گرم آن است. علاوه‌بر این ممکن است این فرصت را داشته باشید که در حین لذت‌بردن از وعده غذایی خود از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. در زیر فهرستی از بهترین رستوران‌ها و بهترین کافه‌ها در تسالونیکی را خواهید دید که انواع غذاها را در هر رنج قیمتی ارائه می‌دهند.

Opsopoion Manganeiai

Opsopoion Manganeiai یکی از مشهورترین رستوران‌‌ها در تسالونیکی است با طعم غذاهایی که هیچ‌کس را متاثر نمی‌کند! این رستوران در Aimiliou Riadis 5 واقع شده است و برای کسانی که دوست دارند از غذای خوب لذت ببرند بهترین گزینه است! در Opspoion Manganeai شما این فرصت را دارید که به واسطه پرسنل بی‌عیب و نقص رستوران، در محیطی گرم و با خدماتی بی‌نظیر از طعم‌های باکیفیت لذت ببرید!

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی تسالونیکی

بنابراین اگر در تسالونیکی هستید و تصمیم به بازدید از Opsopoion Manganeai دارید انتخاب‌های غذا بسیار زیاد است و همه آن‌ها عالی هستند! غذاهای Opsopoion Manganeiai به دلیل برش‌‎های خاص گوشت و ترافل‌های تازه‌ای که از کوه المپوس سرچشمه می‌گیرد و در بسیاری از غذاها استفاده می‌شود متمایز است.

ریزوتوی سیاه با ماهی قزل‌آلا، پیکانای عالی و بسیاری از غذاهای لذیذ دیگر و البته در Opsopoion Manganeiai در تسالونیکی فراموش نکنید که غذای خود را با یک لیوان شراب دلخواه میل کنید. همه آن‌ها عالی و با طعم‌‎ها هماهنگ هستند! غذاهای انتخابی خود را در Opsopoion Manganeai در تسالونیکی انتخاب کنید و تا آخرین لقمه از آن‌ها لذت ببرید!

Kanoula

در نگاه اول کانولا ممکن است از رستوران‌های معروف تسالونیکی به نظر نرسد. از نظر طراحی و دکور کوچک و ساده و فضای آن آرام و کمی دور از شهر است. با وجود همه این‌ها، اگر از قبل رزرو نکرده باشید برای گرفتن میز با مشکل مواجه خواهید شد. زیرا غذای این‌جا آنقدر خوب است که به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد. منتظر غذاهای اصیل یونانی با قیمت‌های مناسب باشید. پیشنهاد می‌کنیم دو شب پشت سر هم رزرو کنید. زیرا باید کل منو را امتحان کنید.

Faidimos

رستوران Faidimos از بهترین رستوران‌های شهر تسالونیکی در خیابان شلوغ Valaoritou 25 واقع شده است و یکی از انتخاب‌های مورد علاقه کسانی است که می‌دانند چگونه از غذاهای لذیذی که یادآور غذای مادر است لذت ببرند. ظرافت فضا با طعم‌های لذیذ مطابقت دارد و نتیجه برای هرکسی که از رستوران Faidimos در تسالونیکی بازدید می‌کند فراموش نشدنی است.

بنابراین اگر به غذاهای خوب علاقه و تصمیم به بازدید از رستوران Faidimos در تسالونیکی دارید گزینه‌های بی‌شماری دارید که همه آن‌ها خوشمزه هستند! زیگوری با سبزی، قارچ و خامه فتا، کباپیگو که کباب گاو پر شده با سوسیس یوانینا است و گوشت گوساله با سس عسل، آلو، انجیر و پوره در انتظار شماست. فراموش نکنید که غذای خود را در رستوران Faidimos در تسالونیکی با سالاد دلخواه و یک لیوان شراب همراهی کنید! عطر شراب راه را برای شما هموار می‌کند تا طعم‌ها را در کام خود بهتر احساس کنید. به‌طوری که آن‌ها را دوست خواهید داشت و به جز Faidimos از هیچ رستوران دیگری در تسالونیکی دیدن نخواهید کرد!

Estrella

رستوران "Estrella" از سال 2013 شروع به نوشتن تاریخ خود در تسالونیکی کرده و طعم‌های متفاوت و منحصربه‌فردی از غذاهای مدیترانه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. صبحانه و برانچ از طیف گسترده‌ای از برگرها برای همه سلیقه‌ها موجود است. املت، پاستا، سالاد، پنکیک باورنکردنی و همه چیز برای صبحانه زیر نظر سرآشپز کوپارانی دیمیتریوس طبخ می‌شود.

 این رستوران یکی از مشهورترین رستوران‌‌ها در تسالونیکی است که محیطی صمیمی دارد و هر روز بیش از 70 غذای انتخابی را به شما پیشنهاد می‌کند تا با طعم‌هایی که کاملا کام شما را خوشایند می‌کند آشنا شوید.

Massaya

رستوران "Massaya" در تسالونیکی از سال 2014 با طعم و عطر غذاهای عربی شما را برای تجربه‌ای خوب در تور یونان آماده می‌کند. در تومبا و در خیابان هیماراس 22، می‌توانید هر روز از آن دیدن کنید و از غذاهای جادویی لذت ببرید. مانند فلافل، تبوله، کوبه، کباب، مالوپه و بسیاری موارد دیگر زیر نظر سرآشپز.

رستوران «ماسایا» تسالونیکی در فضایی شیک و محلی با خدمات سریع و خوب و طعم‌های بی‌نظیر، پذیرای شماست. یک تجربه آشپزی فراموش‌نشدنی را به شما ارائه می‌دهد که شما را به یک سفر آشپزی به خاورمیانه می‌‌برد. مطمئنا یکی از رستوران‌های تسالونیکی حتی در یونان است که ارزش دیدن و امتحان کردن را دارد!

Mia Feta

اگر به شما بگویم که مکانی برای پنیر فتا معروف به همان وزه یونانی اختصاص داده شده است به نظرتان چطور می‌رسد؟ میا فتا در خیابان پاولو ملا دقیقا همان چیزی است که از نام آن پیداست. باری که فتا و انواع پنیرهای یونانی دیگر را ارائه می‌دهد. اما فقط این نیست! این فروشگاه به عنوان یک فروشگاه اغذیه‌فروشی فعالیت می‌کند. جایی که می‌توانید لبنیات مورد علاقه خود را که از خانواده کورللاس، صاحبان این فروشگاه جدید تهیه شده‌اند، خریداری کنید.

صبح‌ها می‌توانید صبحانه‌ای همراه با ماست یونانی همراه با میوه‌های تازه، آجیل و عسل میل کنید. این رستوران جایی است که می‌توانید غذاهای عالی را بر اساس پنیر فتا امتحان کنید. بدون امتحان فوندوی پنیر و غذای ساگاناکی گراویرا همراه با گوجه گیلاسی و سس لیموترش این محل را ترک نکنید.

بیشتر بخوانید: معرفی یونان

Molyvos

با عبور از میدان Chrimatistiriou از این رستوران دیدن کنید. Molyvos به مشتریان خود غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد. غذاهای آن را دوست خواهید داشت به خصوص سالادهای کاملا پخته شده، فیله گوشت خوک و مرغ. افراد زیادی برای چشیدن بستنی وانیلی خوب، دونات خامه‌ای و خمیر سرخ‌شده شیرین از این مکان دیدن می‌کنند. این نقطه به دلیل خدمات عالی و کارکنان خوش برخوردش که همیشه آماده کمک به شما هستند به خوبی شناخته شده است. این رستوران انتخابی عالی از غذاها را با قیمت‌های مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. دکور فوق‌العاده و فضای لذت‌بخش آن به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کنند.

Mezen Salonica

Mezen Salonica رستورانی است که به طور عمده مزه‌های مختلف ارائه می‌دهد. مزه در زبان یونانی به غذاهای کوچکی گفته می‌شود که با مقداری گوشت یا ماهی و پیش‌غذاهای دریایی پر می‌شوند و معمولا با اوزو یا یک لیوان کوچک شراب همراه است. بنابراین اگر می‌خواهید تجربه خوردن غذا در یونان را داشته باشید موقع ظهر از مزن سالونیکا دیدن کنید و مقداری مزه با اوزو بخواهید.

آنچه باید بدانید این است که اگر ترجیح می‌دهید برای مدت طولانی در یک رستوران بمانید این‌جا مکان ایده‌آلی نیست. در این‌جا از مزه خود لذت خواهید برد سپس به پیاده‌روی خود در شهر ادامه دهید.

To Elliniko

یکی از بهترین رستوران‌های تسالونیکی قطعا To Elliniko است. در این رستوران شما این شانس را خواهید داشت که غذاهای یونانی متعدد چه سنتی و چه مدرن را بچشید. ما دوست داریم که سرآشپز فقط از محصولات محلی و فصلی برای طبخ غذاهای معتبر در این‌جا استفاده کند. متوجه خواهید شد که کارکنان واقعا دوستانه رفتار می‌کنند و خدمات سریع ارائه می‌دهند.

به عبارت دیگر برای لذت‌بردن از وعده غذایی خود نیازی به صبر طولانی مدت نخواهید داشت. در نهایت به خاطر داشته باشید که بیشتر ظروف غذاهای این رستوران واقعا غنی هستند، بنابراین احساس سیری خواهید کرد. آن‌ها همچنین بسیاری از محصولات و مواد اولیه یونانی سنتی را به فروش می‌رسانند. بنابراین قبل از رفتن حتما غذای خاصی را انتخاب کنید.

Lola Ouzeri

از رستوران‌های تسالونیکی روبروی کامارا، اوزری لولا در کوچه آگاپینوس غذاهای لذیذ ماهی و دریایی و پیش غذا درست می‌کند که ساعات همنشینی با دوستان را دلپذیرتر می‌کند. جو با میگو و پستو ریحان، سیر با آبجو و پیتای محبوب «آنتونیو» از فیلو پونتیک با سبزیجات و پنیر کبابی دو مورد از پیشنهادات ضروری هستند.

این رستوران یک محیط ایده‌آل برای لذت‌بردن از آبجوهای موردعلاقه مانند نیمف، ماموس، هاینکن، آمستل و آمستل فری، آلفا، آلفا ویس، آمستل رادلر و فیشر است.

blanc gastrobar

Blanc Gastrobar در ساحل قدیمی تسالونیکی و از بهترین کافه‌ها در تسالونیکی بلافاصله با عملکرد خود نشان داد که پاتوق جدید نقطه محبوب شهر است! در آن‌جا قهوه خود را می‌نوشید، غذاهای عالی میل می‌کنید و عصر با موسیقی عالی از نوشیدنی خود لذت می‌برید.

Blanc قول احترام به مشتری، غذاهای خوشمزه و پرسنلی را می‌دهد که از شما پذیرایی می‌کنند و همان‌طور که می‌خواهید به شما خدمات می‌دهند. معماری آن در ساختمانی باشکوه ساخته شده که طرح همیشگی آن را دست نخورده نگه داشته‌اند. این نما در اولین دیدار بسیار خودنمایی می‌کند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات