دهکده سیمیان لروتوند منطقه گل‌های اسطوخودوس در فرانسه

12 ماه پیش 0 دیدگاه

فرانسه یکی از جذاب‌ترین، زیباترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان است که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا برای تفریح و گذراندن تعطیلات به آنجا سفر می‌کنند. وقتی صحبت از سفر به فرانسه می‌شود، بیشتر مردم به فکر خیابان‌های پاریس، برج ایفل و... می‌افتند؛ درحالی‌که کشور فرانسه جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا و متعددی دارد که با سفر به این کشور می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

بناهای تاریخی، دشت‌های زیبا و روستاهای دیدنی از جمله جاذبه‌های گردشگری فرانسه هستند که می‌توانند برای گردشگران خیره‌کننده و جذاب باشند. دهکده سیمیان لروتوند فرانسه یکی از زیباترین دهکده‌های این کشور است که با زیبایی بی‌نظیر خود می‌تواند احساسی سحرآمیز در شما ایجاد کند. زیبایی این دهکده به‌قدری زیاد است که می‌تواند با زیبایی جذاب‌ترین شهرهای جهان از جمله ونیز و رم برابری کند. در این مقاله قصد داریم شما را با این دهکده که به منطقه گل‌های اسطوخدوس در فرانسه معروف است، آشنا کنیم و جاذبه‌های این منطقه زیبا را به شما معرفی کنیم.

دهکده سیمیان لروتوند کجاست

دهکده سیمیان لروتوند کجاست؟

دهکده سیمیان لروتوند منطقه گل‌های اسطوخودوس در فرانسه، دهکده‌ای زیبا و جذاب واقع در جنوب کشور فرانسه است که به‌دلیل وجود درختان زیتون و گل‌های زیبای اسطوخودوس شهرت و محبوبیت فراوانی برخوردار دارد. این دهکده بسیار بکر بوده و بافت طبیعی و قدیمی خود را کاملاً حفظ کرده است؛ به همین دلیل با سفر به فرانسه و اقامت در دهکده سیمیان لروتوند، احساس می‌کنید در یک منطقه بسیار اصیل با بافت طبیعی روستایی و طبیعت بی‌نظیر قرار دارید که ارزش هزینه و وقت صرف‌شده شما را دارد.

 بیشتر بخوانید: بازدید از جاذبه‌های نرماندی فرانسه را از دست ندهید

کوچه‌های سنگ‌فرش‌شده و خانه‌های سنگی دهکده سیمیان لروتوند فرانسه یک سبک معماری بی‌نظیر و اصیل هستند که در کنار عطر فوق‌العاده گل‌های اسطوخودوس یا لوندر، مخاطب را شیفته خواهند کرد؛ به‌طوری‌که سالانه شمار زیادی از مردم برای آروماتراپی یا رایحه‌درمانی به این منطقه زیبا و دل‌انگیز سفر می‌کنند.

جاذبه دهکده سیمیان لروتوند

دیدنی‌های دهکده سیمیان لروتوند فرانسه

شاید به‌جرئت بتوان گفت بدون تغییر باقی ماندن و بکر بودن دهکده سیمیان لروتوند فرانسه، با وجود گذشت چند قرن، یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که این دهکده را به یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان تبدیل کرده است. دهکده سیمیان لروتوند در قسمت کوه‌پایه‌ای از یک تپه کوچک در یک فلات مرتفع واقع شده است که در قسمت بالایی آن یک عمارت مخروطی شکل کوچک قرار دارد.

یکی از جاذبه‌های دهکده سیمیان لروتوند فرانسه که می‌تواند شما را قانع کند تا در ماه‌های ژوئن و ژوئیه به این مکان سفر کنید این است که این دهکده در این دو ماه مملو از مزارع زیبا و بنفش رنگ اسطوخودوس خواهد شد که علاوه بر زیبایی ظاهری، بویی بسیار مطلوب و آرامش‌بخش را در فضا پراکنده می‌کنند. تنفس در فضای دهکده سیمیان لروتوند در این دو فصل از سال، آرامشی بی‌نظیر به شما خواهد بخشید و به شما کمک می‌کند مشکلات و گرفتاری‌های خود را، هر چند برای مدتی کوتاه از یاد ببرید.

خانه‌های سنگی و قدیمی این دهکده بسیار زیبا هستند و معماری فوق‌العاده‌ای دارند. همچنین عمارت واقع‌شده در قسمت بالایی روستا با ساخت بی‌نظیر و اصیل خود، سالانه میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران است. این عمارت با طاق‌ها و ستون‌های حکاکی‌شده، زیبایی منحصربه‌فرد و سحرآمیزی دارد که نظر شما را برای بازدید جلب خواهد کرد. یکی از نکات جالبی که درباره این محل وجود دارد این است که سالانه در این مکان، نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود که در آن‌ها می‌توانید آموزش‌هایی درباره نحوه ساخت اسانس‌ها و عطرها ببینید که کاملاً رایگان هستند.

دیدنی های دهکده سیمیان لروتوند

از دیگر دیدنی‌های دهکده سیمیان لروتوند می‌توان به بناهای مذهبی از جمله بقایای کلیسای سنت ژان اشاره کرد که شامل یک برج ناقوس است که قدمت آن به قرن شانزدهم میلادی بازمی‌گردد. البته این برج ناقوس در سال 1897 میلادی در اثر اصابت صاعقه تا حد زیادی تخریب شد، اما هنوز هم می‌توان آوای به صدا در آمدن آن را شنید.

کلیسای سنت پیر یکی دیگر از جاذبه‌ها و بناهای مذهبی این دهکده است که با ترکیبی از سبک‌های رنسانس و گوتیگ ساخته شده است و در آن می‌توانید یکی از زیباترین باغ‌های گل رز جهان را که شامل 550 گونه گل رز مختلف است مشاهده کنید. در پایان پیاده‌روی در میان مزارع اسطوخودوس در غروبی زیبا می‌تواند صحنه‌ای بسیار دل‌انگیز و رؤیایی برای شما باشد.

 بیشتر بخوانید:  جاذبه لیون فرانسه | مناطقی که در شهر لیون باید از آن‌ها دیدن کنید

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با یکی از رؤیایی‌ترین و سحرآمیزترین دهکده‌های جهان به نام دهکده سیمیان لروتوند آشنا کردیم که به منطقه گل‌های اسطوخودوس در فرانسه شهرت دارد. همچنین تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این دهکده تاریخی با طبیعت بسیار فوق‌العاده را به شما معرفی کردیم و به سؤال‌هایی از جمله اینکه دهکده سیمیان لروتوند کجاست پاسخ دادیم.

به‌طورکلی می‌توان گفت اگر قصد سفر به کشور زیبا، محبوب و دیدنی فرانسه را دارید، این دهکده زیبای تاریخی می‌تواند یکی از برترین مقاصد شما باشد که می‌توانید چند روز در آن اقامت کنید. همچنین اقامت در این مکان بکر می‌تواند برای افرادی با مشغله بسیار زیاد، آرامش‌بخش باشد. حتی اگر قصد ندارید در طول سفر خود به کشور فرانسه در این دهکده اقامت کنید، سفری کوتاه به این محل می‌تواند در کنار بازدید از شهر زیبای پاریس و دیگر مناطق زیبای فرانسه برای شما خاطره‌انگیز باشد.

شما می‌توانید با تور فرانسه آژانس گردشگری رز آبی، سفری بی نظیر و فراموش نشدنی را به فرانسه تجربه کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور سنگاپور - اندونزی

89990000
مشاهده

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات