برترین مراکز خرید میلان

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید میلان، بهشت ​​خریداران است و مغازه‌ها و بوتیک‌های لوکس، برند‌های برتر و همچنین اجناس منحصربه‌فرد قدیمی و ارزان را ارائه می‌دهند و مراجعه‌کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. برای قیمت‌های مناسب‌تر می‌توانید در ماه‌های زمستانی ژانویه و فوریه یا از جولای تا سپتامبر از مراکز خرید دیدن کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این مقاله از راهنمای سفر به ایتالیا، با بهترین مراکز خرید میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید. 

Galleria Vittorio Emanuele II

مرکز خرید گالریا بین لا اسکالا و دوومو قرار دارد. قدم زدن در خیابان‌های موزاییکی ایتالیایی‌ها و بازدید از فروشگاه‌های طراح برجسته ایتالیایی به همراه خوردن یک شیرینی و یک اسپرسو در Pasticceria Marchesi بالای پرادا می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای باشد. همچنین aperitivo در Camparino، یا یک وعده غذایی مجلل در Cracco می‌تواند خستگی شما را از گشت‌وگذار در مراکز خرید برطرف کند.

آشنایی با بهترین مراکز خرید میلان ایتالیا

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: P.za del Duomo, 20123 Milano MI, Italy

ساعات کاری: Open 24 hours

تلفن: 390288455555+

سایت: www.yesmilano.it

بیشتر بخوانید: بررسی بهترین هتل‌های میلان | میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا

مراکز خرید Quadrilatero d'Oro

چهار خیابان میلان که به‌نام Quadrilatero della Moda و "Montenapoleone" نیز شناخته می‌شود و به چهار خیابان Via Montenapoleone، Via Manzoni، Corso Venezia و Via della Spiga اشاره دارد که از بهترین مراکز خرید میلان هستند. این خیابان‌ها با بهترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید متنوع، طراحان بسیاری را برای خرید به سمت خود می‌کشاند. تمام برندهای معروف را می‌توانید در این مراکز خرید پیدا کنید. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 20121 Milan, Metropolitan City of Milan, Italy

ساعات کاری: 10AM–7:30PM

 

لیست مراکز خرید میلان

 

 Libreria Internazionale Hoepli

از زمانی که بمب‌های جنگ جهانی دوم، فروشگاه و انبارها را ویران کردند، این کتابفروشی در سال 1870 تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کتاب‌فروشی‌های اروپا شناخته می‌شود. این مرکز خرید میلان طی سال‌ها بزرگ‌تر و بهتر شده و شما می‌توانید مجموعه‌ای از رمان‌های انگلیسی و سایر زبان‌ها را در این‌جا خریداری کنید. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Ulrico Hoepli, 5, 20121 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 10AM-7:30PM

تلفن: 3902864871+

سایت: www.hoepli.it

برترین مرکز خرید در میلان

 

مراکز خرید Matia / DMAG

اگرچه قیمت‌های Quad شما را ناامید ‌می‌کند، اما فروشگاه‌های اوت‌لت‌های متعدد شهر می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. Matia's و DMAG از بهترین مراکز خرید میلان ایتالیا محسوب می‌شود که اجناس خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Alessandro Manzoni, 44, 20121 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 10AM–7:30PM

تلفن: 390236514365+

سایت: www.dmag.eu

 

آشنایی با مراکز خرید میلان

مرکز خرید Duomo

این مرکز خرید با عرضه کفش‌های کتانی مراجعه‌کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند و شما می‌توانید در کافه کوچک این مرکز خرید، یک وعده غذای سالم میل کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: P.za del Duomo, 20123 Milano MI, Italy

ساعات کاری: Open 24 hours

تلفن: 390288455555+

سایت: www.yesmilano.it

معرفی بهترین مراکز خرید میلان ایتالیا

Borsalino

کلاه‌های دست‌ساز را نیز می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. Borsalino از سال 1857 برای ساخت کلاه شهرت دارد و در دهه 1930 زمانی که کلاه‌های آن‌ها توسط بوگارت و برگمن در کازابلانکا بر روی صفحه نقره‌ای پوشیده شد، به شهرت بین‌المللی رسید. عنوان این برند به اختصار آن سبک نمدی فدورا نامیده شد. امروزه، آن‌ها طیف وسیعی از سبک‌ها را برای مردان و زنان از جمله سبک کلاسیک کالت به فروش می‌رسانند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Sant'Andrea, 5, 20121 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 10:15AM–1:15PM, 2–7PM

تلفن: 390276017072+

سایت: www.borsalino.com/en

مرکز خرید میلان

جواهرات خانوادگی Pellini

برند معروف جواهرات خانوادگی که در سال 1957 تأسیس شد، قطعات فوق‌العاده‌ای را با دانه‌های رزین دست‌ساز و سنگ‌های نیمه قیمتی می‌سازد که توجه افراد بسیاری را به‌خود جلب کرده است.

مراکز خرید شهر میلان

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Morigi, 9, 20123 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 10AM–7:30PM

تلفن: 390272010213+

سایت: http://www.pellini.it/

مرکز خرید میلان Pettinaroli

در این مرکز خرید میلان انواع لوازم‌التحریر لوکس تاریخی، کاغذهای دست‌ساز، دفترچه‌های چرمی و کارت‌های تبریک با مجموعه‌ای عالی از کره‌ها و نقشه‌های عتیقه را می‌توانید خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Brera, 4, 20121 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 10AM-7PM

تلفن: 390286464642+

سایت: www.fpettinaroli.it

 

بازارهای میلان

Via Torino قدیمی‌ترین خیابان میلان

Via Torino یکی از بهترین مراکز خرید است که در قدیمی‌ترین خیابان‌های میلان قرار دارد. اگرچه ساختمان‌ها قدیمی هستند، مغازه‌های مد روز با عرضه لباس، کفش و لوازم جانبی تا لوازم آرایشی، دکور خانه و مبلمان خریداران بسیاری را به سمت خود می‌کشانند. جوانان می‌توانند بسیاری از لباس‌های مد روز را در این‌جا با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه خریداری کنند. اگرچه همه فروشگاه‌ها به اجناس مد اختصاص ندارد، اما باز هم این مکان برای افرادی که به دنبال مجموعه‌ای از اقلام هستند، بسیار مناسب است.

نحوه دسترسی: از ایستگاه Missori در خط 3 3 دقیقه پیاده فاصله دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 20123 Milano MI, Italy

سوغاتی ارزان در Fiera Di Sinigaglia

اگر به دنبال محصولات ارزان در میلان ایتالیا هستید، Fiera di Sinigaglia می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. این مجموعه از بهترین بازارهای میلان محسوب می‌شود و همه افرادی که عاشق اقلام منحصربه‌فرد هستند و همچنین بازیگران طراح را به سوی خود می‌کشاند. شما می‌توانید انواع اجناس مختلف مانند جواهرات، لباس‌های مستعمل، کتاب‌های چاپ نشده و اقلام کلکسیونر را در این مکان پیدا کنید.

پاساژهای میلان

در غرفه‌های غذاخوری یک میان‌وعده می‌تواند خستگی مراجعه‌کنندگان را برطرف کند. تماشای مردم راه بسیار خوبی برای گذراندن زمان است؛ زیرا بازار، جمعیت بسیار متنوعی را به‌خود جذب می‌کند. این بازار از قرن نوزدهم وجود داشته و قدیمی‌ترین بازار این شهر است که هر شنبه باز می‌شود.

این مرکز از ایستگاه مترو Porta Genova در خط 2 فاصله کمی دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Ripa di Porta Ticinese, 20143 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 8AM–6PM شنبه ها

سایت: http://www.fieradisinigaglia.it/

خرید ابریشم زیبا در Cormano Flea Market

روزها طول می‌کشد تا بتوانید همه گوشه‌های این مرکز خرید میلان را دیدن کنید. Cormano Flea Market یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دستفروش اروپا و همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در میلان است. انواع سفال، لوازم خانگی، کتاب و مبلمان در این بازار وجود دارد و شما می‌توانید برندهای کپی شده را پیدا کنید. فروش ابریشم در این مرکز بسیار قابل توجه بوده و از دیرباز به دلیل صنعت ابریشم شناخته شده است و پارچه‌های نفیسی نیز وجود دارد. 

مرکز خرید در میلان

 بازار شنبه‌ها فقط برای چند ساعت از ساعت 6 صبح تا 1 بعدازظهر باز است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Europa, 20032 Cormano MI, Italy

ساعات کاری: 6:30AM–1:30PM

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های بونولیا ایتالیا را از دست ندهید

Cavalli E Nastri فروشگاه قدیمی میلان

Cavalli E Nastri یکی از معتبرترین مغازه‌های قدیمی میلان است که جذابیت‌های بسیاری دارد. Cavalli E Nastri یک فروشگاه خوب سازماندهی شده و پر جنب‌وجوش است که انواع برندهای مختلف از کریستین دیور گرفته تا امیلیو پوچی و روسری‌های ابریشمی، کیف‌های چرمی و هر چیز که نیاز داشته باشید، در این‌جا پیدا خواهید کرد. برای دسترسی به این مجموعه در ایستگاه Montenapoleone سوار متروی میلان شوید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Gian Giacomo Mora, 12, 20123 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 10:30AM–1:30PM, 2:30–7:30PM

تلفن: 390289409452+

سایت: www.cavallienastri.com

مراکز خرید میلان

مرکز خرید قدیمی Il Cirmolo

این مجموعه قدیمی و باشکوه یکی از بهترین مراکز خرید شهر میلان محسوب می‌شود که با کنجکاوی می‌توانید از تمام بخش‌های آن لذت ببرید. مغازه میناکاری و تابلوهای بار، مانکن‌ها، تابلوهای نئونی و کلکسیون‌های دیزنی افراد بسیاری را به این مرکز خرید می‌کشاند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Fiori Chiari, 3, 20121 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 11AM–7PM

تلفن: 39028052885+

سایت: https://ilcirmolo.it/

 

بهترین مراکز خرید میلان ایتالیا

Via Monte Napoleone

این خیابان به‌طور گسترده به عنوان منحصربه‌فردترین و مجلل‌ترین مراکز خرید نه تنها در ایتالیا بلکه در جهان شناخته می‌شود. بوتیک‌ها و فروشگاه‌های متنوع با کالاهای برند و لوکس مانند لباس‌های برند، کفش‌های ایتالیایی خوب و لوازم جانبی لوکس از برندهای ایتالیایی و بین‌المللی بازدیدکنندگان بسیاری دارد. گوچی، آرمانی، پرادا و دی‌اند‌جی از برندهای معروفی است که می‌توانید در این خیابان پیدا کنید. همچنین مرکز خرید معروف Quadrilatero della Moda در این خیابان قرار دارد. برای دسترسی می‌توانید از خط متروی زرد M3 به ایستگاه Montenapoleone بروید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Monte Napoleone20121 Milano MI, Italy

محبوب‌ترین مرکز خرید در میلان

بوتیک‌های سطح بالا Via della Spiga

مراکز خرید Quadrilatero della Moda و Monte Napoleone، در این خیابان بسیار شهرت دارند و می‌توانید انواع برندهای مطرح دنیا مانند کاوالی، دی‌اند‌جی و آرمانی را در این مجموعه پیدا کنید. این مرکز خرید میلان در خیابانی واقع شده که در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. بنابراین می‌توانید به راحتی در آن قدم بزنید و به راحتی ویترین مغازه‌ها را تماشا کنید.

 این مرکز خرید همچنین دارای کافه‌های مد روز و رستوران‌های فراوانی است که امکان استراحت مراجعه‌کنندگان را فراهم می‌کند. این خیابان منحصر‌به‌فرد با ساختمان‌های قدیمی زیبا با عناصر نئوکلاسیک و لمس باروک بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via della Spiga20121 Milano MI, Italy

شیک‌ترین پاساژهای میلان

کورسو بوئنوس آیرس میلان Corso Buenos Aire

این مرکز خرید میلان در Via Monte Napoleone برای خرید لباس‌های زیبا و مجلل، مکان بسیار ایده‌آلی است. کورسو بوئنوس آیرس جزو مرکز خریدهای خیابانی محسوب می‌شود و  زارا و اچ‌اندام از برندهای مطرح موجود در این مجموعه هستند. مغازه و فروشگاه این مرکز و همچنین ساختمان‌های باشکوه به سبک قرن 19 و 20 آن را به یکی از بهترین مراکز خرید میلان ایتالیا تبدیل کرده است. همان‌طور که در خیابان قدم می‌زنید، از زیبای هنر مدرن و فضای اطراف هیجان‌زده خواهید شد و می‌توانید از نوشیدن یک قهوه ایتالیایی خوشمزه لذت ببرید.

 آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Corso Buenos Aires, Milan, Italy

Corso Vittorio Emanuele II

برای خرید ارزان در میلان این مرکز خرید می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. خیابان کورسو ویتریو امانوئله با انواع فروشگاه‌های برندهای مطرح، بوتیک‌های فراوان توجه افراد زیادی را به‌خود جلب کرده است. در این مرکز خرید می‌توانید برندهای داخلی ایتالیایی را با تخفیف‌های عالی و قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید. گردشگران بسیاری برای خرید لباس و زیورآلات و سوغاتی به این مرکز خرید می‌آیند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Corso Vittorio Emanuele II, 20121 Milan, Italy

بازارهای میلان | خرید از ایتالیا

خیابان قدیمی Via Dante

بناهای زیبای سبک قرن هجده و نوزده این خیابان، آن را به یکی از جاذبه‌های دیدنی میلان تبدیل کرده و گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. انواع فروشگاه‌های لوازم دکوری و سوغاتی و همچنین امکانات رفاهی مانند کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیر در این خیابان وجود دارد که علاوه‌بر خرید کردن، تماشای مناظر اطراف را بسیار لذت‌بخش خواهند کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Dante, 20121 Milan, Italy

مرکز خرید La Rinascente

بهترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های بزرگ دنیا در Piazza del Duomo با عرضه طیف متنوعی از لباس‌های پوشیده گرفته تا کفش‌های کتانی، وسایل آشپزخانه و حوله‌های ساحلی بازدیدکنندگان بسیاری دارد. در طبقه بالای این مرکز یک اغذیه‌فروشی خوب وجود دارد که بهترین محصولات کشور ایتالیا را با یک غذای انتخابی مانند (خرچنگ، استیک، اسموتی، و یک بار موزارلا) در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza del Duomo, 20121 Milano MI, Italy

ساعات کاری: 9:30AM–10PM

تلفن: 0288521 39+

سایت: www.rinascente.it

 

مراکز خرید شهر میلان | خرید از میلان

 

The Brian and Barry Building

"بریان و باری" در سال 2015 افتتاح و با انواع مختلفی از فروشگاه‌ها و امکانات رفاهی به یکی از بهترین مراکز خرید شهر میلان تبدیل شده است. 12 طبقه این مجموعه از لباس و لوازم آریشی گرفته تا جواهرات و لوازم دکوری، بهترین برندهای مشهور دنیا را با بهترین کیفیت به فروش می‌رساند. در طبقه‌ اول، کافه و بستنی‌فروشی، لحظات لذت‌بخشی را برای مشتریان خود مهیا می‌کنند. 

 آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Durini corner of via Borgogna

تلفن:  40703618 02 39+

سایت: www.brianebarry.it

Il Centro

Il Centro با بیش از 200 مغازه و بوتیک و انواع برندهای مطرح مانند Primark، برندهای ورزشی بین‌المللی، همچنین برندهای مطرح zara، H&M، Calvin Klein و تامی از بهترین مراکز خرید میلان است. از امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به 25 رستوران متنوع و محوطه‌ای برای بازی کودکان، موزه‌ ALFA ROMEO، مجموعه‌ ورزشی و محوطه‌ای برای اسکیت اشاره کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Giuseppe Eugenio Luraghi, 11, 20020 Arese MI, Italy

ساعات کاری: 9AM–10PM

تلفن: 390293876137+

سایت: www.centroilcentro.it

 

گشت و گذار در ایتالیا، مرکز خرید میلان

 

Excelsior Milano

این مرکز خرید در قلب میلان با هفت طبقه از فروشگاه‌های بی‌نظیر مراجعه‌کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. اجناسی که در این مجموعه به فروش می‌رسد، از بهترین برندهای منحصربه‌فرد و برتر دنیا هستند. شما می‌توانید انواع وسایل دکوراسیون و همچنین مواد غذایی را در این مرکز پیدا کنید. همچنین رستوران‌های بی‌نظیر Excelsior Milano با ارائه فود کورت و غذاهای متنوع و عالی، شرایط بسیار مناسبی را برای استراحت مشتریان فراهم کرده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Galleria del Corso, 4

تلفن: 76307301 02 39+

سایت: www.excelsiormilano.com

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در میلان

مرکز خرید COIN

بهترین پاساژهای میلان را می‌توانید در مرکز خرید COIN پیدا کنید. این مجموعه با نمای ویدئویی بزرگ و فروشگاه‌های متنوع، شهرت بسیاری دارد. بهترین برندهای مد لباس، آخرین مدل‌های لوازم خانگی و دکوارسیون داخلی منزل، نیاز بسیاری از مشتریان را برآورده کرده است.

خرید از ایتالیا، بهترین مراکز خرید میلان ایتالیا

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza Cinque Giornate 1/A

تلفن: 551920830239+

سایت: www.coin.it

Scalo Milano

این مرکز خرید در منطقه Locate Triulzi در جنوب شهر قرار دارد. مساحت Scalo Milano 43000 متر است و نمای بسیار زیبای این مرکز خرید در کنار فروشگاه‌های متنوع، آن را به یکی از بهترین مرکز خرید در میلان تبدیل کرده است. انواع  پوشاک، محصولات زیبایی، دکوراسیون و... را می‌توانید در این مجموعه تهیه کنید. تجربه امتحان کردن یک غذای فوق‌العاده لذیذ در رستوران‌های این مرکز خرید، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

ارزان‌ترین مراکز خرید میلان

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Milano, 5, 20085 Locate di Triulzi MI, Italy

ساعات کاری: 10AM–8PM

تلفن: 9047 035002 39+

سایت: scalomilano.it

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات