معرفی بهترین هاستل‌های پاریس، پایتخت زیبای فرانسه

8 ماه پیش 0 دیدگاه

پاریس، پایتخت فرانسه پرجمعیت‌ترین شهر کشور با بیش از 2 میلیون نفر ساکن است. نباید شهر پاریس را با منطقه ایل دو فرانس (که پاریس و حومه آن است) و بیش از 12 میلیون نفر جمعیت دارد اشتباه گرفت. گاهی اوقات از پاریس به‌عنوان «پایتخت جهان» یاد می‌شود؛ زیرا یکی از مراکز مهم مالی، مد، هنر، غذا، علم و دیپلماسی در جهان است.

پاریس از نظر فرهنگی غنی است و صدها بنای تاریخی را در خود جای داده است که هر ساله گردشگران بسیاری به آن سرازیر می‌شوند. از جمله برخی از این موارد می‌توان به برج ایفل، طاق پیروزی، لوور (موزه)، نوتردام (کلیسای جامع)، ساکره کور، Les Catacombes و مجسمه آزادی اشاره کرد. امروزه پاریس سالانه بیش از 30 میلیون گردشگر دارد و پروازهایی از تمام مقاصد سراسر جهان به 3 فرودگاه آن انجام می‌شود.

اگر قرار است یکی از آن 30 میلیون نفر باشید، اما بودجه کمی کمتر دارید، به خواندن ادامه دهید تا از سفرهای مقرون به‌صرفه در پاریس مطلع شوید و با بهترین هاستل‌های پاریس بیشتر آشنا شوید.

هاستل چیست؟

اگر از نظرتان قیمت تور فرانسه بالاست و می‌خواهید تنهایی به این کشور بروید، هاستل‌ها بهترین گزینه‌اند. خوابگاه‌های مشترک و فضاهای مشترک، بهترین هاستل‌های شهر پاریس را به مکانی عالی برای ملاقات با افراد جدید تبدیل کرده است. حتی اگر اتاق‌های خصوصی را ترجیح می‌دهید، هاستل‌های خوب پاریس از بیشتر هتل‌های محلی ارزان‌تر هستند. مکان‌های اجتماعی مانند آشپزخانه‌های مشترک، اتاق‌های بازی یا کافه‌ها، مکان‌هایی عالی برای معاشرت و تبادل اطلاعات، دستورالعمل‌ها یا نکات و ترفندها با مردم از سراسر جهان هستند.

 

چه چیزی را با خود به هاستل ببرم؟

نکته‌ای که هنگام اقامت در بهترین هاستل‌های پاریس باید به یاد داشته باشید همراه داشتن وسایل شخصی است. توصیه می‌کنیم لوازم ضروری سفر و همچنین لوازم بهداشتی، حوله مسافرتی و قفل را به همراه داشته باشید. این‌ها را می‌توان خریداری یا اجاره کرد؛ بنابراین اگر چیزی را فراموش کردید نگران نباشید. اگر خواب سبکی دارید و در اتاق مشترکی هستید، ممکن است بخواهید از گوش‌گیر و ماسک خواب نیز استفاده کنید.

 

رتبه‌بندی هاستل بر چه اساسی است؟

در ادامه سعی می‌کنیم نگاهی جامع به شرایط بهترین هاستل‌های پاریس بیندازیم تا نکات مثبت و منفی آن را بررسی کنیم و شما را در یافتن هاستل‌های شگفت‌انگیزی که همیشه مقرون به صرفه باشد کمک کند.

  • مکان: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شما در انتخاب هاستل توجه به این نکته است که هاستل مورد نظر در قسمت خنک شهر واقع شده و چقدر به نقاط برجسته شهر نزدیک است.
  • قیمت: نکته بعدی این است که هاستل‌های فوق گران‌قیمت را فیلتر کنید تا بهترین قیمت هاستل را به نسبت کیفیت پیدا کنید.
  • حال و هوا / فضا: هر هاستل شخصیت و فضایی دارد. بعضی از هاستل‌ها شلوغ و برخی ساکت هستند. سعی کنید هاستل مورد نظر را با توجه به شخصیت خود انتخاب کنید.
  • نظرات مهمانان قبلی: هر مهمان تجربه متفاوتی دارد. پیشنهاد می‌شود چند دقیقه وقت بگذارید و نظرات قبلی مسافران را بخوانید.

ارزان ترین هاستل های پاریس

 

 هفت مورد از هاستل‌های پاریس

همان‌طور که گفته شد، پاریس هاستل دارد، اما چگونه باید بدانید هاستل‌های خوب پاریس کدام‌اند. پاریس شهر گرانی است و انتخاب هاستل با کیفیت مناسب و قیمت خوب کار سختی است. در ادامه چند مورد از هاستل‌های معروف پاریس را معرفی می‌کنیم.

 

1. هاستل سنت کریستوفر؛ منظره عالی و قیمت مناسب

تخت‌خواب‌های راحت، کمد، دوش تمیز و صبحانه ارزان از خصوصیات این هاستل است. هایتل سنت کریستوفر در قسمت آرام و زیبای شهر قرار دارد و بسیار محبوب است. منظره این هاستل باورنکردنی است. تخت‌های اینجا عالی نیستند (تشک‌ها کمی نازک هستند) اما پرده‌های مناسب برای حفظ حریم خصوصی، نور کافی و پریزهای زیادی برای شارژ وسایل شما وجود دارد.

 

2. هاستل ژنراتور پاریس؛ شیک و بزرگ

یکی دیگر از بهترین هاستل‌های پاریس، هاستل ژنراتور پاریس است. یک هاستل جدید، مدرن و شیک که بسیار بزرگ است. برخی مهمانان شکایت دارند که این هاستل فضای اجتماعی چندانی ندارد که این امر معمولاً در هاستل‌های بزرگ صدق می‌کند، اما باید گفت فضای عمومی بسیاری وجود دارد.

این هاستل ژنراتور که در منطقه دهم، منطقه‌ای نوظهور در نزدیکی کانال سنت مارتین قرار دارد، مجموعه‌ای شیک از اتاق‌های شیک با Wi-Fi پرسرعت و کارکنان خوش‌برخورد دارد. اتاق‌های خصوصی آن حتی تراس دارند! تخت‌خواب‌ها در اینجا کمی ساده هستند (بدون پرده) اما تشک‌های آن مناسب هستند و کمدهایی برای نگهداری همه وسایل شما وجود دارد، خوابگاه‌ها نیز تمیز و جادار هستند.

هاستل ژنراتور پاریس

 

3. هاستل فیاپ ژان مونه با صبحانه و کافه‌تریا

این هاستل، بزرگ، مدرن و پر از فعالیت‌های سرگرم‌کننده است. همچنین شامل صبحانه است و یک کافه‌تریا وجود دارد که می‌توانید سایر وعده‌های غذایی را در آنجا تهیه کنید. این هاستل در محله‌ای آرام قرار دارد. اگر به دنبال جایی آرام‌بخش هستید، اینجا جایی است که می‌توانید اقامت کنید. اغلب گروه‌های سنی جوان در اینجا اقامت دارند و خوابگاه‌ها فقط برای افراد 18 تا 30 سال مناسب است.

 

4. اوپس هاستل؛ مکانی متعلق به قرن 18 میلادی

Oops Hostel دقیقا در کنار محله لاتین پاریس قرار دارد که یکی از بهترین مراکز شهر برای تفریحات شبانه، غذاخوری و خرید است. این هاستل در مسافرخانه‌ای متعلق به قرن هجدهم واقع شده است. خوابگاه‌های هاستل کوچک و دنج بوده و دارای امکانات رفاهی عالی مانند حمام اختصاصی، Wi-Fi رایگان و چراغ‌های مطالعه فردی هستند. یک خوابگاه جالب وجود دارد که برای ملاقات با مسافران دیگر عالی است.

 

5. هاستل یوما؛ بهترین گزینه برای خانواده‌ها

این هاستل مدرن و زیبا در منطقه 15 در رودخانه سن در نزدیکی برج ایفل قرار دارد. این هاستل کافه، رستوران، یک باغ روی پشت‌بام و یک اتاق تناسب اندام با سونا دارد. در این مکان‌ها همچنین فعالیت‌های زیادی مانند کلاس‌های آشپزی ارائه داده می‌شود. تخت‌ها، تشک‌های ضخیم دارند و چراغ‌ها و دوشاخه‌های زیادی وجود دارند. میزهای تعویض برای خانواده‌های مسافر نیز وجود دارد که این میز برای هر کسی که با بچه‌ها سفر می‌کند انتخاب خوبی است. اتاق‌ها بزرگ و حمام‌ها مدرن و تمیز هستند.

هاستل یوما پاریس

6. هاستل mige؛ 3 هاستل باستانی و مجهز

یکی از بهترین هاستل‌های پاریس، MIJE مجموعه‌ای از سه هاستل در ساختمان‌های تاریخی قرن هفدهمی، در منطقه Marais است. هاستل Mije Marais بزرگ‌ترین مجموعه است که پشت مجموعه‌ای از درهای بزرگ منتهی به حیاطی جذاب با سنگفرش، چاه و صندلی‌ها و میزهای آهنی سفید قرار دارد. مجموعه 400 اتاق در سه مکان در چند قدمی یکدیگر قرار دارد. اتاق‌های خوابگاه دارای 4 تا 10 تخت بوده و منحصراً مردانه یا زنانه هستند و ملحفه و رختخواب، دوش و حوله اختیاری دارند. اتاق‌ها سقف‌های بلند و پنجره‌های بزرگی دارند که نور روز را زیاد وارد می‌کنند. اتاق‌های خصوصی یک نفره و دو نفره با حمام اختصاصی نیز موجود است. 

 

7. هاستل داکس در نزدیکی برج ایفل

هاستل داکس با 10 دقیقه پیاده‌روی از برج ایفل، یکی از بهترین مکان‌های شهر را دارد. کارکنان خوش‌برخورد و اتاق‌ها کوچک اما راحت هستند. این هاستل قیمت مناسبی دارد و اگر می‌خواهید سفر مقرون به صرفه داشته باشید، این هاستل، یکی از بهترین هاستل‌های پاریس است.

هاستل داکس برج ایفل

سخن پایانی

هرکدام از این بهترین هاستل‌های پاریس را که انتخاب کنید، مطمئن باشید با افراد زیاد و کارکنان خوش‌برخورد ملاقات خواهید کرد و خواب خوبی در اتاقی تمیز خواهید داشت. فقط باید هاستلی را انتخاب کنید که با شخصیت شما مطابقت دارد و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی آسان است. اقامت در هاستل‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم سفر شما را به پاریس شیرین‌تر می‌کند. 

با این حال باید بدانید که هاستل‌ها مشکلات خود را دارد و اگر به زبان انگلیسی یا فرانسه مسلط نباشید، ممکن است کمی دچار دردسر شوید. در این مواقع می‌توانید با خیال راحت نگاهی به لیست قیمت تور پاریس در سایت رز آبی بیندازید؛ گاهی اوقات تورهای قیمت مناسب زیادی وجود دارد که همراه با لیدر فارسی‌زبان کار شما را راحت‌تر از همیشه می‌کند. 

بهترین تورهای اروپایی

تور سنگاپور - اندونزی

89990000
مشاهده

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات