معرفی بهترین مراکز خرید پرتوریا در سفر به افریقا

6 ماه پیش 0 دیدگاه

 پرتوریا یکی از مهم‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی و یکی از پایتخت‌های این کشور است. این شهر به‌دلیل زیبایی‌های طبیعی و آثار تاریخی خود سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خرید تور آفریقای جنوبی جذب می‌کند. مراکز خرید برتر پرتوریا یکی از مکان‌های دیدنی در این شهر هستند که برای علاقه‌مندان به خرید بسیار جالب خواهند بود.

کارهای زیادی می‌توان در این شهر زیبا انجام داد که نه‌تنها بزرگ‌سالان، بلکه بچه‌ها نیز از گشت و گذار در این شهر شگفت‌انگیز و دیدنی لذت ببرند. گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای بازدید از جاهای دیدنی پرتوریا به این شهر می‌آیند. همان‌طور که اشاره شد شهر پرتوریا برخی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی را در خود جای داده است. اگر خرید شما را هیجان‌زده می‌کند، این مطلب برایتان جالب و خواندنی خواهد بود. در ادامه چند مورد از بهترین مراکز خرید پرتوریا را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید هتفیلد پلازا

یکی از بهترین مراکز خرید شهر پرتوریا، مرکز خرید هتفیلد پلازاست که در کنار دانشگاه پرتوریا قرار دارد. این مرکز خرید با رستوران‌های مقرون به صرفه احاطه شده و کلوپ‌های شبانه اطراف این مرکز محل پاتوق دانشجویان است. این مرکز خرید 70 فروشگاه داشته و فقط ده دقیقه با دانشگاه فاصله دارد.

فروشگاه منلین پارک

منلین پارک احتمالاً هیجان‌انگیزترین مرکز خرید در پرتوریاست. میدان مرکزی منلین مین را پارک‌های اداری و هتل‌های بسیاری احاطه کرده‌اند. همچنین یکی از جدیدترین مراکز خرید در اطراف محسوب می‌شود. این مرکز خرید مجلل مسافران تجاری بسیاری را پذیراست.

Menlyn Park یکی از بهترین مراکز خرید پرتوریا آفریقاست که چیزهای بسیاری برای عرضه دارد. لباس‌های موجود در این مرکز خرید را بهترین طراحان لباس طراحی کرده‌اند؛ به‌ویژه کارهای طراح‌های بومی منطقه در این فروشگاه با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شود. پارک منلین بیش از 500 فروشگاه، 12 خروجی پارکینگ، 16 ورودی پارکینگ و 177000 متر مربع فضای کلی دارد.

فروشگاه منلین پارک

مرکز خرید واترگلن

مرکز خرید واترگلن مکانی فوق‌العاده برای رفع تمام نیازهای شما در پرتوریاست. این مرکز خرید، در فاصله چند قدمی مدارس مختلف، کلیساها، ادارات و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی قرار دارد که هر آنچه بخواهید در این مرکز خرید می‌توانید خریداری کنید.

چندین فروشگاه از جمله فروشگاه‌های KFC، Domino's Pizza، Crawdaddy's و بسیاری موارد دیگر در این مرکز خرید وجود دارد. وجود لباس‌های زیبا و فروشگاه‌های برندهای بزرگ از جذابیت‌های این مرکز خرید در پرتوریا هستند.

مرکز خرید لینریج

مرکز خرید لینریج برای اولین بار در سال 1962 شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون شاهد رشد فوق‌العاده‌ای بوده است. بازسازی اخیر این مرکز خرید در سال 2016 انجام شد و اکنون هم از داخل و هم از بیرون فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد. فضای راحت و پر جنب و جوش این مرکز خرید برای گذراندن تمام روز در آن مناسب است. این مرکز خرید از روشنایی بسیار خوبی برخوردار است که این ویژگی آن را به مرکز خریدی ایده‌آل تبدیل کرده است. وجود غذاخوری در این مرکز خرید مجلل، مجال استراحت و خوردن غذای خوشمزه را به گردشگران می‌دهد. معروف‌ترین رستوران‌های پرتوریا را در مرکز خرید لینریج می‌توانید بیابید. 

مرکز خرید گروو

مرکز خرید گروو که در پرتوریا شرقی واقع شده است، در حومه‌ای با کلاس بالا، نزدیک‌ترین مناطق به دریاچه‌های نقره و گلف استیت است. این مرکز خرید حدود 124 فروشگاه با فضای باز دارد و به خریداران اجازه می‌دهد از خرید خود لذت ببرند. مرکز تفریحی و خانوادگی شامل اسکی روی یخ و سینماهای مجلل با صندلی‌های چرمی خوابیده تنها بخشی از امکاناتی است که در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید گروو

پارک ویو

پارک ویو یک از بهترین مراکز خرید پرتوریاست که به‌تازگی تأسیس شده و تعدادی از خرده‌فروشان با کیفیت برتر در پرتوریا را در خود جای داده است. این مرکز خرید بزرگ هر چیزی را که تصور کنید برای فروش دارد؛ از لوازم دکوراسیون منزل، آرایش و زیبایی، لباس، وسایل برای مسافرت و خوراکی گرفته تا لوازم مربوط به سلامتی و تناسب‌اندام.

چنین تنوع گسترده‌ای از فروشگاه‌های مختلف برای خرید، آن را به مقصدی عالی برای علاقه‌مندان به خرید تبدیل کرده است. رستوران‌های مختلف گزینه‌های زیادی برای امتحان کردن طعم‌های خوشمزه و متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهند؛ از غذاهای اصیل آفریقای جنوبی گرفته تا غذاهای ایتالیایی. یک پارک دریاچه نیز در مجاورت پارک ویو وجود دارد که می‌توانید بعد از خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید در آنجا بنشینید و استراحت کنید.

مرکز خرید سانی پاک

این مرکز تنها برای ارائه منحصربه‌فردترین اقلام آفریقا طراحی شده است و در قلب آفریقای جنوبی قرار دارد. مطمئن باشید شما در اینجا خریدی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. این مرکز خرید در سال 1974 ساخته شده و با امکانات فراوان تجربه خرید عالی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

 

مرکز خرید واندر پارک

این مرکز خرید از بیش از 180 فروشگاه بزرگ را در خود جا داده است. مرکز خرید Wonder Park دارای 7 ورودی با پیاده‌روی گسترده و فضای داخلی مناسب از بهترین مراکز خرید برتر پرتوریا آفریقاست. این مرکز با دسترسی آسان به فروشگاه‌های خرده‌فروشی مختلف به‌راحتی در ‌دسترس است و همچنین می‌توانید از امکانات WIFI رایگان آن استفاده کنید.

واندر پارک آفریقا

سخن پایانی

در این مطلب به تعدادی از بهترین مراکز خرید پرتوریا اشاره کردیم. برای دوستداران خرید، گشتن در میان این مراکز و فروشگاه‌های لوکس و فوق‌العاده بسیار جذاب خواهد بود. مراکز خرید مدرن بیشتر شبیه مراکز تفریحی هستند و بازدید از هریک تجربه خریدی بی‌نظیر و به‌یادماندنی را تضمین می‌کند. به غیر از چندین فروشگاه خرده‌فروشی، این مراکز دارای سالن‌های سینما، بارها، رستوران‌ها و مکان‌هایی برای بازی کودکان هستند.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات