معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در سان سیتی

6 سال پیش 0 دیدگاه

معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در سان سیتی

هیچ مکان دیگری مانند رستوران‌های سان سیتی در آفریقای جنوبی وجود ندارد که گردشگران خارجی را به خود جذب کند. اگر به دنبال رستوران‌های بی‌نظیر و دنجی هستید که مناسب کل خانواده باشد، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید. بهترین رستوران‌های سان سیتی گزینه‌های غذاخوری زیادی را به مهمانان ارائه می‌دهند، از غذاخوری رسمی در رستوران‌های زیبا گرفته تا فست فودهای خوشمزه برای مهمانان مهیاست.

مهمانان می‌توانند از میان سبک‌های مختلف، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و مطمئن باشند که مطابق با سلیقه آن‌ها خواهد بود. در ادامه مقاله با بهترین رستوران‌ها و کافه‌های سان سیتی آشنا خواهید شد.

رستوران کریستال سان سیتی

رستوران کریستال

رستوران کریستال کورت، یکی از رستوران‌های معروف سان‌ سیتی است که غذاهای بین‌المللی لذیذ را در محیطی منحصر به فرد در قصر شهر گمشده سرو می‌کند. زمانی که در این رستوران هستید، احساس می‌کنید که زمان در کریستال کورت ثابت است، زیرا منو برای ناهارهای طولانی‌مدت و جشن‌های مجلل طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: جشن‌های آفریقای جنوبی

بوفه صبحانه کامل از ساعت 06:30 تا 11:00 و شام‌های خوشمزه از ساعت 18:30 تا 22:30 سرو می‌شود. مهمانان همچنین می‌توانند بین ساعات 15:00 تا 17:30 بین اوقات فراغت و تفریح ​​در سان سیتی ریزورت، از یک عصرانه مجلل چای لذت ببرند.

رستوران شبه جزیره سان سیتی

رستوران شبه جزیره

یکی دیگر از رستوران‌های سان سیتی که مشرف به مناظر زیبا باغ‌های زیبا و آب‌نماها، شبه‌جزیره در The Cascades است. مهمانان می‌توانند از طریق بوفه بزرگی به صرف غذاهای بین‌المللی بنشینند. این رستوران نیز برای 180 نفر غذاخوری آلاکارته ارائه می‌دهد. صبحانه از ساعت 06:30 تا 11:00 و شام بین ساعت 18:30 تا 22:30 سرو می‌شود. همچنین علاوه بر ارائه غذاهای بی‌نظیر، مهمانان می‌توانند از موسیقی زنده پیانیست لذت ببرند و در روزهای سه‌شنبه تا یکشنبه شب‌ها از ساعت 19:00 تا 22:00 در این مکان شام بخورند.

رستوران Bocado سان سیتی

رستوران Bocado

رزرو در Bocado ضروری است، زیرا اینجا یک مکان غذاخوری محبوب برای مهمانان در Sun City Resort و همیشه پر از ازدحام ست. بوکادو در هتل Cascades با ظرفیت 250 غذاخوری، بر غذاخوری‌های خانوادگی تمرکز دارد و غذاهای لذیذ را در محیطی مدیترانه‌ای سرو می‌کند. هر چیزی از ناهارهای سبک و شام‌های فوق‌العاده در فضای باز را می‌توان در این رستوران رویایی، میل کرد.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی سان سیتی

رستوران راج

در هتل سان سیتی یک رستوران حلال است که تجربه‌ای از تمام طعم‌ها، ادویه‌ها و عطر بهترین غذاهای سنتی هندی را ارائه می‌دهد. راج، به واقع یکی از بهترین رستوران‌های شهر سان سیتی است که مهمانان را در تور آفریقای جنوبی به دنیایی از غذا و طعم‌های بی‌نظیر برای ناهار از ساعت 11:00 تا 15:00 و شام از ساعت 18:00 تا 22:00 می‌برد.

رستوران Legends

 رستوران Legends از مشهورترین رستوران‌ها در سان سیتی است که تجربه راه رفتن روی فرش قرمز را ارائه می‌دهد. منوی شیک گریل هاوس با تنوعی از نوشیدنی‌های خوشمزه آن تکمیل می‌شود که نوشیدن آن‌ها در گفتگوهای بی‌پایان، لذت شما را دو چندان می‌کند.

رستوران مالتوس سان سیتی

رستوران مالتوس

باید گفت در رستوران مالتوس در سان سیتی به یک تعطیلات در جزیره کوچک منتقل می‌شوید. رستوران مالتوس با دکوراسیون الهام‌گرفته شده از مدیترانه، با کاشی‌های آبی و سفید آزوله‌جو و ملحفه‌های میز راه راه، مقصدی مناسب برای شام‌های بیرون از خانه است.

در سواحل دریای مدیترانه، غذا خوردن در رستوران یک جشن است و رستوران مالتوس غرق در شادی است.  مالتوس که برای مهمانی‌های خانوادگی و صرف غذا با دوستان ایده‌آل است، الهام‌گرفته از غذاهای خوش‌طعم دریای مدیترانه از تاپاس گرفته تا غذاهای خوشمزه یونانی است. به بشقاب‌های مزه‌دار و سینی‌ میوه‌ها فکر کنید، در حالی که تمام خانواده‌های پشت میز می‌نشینند و به گفتگو و خنده مشغول هستند. مالتوس، مجموعه‌ای عالی از گزینه‌های بدون گوشت از اسپاناکپیتا و ملانزان تا پیتزاهای گیاهی خوشمزه را سرو می‌کند.

رستوران کالاباش سان سیتی

رستوران کالاباش

Calabash از رستوران‌های سان سیتی سنتی غذا در آفریقای جنوبی است که منوی آن با گزینه‌های گوشت مرغ، غذاهای مخصوص گیاهخواری و غذاهای دریایی موجود است. در منوی آن، کاسرول‌هایی به سبک روستایی، کباب‌های ذوب شده در دهان و مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از دسرهای آفریقای جنوبی ارائه می‌شوند. یک منوی نوشیدنی عالی نیز مکمل منو است.

رستوران تمساح سان سیتی

رستوران تمساح

Crocodile Lounge در کلوپ زمین گلف شهر گمشده قرار دارد و مناظر زیبایی را در طول مسیر ارائه می‌دهد. این مورد از رستوران‌های سان سیتی است که صبحانه، ناهار و میان‌وعده‌های سبک با کیفیت خوب سرو می‌کند. Crocodile Lounge در طول تابستان همه‌روزه بین ساعت 6 صبح تا 7 بعدازظهر و در زمستان بین ساعت 7 صبح تا 7 بعدازظهر باز است.

کافه تاسک سان سیتی

کافه تاسک

یکی از بهترین کافه‌های سان سیتی، کافه تاسک است. شما می‌توانید در حالی که از نوشیدنی قبل یا بعد از شام لذت می‌برید، از فضایی آرام و شیک با آهنگ موسیقی زیبای پیانو نیز استفاده کنید. عاج‌های چوبی حکاکی شده سه طاق نما بزرگ را تشکیل می‌دهند که فضای سبک استعماری را تشکیل می‌دهند. سالن تاسک همه روزه از ساعت 5 بعدازظهر تا اواخر وقت باز است و طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها از جمله کوکتل‌هایی با طعم فوق‌العاده‌ را ارائه می‌دهد.

رستوران ستابلو سان سیتی

رستوران ستابلو

آخرین رستوران در فهرست رستوران‌های سان سیتی، ستابلو است. این رستوران آرام، فضایی شاداب دارد و در قلب کازینو هارلکین در هتل سان سیتی واقع شده است. Setta Bello یک منوی بزرگ با طیف گسترده‌ای از غذاها از غذاهای خوشمزه ایتالیایی گرفته تا غذاهای دریایی لذیذ را ارائه می‌دهد. رستوران همه روزه از ساعت 18 تا دیروقت باز است.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات