گشت و گذار در پارک تفریحی گلد ریف سیتی

11 ماه پیش 0 دیدگاه

پارک گلد ریف سیتی آفریقای جنوبی تنها شهربازی در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی است. همچنین بزرگ‌ترین پارک موضوعی در آفریقای جنوبی و قاره آفریقا و یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی ژوهانسبورگ محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید، بازدی از این پارک شگفت انگیز را فراموش نکنید.

پارک تفریحی گلد ریف سیتی کجا واقع شده است؟

پارک موضوعی Gold Reef City در جنوب مرکز شهر ژوهانسبورگ در حومه Ormonde قرار دارد. شما می‌توانید موزه آپارتاید را در کنار پارک گلد ریف ژوهانسبورگ بیابید. این دو جاذبه یک پارکینگ مشترک دارند. مجموعه هتل و کازینو گلد ریف سیتی در طرف دیگر پارک موضوعی گلد ریف سیتی قرار دارد.

پارک تفریحی گلد ریف سیتی پارک تفریحی Gold Reef City در روز تولد شما رایگان است

خبر خوب این است که در روز تولدتان، ورودی رایگان به پارک تفریحی Gold Reef City را خواهید داشت. برای دریافت این خدمات باید، هویت خود را با مدرک هویت، شناسنامه، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی ثابت کنید! اگر روز تولد شما در یکی از روزهای تعطیلی پارک باشد، پارک قوانینی برای دریافت ورودی رایگان دارد.

اگر روز تولد شما در دوشنبه، سه‌شنبه یا چهارشنبه است، می‌توانید یکشنبه قبل از تولدتان از پارک تفریحی گلد ریف سیتی دیدن کنید تا از مزایای ورودی رایگان برخوردار شوید. اگر پارک در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل باشد، برای دریافت مزایای ورودی رایگان، باید یکشنبه بعد از روز تولد خود از آن بازدید کنید.

 اگر روز تولد شماست نیازی به رزرو آنلاین قبلی ندارید. اعضای خانواده یا دوستانی که با شما از پارک دیدن می‌کنند هنوز باید رزرو خود را از قبل انجام دهند. البته فقط فردی که روز تولد اوست ورودی رایگان دارد.

پارک گلد ریف سیتی ژوهانسبورگ

چه کسی پارک موضوعی شهر گلد ریف را ایجاد کرد؟

بن شوته و برادران کروک این پارک را در سال 1987 ایجاد کردند. این پارک در ابتدا یک تور معدن بود، اما بعدها سواری‌های هیجان‌انگیز را به آن اضافه کردند. هنگامی که آپارتاید در سال 1994 پایان یافت، امکانات پارک بیشتر گسترش یافت. 

بیشتر بخوانید: افراد مشهور در آفریقای جنوبی

سوار قطار تفریحی شوید

اگر هرگز سوار قطار بخار نشده‌اید نباید این تجربه را از دست بدهید. دو ایستگاه در پارک گلد ریف سیتی وجود دارد. یکی نزدیک ورودی اصلی و دیگری نزدیک محل بازی‌های بچه‌ها.

قطار تفریحی گلد ریف

از لباس‌های قدیمی و پرتره از Memories دیدن کنید

یکی دیگر از فعالیت‌های سرگرم‌کننده خانوادگی در پارک گلد ریف سیتی ژوهانسبورگ، پوشیدن لباس‌های قدیمی و گرفتن عکس خانوادگی است. شما می‌توانید از میان لباس‌ها و تنظیمات مختلف، مانند عکس‌های عروسی، عکاسی خانوادگی یا استودیو عکس مد قدیمی یکی را انتخاب کنید.

مزرعهای در پارک

بچه‌ها حیوانات را دوست دارند؛ بنابراین بازدید از حیاط مزرعه را برای خانواده‌ها پیشنهاد می‌کنیم. حیوانات مزرعه شامل الاغ، گوسفند، بز و غیره است.

موزه قطار

پارک گلد ریف سیتی همچنین دارای یک موزه قطار منحصربه‌فرد با یکی از آخرین واگن‌های شمش در جهان است. موزه شامل اتاق خواب، حمام و امکانات آشپزخانه است.

خانههای موزه

موزه‌های دیگر پارک گلد ریف سیتی شامل معدن تاریخی یا خانه‌های میراثی است که زندگی در اوایل دهه 1900 در ژوهانسبورگ را به تصویر می‌کشد. خانه‌های موزه در پارک شامل موزه‌خانه Oosthuizen و خانه خانوادگی امیلی اوستویزن بوده که کاملاً بازسازی شده است. امیلی و خانواده‌اش در جریان هجوم طلا در آفریقای جنوبی به آفریقای جنوبی نقل‌مکان کردند. وقتی از خانه آن‌ها بازدید می‌کنید، می‌توانید از نزدیک ببینید که آن‌ها چگونه زندگی می‌کردند، به مدرسه می‌رفتند و از درس‌های موسیقی لذت می‌بردند.

یکی دیگر از خانه‌های موزه، خانه اولتاور، محل اقامت اصلی مدیر معدن است. این خانه یک بیوسکوپ معتبر دارد که نشان می‌دهد زندگی در دوران طوفان طلا در آفریقای جنوبی چگونه بوده است.

موزه کراش

موزه کراش یکی دیگر از موزه‌های پارک است که عکس‌هایی را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد که چگونه معدنچیان در دهه 1800 زندگی و کار می‌کردند.

مزرعه‌ای در پارک گلد ریف سیتی

تور راهنمای پارک گلد ریف سیتی

برای استفاده بهینه از زمان خود در پارک موضوعی، تور هریتیج را با راهنمای پارک انتخاب کنید. راهنمای تور شما را به سه خانه موزه می‌برد و تور معدن زیرزمینی را به شما نشان می‌دهد. 

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

بازی در شهربازی گلد ریف سیتی

در سرتاسر پارک می‌توانید غرفه‌هایی را پیدا کنید که بازی‌های مختلفی از جمله گرفتن قورباغه، بیرون زدن بالن یا پرتاب توپ‌ها در بطری‌ها یا سایر ظروف را ارائه می‌دهند. اگر در بازی‌ها موفق شوید، یک اسباب‌بازی زیبا دریافت می‌کنید! بازی‌ها سرگرم‌کننده هستند و شما می‌توانید پول این هزینه‌ها را با استفاده از پول نقد یا کارت اعتباری پرداخت کنید.

سایر امکانات پارک گلد ریف سیتی

پارک تفریحی گلد ریف سیتی چندین امکانات دیگر را نیز ارائه می‌دهد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  • مهمانی‌ها: می‌توانید در پارک یک مهمانی بچه‌گانه برگزار کنید. تصور کنید بچه‌ها چگونه از همه سواری‌ها و فعالیت‌هایی که پارک ارائه می‌دهد لذت خواهند برد.

امکانات گلد ریف سیتی

  • محل برگزاری عروسی: می‌توانید مراسم عروسی خود را در کلیسای کوچک رمانتیک در پارکی برگزار کنید که قدمت آن به سال 1879 بازمی‌گردد؛ زمانی که اولین عروسی در کلیسای کوچک برگزار شد.
  • تیمسازی: شما و همکارانتان می‌توانید روحیه تیمی خود را در حین انجام گنج‌یابی در پارک یا تجربه سواری‌های هیجان‌انگیز با هم ایجاد کنید.
  • سوغاتیهای منحصربه‌فرد پارک: هنگام سوار شدن به آناکوندا، برج وحشت، جوزی اکسپرس، شونگولولو، ریجینگ ریور رپیدز و سواری لگ به‌طور خودکار عکس شما را می‌گیرند. می‌توانید بلافاصله یک عکس چاپ‌شده بخرید و حتی لینک دانلود عکس دیجیتال خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید عکس خود را روی یک حلقه کلید، آهنربای یخچال یا لیوان حرارتی چاپ کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات