25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

6 سال پیش 0 دیدگاه

گاهی لازمست برای شروع یک کار جدید یا پیشرفت در شغل فعلی تان زبان دیگری بیاموزید. اما برای اینکه بدانید زبانی که انتخاب کرده اید سخت است یا آسان، این مطالب را بخوانید.  

25 زبان دشوار براي يادگيري در جهان (بخش دوم)


منبع: www.list25.com

نكته
يادگيري يك زبان متفاوت مي تواند سرگرم كننده باشد و فرصت هاي جديدي را براي پيشرفت باز كند. هر چند يادگيري بعضي زبان ها نسبت به بقيه ساده تر هستند پس سخت ترين زبان ها براي يادگيري چيست؟ در حالي كه بسياري از آنها به زبان مادري شما بستگي دارد. در این جا يك ليست چاش برانگیز از  25 زبان دشوار دنیا را معرفي مي كنيم!

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

1. كره اي
كره اي زبان رسمي كره شمالي و جنوبي است . بيش از 80 ميليون در سراسر جهان به اين زبان صحبت مي كنند . گرامر و ساختار جمله در كره ممكن است براي بسياري از سخنرانان ديگر زبان ها دشوار باشد . با اين حال، سخنرانان ژاپني به طور معمول داراي بسياري از مسائل اين چنيني هستند .

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

2. سانسكريت
سانسكريت به عنوان زبان اصلي هندوئيسم، جينيسم و ​​بوديسم در نظر گرفته مي شود . اين گويشي از هندو آريايي قديمي است كه از پروتو-هندو-ايراني و پرو-هندو-اروپايي اقتباس شده است .اين همچنين در ميان 22 زبان برنامه ريزي شده از هند فهرست شده است . حتي بيشتر، سنت غني و گسترده اي از درام و شعر و همچنين متون فلسفي و فني را پوشش مي دهد.

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

3. كرواسي
كرواسي نوعي استاندارد زبان سروو كرواسي است و يكي از زبان هاي رسمي اتحاديه اروپا است . اين زبان بر اساس گويش هرزگوين شرقي است كه همچنين بسياري از زبانهاي ديگر مانند مونته نگرو، صربي استاندارد و بوسني است.

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

4. مجارستاني
زبان رسمي مجارستان، اين زبان يك زبان اتحاديه اروپا است كه توسط جوامع مجارستان سخن گفته مي شود . اين زبان همچنين در اسلواكي ، صربستان ، اوكراين و روماني صحبت مي شود . اين متعلق به خانواده زبان يوراليك است و در گويش هاي متفاوت قابل فهم مي باشد .

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

5. گاليك
همچنين به عنوان زبان گاليك اسكاتلندي شناخته مي شود، اين زبان يك زبان سلتيك است كه توسط بوميان اسكاتلند صحبت مي شود . اين عضو شاخه Goidelic است و از زبان ايرلندي ميانه مانند مانند منكس و ايرلندي مدرن توسعه يافته است .

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

6. ژاپني
اين زبان شرق آسيا زبان ملي ژاپن است و توسط بيش از 125 ميليون نفر در سراسر جهان صحبت مي شود . زبان ژاپني، به دليل ارتباط نزديك با چينيها، در ميان سخت ترين زبانهاي جهان در نظر گرفته شده است .

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

7. آلبانيايي
آلبانيايي يك زبان هندو اروپايي است كه توسط مردم كوزوو، آلباني، بلغارستان و جمهوري مقدونيه صحبت مي شود . اين زبان يك زبان خيلي قديمي است كه براي اولين بار توسط جوامع قديمي مونته نگرو، ايتاليا و يونان صحبت شده است . اين زبان ويژگي هاي لغات مشابه را با زبان هاي ديگر مانند آلماني و يوناني به اشتراك مي گذارد . با اين حال، واژگان آن كاملا متفاوت از زبان هاي ديگر است .

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

8. ايسلندي
اين زبان آلماني شمالي يك زبان هندو اروپايي است . پس از استعمار آمريكا تحت تأثير زبانهاي دانمارك و سوئدي قرار گرفت.

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

9. تايلندي
تايلندي كه بيشتر به عنوان سامي يا تايلند مركزي شناخته مي شود. زبان تايلندي زبان رسمي تايلند است كه اين يك شاخه از زبان تاي كادايي است .تقريبا نيمي از كلمات آن از Pali، Old Khmer يا سانسكريت گرفته شده است . تايلندي اساسا تحليلي است و براي الفباي نوشته شده پيچيده و نشانگرهايش شناخته شده است.

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

10. ويتنامي
ويتنامي زبان ملي و رسمي ويتنام و همچنين زبان اول يا دوم براي بسياري از اقليت هاي قومي آنها است . واژگان ويتنامي از چيني اقتباس شده است . با اين حال ، الفباي ويتنامي امروزه از الفباي لاتين با تشريح اضافي براي صداها و حروف خاص است.

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

11. عربي
زبان عربي امروزه نسلي از زبان عربي كلاسيك است كه در قرن ششم ابتدا سخن گفته شد . اين زبان در طيف گسترده اي از سرزمين ها صحبت مي شود كه از خاورميانه تا شاخ آفريقا گسترش مي يابد . با اين وجود، يك پيچ و تاب بزرگ وجود دارد كه اين زبان را دشوار مي كند . عربي كه ممكن است در يك كلاس درس ياد بگيرد ممكن است به شما در خواندن و نوشتن كمك كند . با اين حال، هنگامي كه صحبت از زبان مادري مي شود، بستگي به جايي كه در آن هستند مي شود . به عنوان مثال، سخنران عربي از مراكش ممكن است زمان بسيار دشواري در درك يك سخنران عربي از مصر داشته باشد.

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

12. چيني
زبان چيني فراواني بسياري دارد كه متقابلا قابل فهم نيستند . اين زبان حدود يك پنجم جمعيت كل جهان است و در ميان سخت ترين زبان ها براي يادگيري در نظر گرفته شده است . زبان چيني استاندارد در جمهوري خلق چين (PRC)، جمهوري چين (تايوان) و سنگاپور صحبت مي شود.

25 زبان دشوار در جهان (بخش دوم)

منبع: www.list25.com

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات