برترین مراکز خرید برن

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید برن گردشگران بسیاری را برای خرید لوازم مورد علاقه و همچنین سوغاتی به سمت خود می‌کشاند. یک لباس منحصر‌به‌‌فرد، یک هدیه خاص یا چیزی از شهر جدید باعث می‌شود قسمت کوچکی از آن شهر را با خود به خانه ببرید و خاطره سفر را همیشه در ذهن نگاه دارید.

در کنار تمام تاریخ و میراث شهر قدیمی یونسکو برن با هزارتویی از پاساژهای سرپوشیده، خاطره سفر را همیشه ماندگار می‌کند. قدمت برخی از ساختمان‌ها با طاق‌ها و ستون‌های سنگی‌اش به قرون‌وسطی می‌رسد. این پاساژها به طول 6 کیلومتر در اطراف شهر قدیمی امتداد دارند و مجموعه‌ای جذاب از بوتیک فروشی‌ها را در خود جای داده‌اند. در این مقاله از راهنمای سفر به سویس، با معرفی بهترین فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها در برن با ما همراه باشید.

آتلیه ساخت عطر The Art of Scent

The Art of Scent یکی از منحصربه‌فردترین مراکز خرید در برن است که می‌توانید عطر مورد علاقه خود را سفارش دهید. این آتلیه عطرسازی توسط عطرساز پرشور Brigitte Witschi ساخته شده است. با کمک متخصص بریژیت، مهمانان می‌توانند با کمک مشاوران، رایحه منحصربه‌فرد خود را بسازند. بازدید از The Art of Scent تجربه شگفت‌انگیزی برای شما خواهد بود؛ چرا که ترکیبی از رایحه‌های مورد علاقه‌تان در کنار دیدن این که چگونه یک قطره عطر اضافی می‌تواند کل رایحه را تغییر دهد، باورنکردنی است.

بهترین مراکز خرید برن سوئیس

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Rathausgasse 49, 3011 Bern, Switzerland

تلفن: 41317612218+

وب‌سایت: www.artofscent.ch/en/

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی برن

فروشگاه لوازم خانگی  Iljos Cucina

این فروشگاه لوازم خانگی جذاب در Kramgasse قرار دارد. Iljos Cucina با فنجان‌های اسپرسو رنگارنگ گرفته تا اثاثیه منزل، یکی از بهترین مراکز خرید برن سوئیس شناخته می‌شود. این مجموعه همچنین دارای طیف بسیار زیبایی از ظروف غذاخوری کودکان بوده که با نقاشی‌های دستی تزئین شده است. ظروف غذاخوری بچه‌گانه برای هدیه دادن گزینه مناسبی خواهد بود.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Münstergasse 46, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 9AM–6:30PM

تلفن: 41313119011+

وب‌سایت: www.iljos-cucina.ch

مراکز خرید برن

بوتیک Heimatwerk

Heimatwerk یکی از معروف‌ترین بوتیک‌فروشی‌ها در برن است که در پاساژ کرامگاسه واقع شده است. موقعیت مرکزی و نزدیکی به برج ساعت بازدیدکنندگان بسیاری را به این مکان می‌کشاند. مجموعه‌ای از اقلام دست‌ساز سوئیس که توسط صنعتگران سوئیسی طراحی شده‌اند و در آتلیه‌ها به فروش می‌رسند. بنابراین شما می‌توانید قطعات منحصربه‌فردی را به عنوان هدایا و سوغاتی خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Kramgasse 61, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 9AM–6:30PM

تلفن: 41313113000+

وب‌سایت: heimatwerk-bern.ch

خرید شکلات در Läderach

هیچ سفری به برن (یا سوئیس) بدون خرید مقداری شکلات سوئیسی کامل نمی‌شود. این شکلات‌فروشی افسانه‌ای یکی از بهترین مراکز خرید برن به شمار می‌رود که تخته‌های شکلاتی نمادین Läderach در مجموعه‌ای از طعم‌های شگفت‌انگیز مانند شکلات سفید و میوه شور را عرضه می‌کند. در این‌جا می‌توانید شکلات مورد علاقه خود را  خریداری و همچنین در کلاس‌های شکلات‌سازی شرکت کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Spitalgasse 2, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 9AM–8PM

تلفن: 41313184385+

مرکز خرید در برن

گریدر Grieder

در این مرکز خرید می‌توانید بهترین برندهای دنیا را پیدا کنید. بوتیک Grieder با وسعت بیش از 1000 مترمربع، مجموعه‌ای از لوازم جانبی لوکس و برندهای مد زنانه را ارائه می‌دهد. از برندهای مطرح می‌توان به Givenchy، Armani، Balenciaga، Missoni و Diane Von Furstenburg، اشاره کرد.

پاساژهای برن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Waisenhauspl. 14, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 10AM–8PM

تلفن: 41583303021+

 وب‌سایت: geschafte.bongenie-grieder.ch

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در برن + آدرس، وبسایت و شماره تلفن

مرکز خرید Fizzen

Fizzen یکی دیگر از مراکز خرید در برن است که چیزهای عجیب‌وغریب بسیاری را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این مجموعه، مارک‌های مطرح و لوازم جانبی شیک و همچنین محصولاتی که مناسب جوانان است را خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Ryffligässchen 13, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 10AM–8PM

تلفن: 41313111116+

وب‌سایت: www.fizzen.ch

بازارهای برن

فروشگاه Aerni

این مجموعه در فضایی شیک، یک تجربه فراموش‌نشدنی برای خرید خواهد بود. فروشگاه Aerni با ترکیبی از یک فروشگاه لباس، آبگرم، بار و آرایشگاه تمامی نیاز مشتریان را برآورده می‌کند. این فروشگاه مفهومی همچنین، مقصدی عالی برای یک خرید دخترانه است و یکی از منحصربه‌فردترین مغازه‌های بوتیک در برن محسوب می‌شود‌.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Aarbergergasse 60، 3011 برن، سوئیس

ساعت کاری: 7AM–8PM

تلفن: 41313112468+

وب‌سایت: www.aernibern.ch

مراکز خرید شهر برن

TRANSA OUTLET BERN

در اوت‌لت بهترین محصولات باکیفیت از طیف ترنسا را ​​با قیمت‌های مناسب پیدا خواهید کرد. از کوله‌پشتی گرفته تا لباس‌های کاربردی برای بزرگسالان و کودکان در این مجموعه عرضه می‌شود. این فروشگاه به‌طور مرتب، کالاهای اضافی و جدید را خریداری می‌کند تا بتواند مراجعه‌کنندگان بیشتری را به خود جذب کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Monbijoustrasse 14, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 12–6:30PM

تلفن: 41848084811+

وب‌سایت: www.transa.ch/filialen/outlet-bern/

مرکز خرید برن

فروشگاه Coop

محصولات برند و لوازم جانبی، محصولات مراقبت از بدن و محصولات آرایشی، لوازم ثابت و وسایل خانگی در این مجموعه عرضه می‌شود. جایی که می‌توانید هر چیزی را که نیاز دارید، پیدا کنید. Coop City دارای محصولات باکیفیت بالا با قیمت‌های بسیار مناسب است. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به رستوران Coop و خدمات اضافی مانند دفاتر پیش‌فروش بلیط اشاره کرد.

آشنایی با بهترین مراکز خرید برن سوئیس

آدرس/شماره تلفن/وب سايت:

آدرس: Bahnhofpl. 10, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 6AM-11PM

تلفن: 41313035120+

وب‌سایت: www.coop.ch/de/standorte/coop-supermarkt-bern

بیشتر بخوانید: همه‌چیز راجع‌به چپل لوسرن در سوئیس

بزرگ‌ترین خرده‌فروش سوئیس Migros M

Grüezi و Migros M Bern از بزرگ‌ترین خرده‌فروش‌های سوئیس هستند. Migros با موفقیت‌های خود در زمینه محصولات سازگار با محیط‌زیست و مسئولیت اجتماعی برای مصرف پایدار و همچنین تعهد گسترده در زمینه آب‌وهوا در سراسر دنیا شهرت دارد و هدف این مجموعه، گسترش بیشتر این تعهد اجتماعی است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Marktgasse 46, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 8AM–8PM

تلفن: 41585676300+

وب سایت: filialen.migros.ch

 

معرفی مراکز خرید برن

فروشگاه زنجیره‌ای Zara

زارا یکی از محبوب‌ترین زنجیره‌های مد در جهان است که بسیاری از افراد جوان و مدگرا در سوئیس را به خود جذب می‌کند. زارا با استانداردهایی مشخص، توانسته قیمت‌های پایین تا متوسط را ​​تعیین‌کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Papiermühlestrasse 85, 3014 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 9AM-8PM

تلفن: 41800000900+

وب سایت: www.zara.com

مرکز خرید Globus 

Globus یکی از بهترین مراکز خرید برن سوئیس است که از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های نوآورانه این کشور نیز به حساب می‌آید. خرید از این مجموعه، یک تجربه منحصربه‌فرد خواهد بود. گلوبوس از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در شهرهای اصلی کشور سوئیس است که تمامی نیاز شما را برآورده می‌کند.

بهترین مرکز خرید در برن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Spitalgasse 17-21, 3001 Bern, Switzerland

تلفن: 41315116406+

وب‌سایت: www.globus.ch

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات