معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در پرتوریا

6 سال پیش 0 دیدگاه

معروف‌ترین رستوران‌های پرتوریا

رستوران‌های پرتوریا با تاریخ غنی و ملی، درختان رنگارنگ جاکاراندا و مهمان‌نوازی گرم یکی از بهترین مقاصد غذاخوری آفریقای جنوبی شناخته می‌شود. پرتوریا از شناخته‌شده‌ترین شهرهای گوتنگ و کلان‌شهر آفریقای جنوبی با ساختمان‌هایی با سبک‌ها و تأثیرات معماری متنوع و منظره شهری منحصربه‌فرد گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. در ادامه با معرفی بهترین رستوران‌‌های پرتوریا همراه ما باشید.

undefinedکرم بروکلین (Kream Brooklyn)

این رستوران شیک، مد روز در بروکلین با ارائه غذاها و خدمات عالی و همچنین فضای داخلی جذاب و شیک، توانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند‌. از سوشی تازه گرفته تا غذاهای مخصوص گریل و لیست نوشیدنی‌های لذیذ، به عنوان یکی از مشهورترین رستوران‌ها در پرتوریا تبدیل شده است. شعبه دیگر این رستوران در مرکز خرید آفریقا یعنی Midrand قرار دارد.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی پرتوریا

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: کرم، پل بروکلین، 570 خیابان Fehrsen، بروکلین، پرتوریا، گاوتنگ

تلفن: (012) 346 462/4

وب‌سایت: kream.co.za

رستوران‌ها در پرتوریارستوران  La Pentola

این غذاخوری بین‌المللی در سال 1995 تأسیس شد که بهترین غذاهای تلفیقی و غذاهای جهانی را با طعم‌های محلی آفریقای جنوبی ارائه می‌دهد. La Pentola با الهام از طعم‌های غنی مدیترانه‌ای، فرانسوی و ایتالیایی از بهترین محصولات محلی موجود استفاده می‌کند. سرآشپز مشهور بین‌المللی، Shane Sauvage با استفاده از مواد اولیه تازه بهترین غذاها در آفریقای جنوبی مانند سوپ، سالاد، مرغ و غذاهای دریایی را آماده می‌کند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: La Pentola، خیابان 5 Well، Riviera، Pretoria، Gauteng

تلفن: (012) 329 4028/9123

وب‌سایت: pretoria.lapentola.co.za

رستوران و انبار شراب همینگوی

 رستوران و انبار شراب همینگوی (Hemingway’s Restaurant & Wine Cellar)

این رستوران در نزدیکی هتل‌های چهار و پنج ستاره قرار دارد و با الهام از غذاهای فرانسوی از رستوران‌های معروف پرتوریا، شناخته می‌شود. فضای رستوران، کافه‌های اروپایی را تداعی می‌کند و به سبک پروانسالی شباهت دارد که از نظر زیبایی‌شناختی بسیار قابل توجه است. منو در هر فصل تغییر می‌کند و طعم‌های ساده و در عین حال هیجان‌انگیز در جذابیت دنیای قدیم، به یکی از بهترین تجربه‌های شما در تور آفریقای جنوبی تبدیل خواهد شد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Leriba Hotel and Spa, 245 End Avenue, Clubview, Centurion, Gauteng

تلفن: (012) 660 3810/3300

 رستوران هندی Geet

 رستوران هندی Geet

یک رستوران خانوادگی که به معنای "شعر خوش‌آهنگ" است. منو بر اساس سنت هندی و با استفاده از طعم‌های طبیعی و فصلی، بسیار منحصر به فرد بوده و علاوه بر تکنیک‌های کلاسیک از تازه‌ترین مواد ممکن استفاده می‌شود. Geet با ارائه غذاهای خوشمزه و هیجان‌انگیز هندی شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: رستوران هندی Geet، خیابان Fehrsen، 541، بروکلین، پرتوریا، گاوتنگ

تلفن: (012) 460 3199/3164

وب‌سایت: www.geetindianrestaurant.com

رستوران Crawdaddy

رستوران Crawdaddy's

 چندین شعبه پراکنده این رستوران در Gauteng، قرار دارد. از بهترین کافه‌ها در پرتوریا که بهترین غذاهای دریایی، استیک‌ها و حتی غذاهای مخلوط آسیایی را ارائه می‌کند. منوی هیجان‌انگیز این رستوران که با فضای داخلی زیبا و در عین حال نامتعارف خود توانسته به یک رستوران عجیب و سرگرم‌کننده تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: Crawdaddy's، بروکلین، پرتوریا، Gauteng

تلفن: (012) 460 0889

وب‌سایت: crawdaddys.co.za

کافه کنار تپه پرتوریا

کافه کنار تپه (Hillside Tavern)

 هیلساید از بهترین کافه‌ها در پرتوریا با ایجاد احساس خوش‌آمدگویی به مهمانان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این رستوران و کافه در سال 1989 افتتاح شد و با شهرت دیرینه و منوی قابل اعتماد خود، طیف وسیعی از استیک‌های آبدار و سایر غذاهای مبتنی بر گوشت را ارائه می‌دهد. فضای داخلی روستایی و در عین حال بسیار شیک است و مهمانان می‌توانند با اطمینان در فضای ناهارخوری زیبا از غذای خود بسیار لذت ببرند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Hillside Tavern، 320 The Hillside Street، Lynnwood، Pretoria، Gauteng

تلفن: (012) 348 1402/5505

وب‌سایت: www.hillsidetavern.co.za

 رستوران Zest Bistro

 رستوران Zest Bistro

Zest Bistro با مدیریت تیم زن و شوهر، Sidney and Anchen Cousins ​​از بهترین رستوران‌های شهر پرتوریا شناخته می‌شود. ارائه غذاهای ساده که با مواد اولیه تازه طبخ شده که از انواع غذاهای لذیذ این رستوران می‌توان به کیک‌هاب خوشمزه، صبحانه، سالاد، سینه مرغ، فیله‌کبابی گوشت گاو و موارد دیگر اشاره کرد. منو همچنین با استفاده از مواد اولیه تازه هر پنج هفته یک بار تغییر می‌کند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: Zest Bistro، فروشگاه 18، Greenlyn Village Centre، Menlopark، Pretoria، Gauteng

تلفن: (012) 460 0275

وب‌سایت: zestbistro.co.za

برگر بیسترو پیرنیف

 برگر بیسترو پیرنیف (Burger Bistro Pierneef)

این اغذیه‌فروشی بزرگ‌ترین، عجیب‌ترین و خوشمزه‌ترین همبرگرها‌ را ارائه می‌کند. Corne Read و Jan-Hendrik van Staden از مدیران این رستوران هستند که عاشقان همبرگر را به سمت خود می‌کشانند. Burger Bistro با استفاده از مواد تازه، ارائه شیرینی‌های خانگی، میلک‌شیک‌های لذیذ، چیپس‌های برش دستی همراه با موسیقی عالی فضای دلنشینی را ایجاد کرده است. چندین شعبه Burger Bistros مانند SA برای وعده‌های غذایی نشسته یا غذای آماده مناسب است. برگر High-5 همراه با 200 گرم گوشت گاو خالص، چدار، موزارلا، پیاز کاراملی‌شده بالزامیک، چیپس، کوکاکولا طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Burger Bistro، خیابان 24 Pierneef، Villieria، Pretoria، Gauteng

تلفن: (012) 346 6147

وب‌سایت: www.burgerbistro.co.za

آکادمی صنایع دستی پرتوریا

 آکادمی صنایع دستی سرمایه (Capital Craft Beer Academy)

از مشهورترین رستوران‌ها در پرتوریا که در طبخ غذاهای باکیفیت تخصص بسیاری دارد. ارائه وعده‌های غذایی مانند برگر، غذاهای گوشتی و غیره در محیطی دوستانه، فضای ایده‌آلی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: فروشگاه 20، مرکز روستای گرینلین، پارک منلو، پرتوریا، گاوتنگ

تلفن: (012) 424 8601

وب‌سایت: www.capitalcraft.co.za

کافه سقف حلبی پرتوریا

 کافه سقف حلبی (Tin Roof Café)

این رستوران روستایی بهترین غذاهای دلچسب و محلی را ارائه می‌‌دهد و فضای آرام آن، باعث می‌شود از زندگی پرمشغله و روزمره‌ فاصله بگیرید. دکوراسیونی مفرح و زیبا با ایوان و گزینه‌های غذاخوری دنج در کنار آتش، فضایی آرام و غذاهای خوشمزه، این غذاخوری را به یکی از بهترین رستوران‌های شهر پرتوریا تبدیل کرده است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Tin Roof Café, R223, Mooiplaats, Pretoria, Gauteng

تلفن: (072) 367 5698

وب‌سایت: www.tinroofcafe.co.za

رستوران سیاه بامبو پرتوریا

رستوران سیاه بامبو (The Black Bamboo Restaurant)

بامبوی سیاه گردشگران بسیاری را برای داشتن یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد در آفریقای جنوبی به سمت خود می‌کشاند. از رستوران‌های معروف پرتوریا که غذاهای باکیفیت در سطح جهانی توسط سرآشپزPellie Grobler ارائه می‌شود.

آدرس: رستوران بلک بامبو، هتل بوتیک منلین، باغ اشلی، پرتوریا، گاوتنگ

تلفن: 084 508 9752

وب‌سایت: www.theblackbamboo.co.za

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات