بهترین مراکز خرید مادرید

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید مادرید با توجه به امکانات رفاهی و وجود فروشگاه‌ها و برندهای معروف دنیا بسیار قابل توجه هستند. مادرید یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اسپانیا و پایتخت این کشور و همچنین سومین شهر بزرگ اروپا محسوب می‌شود. شهری مدرن و پر جنب‌و‌جوش که هرساله، مسافران زیادی را از سراسر دنیا به‌خود جذب می‌کند.

مکان‌های دیدنی و شگفت‌انگیز در کنار مراکز خرید منحصربه‌فرد از جاذبه‌های دیدنی شهر مادرید بوده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. امکانات زیادی مثل سینما، مینی‌گلف و پیست اسکی که در مراکز خرید مادرید اسپانیا وجود دارد، شرایط راحت و مناسبی را برای گردشگران فراهم می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به شهر زیبا و دیدنی مادرید، عروس شهر اسپانیا سری بزنیم و با مراکز خرید بی‌نظیر این شهر بیش‌تر آشنا شویم.

چنانچه با تور اسپانیا به شهر مادرید سفر کنید، می‌توانید از جاذبه‌های متنوع این شهر دیدن فرمایید و نهایت لذت را ببرید. 

مرکز خرید زانادو مادرید / Madrid Xanadú

معماری خیره‌کننده و باشکوه این مرکز خرید، جلوه زیبایی به منطقه بخشیده است. این مجموعه به‌خاطر ارائه امکانات تفریحی در کنار فروشگاه‌های متنوع محصولات، مکانی ایده‌آل برای گذراندن وقت و همچنین خرید کردن است. این مرکز با وجود فروشگاه‌های پوشاک و رستوران، یکی از کامل‌ترین مراکز خرید مادرید محسوب می‌شود که در کنار تفریحاتی مثل گلف، بولینگ، اسکی می‌توان اوقات لذت‌بخشی را همراه خانواده تجربه کرد. مادرید زانادو از روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعات 10 صبح تا 10 شب مشغول فعالیت است. برای دسترسی به این مرکز می‌توانید با خطوط اتوبوس‌های ۵۲۸، ۵۳۴، ۵۳۹، ۵۴۱، ۵۴۶،۵۴۷ خود را به آن‌جا برسانید. 

بهترین مراکز خرید مادرید اسپانیا

آدرس: Puerto de Navacerrada, km 23, 28939 Arroyomolinos, Madrid, Spain

ساعت بازدید: دوشنبه الی شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تلفن: 34603731294+

وب‌سایت: Xanadúmercado.com

مراکز خرید مادرید

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مکان‌های دیدنی والنسیا | 20 جاذبه والنسیا

مرکز خرید پارکیسور Parquesur

این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید مادرید و از مدرن‌ترین ساختمان‌های این شهر به‌حساب می‌آید. در این مجموعه هم مانند سایر مراکز خرید مادرید، محصولات برند و معروف عرضه می‌شود و اگر از طرفداران برند اپل هستید، به راحتی آن را در این مجموعه پیدا می‌کنید. امکانات تفریحی مثل رستوران و مراکز تفریحی در این مجموعه مجلل و مدرن در نظر گرفته شده تا در کنار خرید، امکان استراحت را برای افراد مهیا کند. این مرکز خرید نیز از روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعات ده صبح تا 10 شب مشغول فعالیت است.

آدرس: Av. de Gran Bretaña, s/n, 28916 Leganés, Madrid, Spain

ساعت بازدید: دوشنبه الی شنبه از ساعت 9 صبح تا 10 شب

تلفن: 34916873600+

وب‌سایت: Parquesurmercsdo.com

مرکز خرید در مادرید

مرکز خرید زانادو

طراحی این مجموعه نیز بسیار خیره‌کننده است و یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید در مادرید محسوب می‌شود. زانادو در یکی از مناطق شلوغ و پر رفت‌وآمد این شهر قرار دارد و می‌توان محصولات متنوع پوشاک و زیورآلات و همچنین لوازم الکترونیکی و کامپیوتری را  در این منطقه به راحتی پیدا کرد.

برندهای ماسیو دوتی و زارا از برند‌های معروف در این مرکز خرید هستند. همچنین تفریحاتی مثل گلف، بولینگ، اسکی و رستوران‌ها از جمله امکانات رفاهی این مجموعه‌اند که بهترین غذاهای مادرید در آن سرو می‌شود. زانادو از ساعات 10 صبح تا 10 شب در تمام روزهای هفته، مشغول فعالیت بوده که برای دسترسی به آن می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید.

آدرس: 956 3 Mile Rd NW, Grand Rapids, MI 49544, United States

ساعت بازدید: دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تلفن: 0341-681-844 1+

وب‌سایت: xanadú

پاساژهای مادرید

 

محله سالامانگا گویا (Salamanca Goya)

این مجموعه شما را از رفتن به مراکز خرید دیگر، بی‌نیاز می‌کند و هرچیزی که به دنبال آن هستید را می‌توانید در این مرکز خرید مادرید پیدا کنید. فروشگاه‌ها و مراکز متعدد این مجموعه با عرضه پوشاک تا لوازم مورد نیاز دیگر و امکانات رفاهی مانند رستوران و مراکز تفریحی شرایط مطلوبی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. این منطقه، افرادی را که به دنبال برند‌های محبوب هستند نیز به سمت خود جذب می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به برندهای مشهوری مانند ورساچه، لاکوست، شنل اشاره کرد.  

آدرس: Calle del General Díaz Porlier, 8, 28001 Madrid, Spain

ساعت بازدید: دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تلفن: 34914350789+

بازارهای مادرید

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های مادرید را بشناسید!

محله کاستیانا مادرید از جذاب‌ترین مراکز خرید مادرید (Castellana)

این مجموعه در یک خیابان زیبا و بسیار پر رفت‌و‌آمد قرار دارد و کانون بسیاری از انواع محصولات و فروشگاه‌ها و برندهای مختلف است. اگر با تور مادرید به این شهر زیبا سفر کردید، در خیابان منحصربه‌فرد آن قدم بزنید و از فروشگاه‌های کوچک تا گالری‌های لوکس و زیبای این منطقه دیدن کنید.

این مرکز خرید که در محله کاستیانا و مرکز شهر مادرید قرار دارد، هنگام غروب به علت رفت‌وآمد زیاد، بسیار پرترافیک است. این منطقه یکی از بهترین مراکز خرید مادرید در شمال شهر است که با داشتن پاساژها و فروشگاه‌های شیک و مجلل خود، انتظارات افراد زیادی را برآورده کرده است. از دیگر جاذبه‌های قابل‌توجه آن می‌توان به نزدیک بودن این منطقه به ساختمان آزکا و استادیوم سانتیاگو برنابئو اشاره کرد که یکی‌دیگر از دلایل شلوغی و ازدحام این بازار خرید مادرید محسوب می‌شود.

مراکز خرید شهر مادرید

آدرس: P.º de la Castellana, 163, Planta 11 Derecha, 28046 Madrid, Spain

ساعت بازدید: Closed ⋅ Opens 9AM Mon

Labor Day in Spain/Labor Day might affect these hours

تلفن: 34917371257+

وب‌سایت: www.marketamerica.com

مرکز خرید مادرید

 

خیابان فوئنکارال (Fuencarral)

این خیابان با وجود محصولات برند مانند آدیداس، پوما، دیزل در بین جوانان بسیار محبوب بوده و محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اگر جزو افرادی هستید که هنگام خرید به قیمت کالا توجه می‌کنید، در این مرکز خرید می‌توانید محصولات برند را با قیمتی معقول تهیه کنید. این خیابان مابین خیابان چوئکا و مالاسانیا مادرید قرار گرفته است.

Service options: Dine-in · Takeaway · Delivery

آدرس: Calle de Fuencarral, 57, 28004 Madrid, Spain

ساعت بازدید: Closed ⋅ Opens 1PM

Labor Day in Spain/Labor Day might affect these hours

تلفن: 34915591300+

وب‌سایت: www.mercadodesanildefonso

معرفی بهترین مراکز خرید مادرید اسپانیا

 

اوت لت لاس رزازاوت لت /  Las Rozas Village

مراکز اوت لت در مادرید به‌خاطر داشتن فروشگاه‌های مختلف و همچنین قیمت مناسب محصولاتش، بین مردم این شهر بسیار طرفدار دارند. محصولات موجود در این فروشگاه‌ها را می‌توانید با تخفیف‌های 70 درصد پیدا کنید که همین امر، موجب محبوبیت این مجموعه شده است.

این تخفیف‌ها در تمامی ایام سال روی محصولات در نظر گرفته می‌شود و کالای متنوعی از لباس تا لوازم خانگی را شامل می‌شود. این مجموعه به سبب تخفیف‌های مناسب محصولاتش برای افرادی که مدام درحال خرید کردن هستند، بسیار ایده‌آل است. در این مرکز خرید مادرید، محصولات الکترونیکی و انواع پوشاک و لوازم خانگی با برندهای محبوب مانند لاکست و ورساچه را به راحتی می‌توانید خریداری کنید.

محبوب‌ترین مراکز خرید مادرید

وب‌سایت: /www.thebicestercollection.com/las-rozas-village/es

آدرس: Calle Juan Ramón Jiménez, 3, 28232 Las Rozas de Madrid, Madrid, Spain

ساعت بازدید: Open ⋅ Closes 9PM

Labor Day in Spain/Labor Day might affect these hours

تلفن: 34916404900+

بهترین مرکز خرید در مادرید

محله سرانو (Serrano)

این مرکز خرید به سبب محصولات مجلل و گران‌قیمت بسیار شهرت دارد و برندهای معروف اسپانیا از جاذبه‌های قابل توجه این مجموعه به‌شمار می‌رود. وجود فروشگاه‌ها و پاساژهای مجلل این منطقه، افرادی را که از پول خرج کردن لذت می‌برند، به سمت خود می‌کشاند. مراکز خرید مادرید به گران بودن محصولات شهرت دارند و این محله با توجه به برندهای معروف اسپانیا بسیار قابل‌توجه است.

آدرس: Serrano, 25, 28001 Madrid, Spain

ساعت بازدید: Open ⋅ Closes 8PM

Labor Day in Spain/Labor Day might affect these hours

تلفن: 34653344266+

معرفی پاساژهای مادرید

اوت لت /  Factory Getafe

این مرکز خرید هم یکی‌دیگر از مجموعه‌های اوت لت است که با ارائه امکانات تفریحی مثل رستوران و سینما لذت خرید کردن را دو چندان می‌کند. در تمام 85 بخش این مجموعه، محصولات متنوعی از جمله پوشاک، کیف و کفش و …عرضه می‌شود. برندهای مشهوری همچون زارا و ماسیمو دوتی از برندهای مطرح این مرکز است که تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند.

خرید از بازارهای مادرید

آدرس: Pinto, 26, 28901 Getafe, Madrid, Spain

ساعت بازدید: Closed ⋅ Opens 10AM Mon

تلفن: 34640557078+

وب‌سایت: thestyleoutlets.es/es

برترین مراکز خرید شهر مادرید

 

بیشتر بخوانید: قبل از سفر به اسپانیا بدانید! نکات سفر به اسپانیا

اوت لت /  San Sebastian de los Reyes

این مرکز خرید اوت لت در 19 کیلومتری مادرید قرار دارد و از مراکز خرید پرطرفدار با تخفیف‌های مناسب به‌حساب می‌آید. در این مرکز خرید 120 مجموعه با فروش محصولات متنوعی از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و … مشغول به فعالیت هستند.

مشهورترین مرکز خرید مادرید

آدرس: Av. de Tenerife, 12, 28703 San Sebastián de los Reyes, Madrid, Spain

ساعت بازدید: Open ⋅ Closes 10PM

Labor Day in Spain/Labor Day might affect these hours

تلفن: 34916593967+

وب‌سایت: www.plazanorte2.com

 

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات