معروف‌ترین هتل‌های کیپ تاون

6 ماه پیش 0 دیدگاه

 در انتهای جنوب غربی قاره آفریقا، شهر زیبای کیپ تاون با هتل‌هایی عالی وجود دارد. هتل‌های کیپ تاون استراحتگاه‌های لوکس بزرگی هستند که گردشگران بسیاری را از تمام دنیا جذب می‌کنند. برخی از هتل‌های کیپ تاون آفریقای جنوبی، منظره‌ای از کوه تیبل دارند و برخی دیگر بهترین مکان‌های تماشای غروب آفتاب اقیانوس اطلس هستند. در ادامه با چند مورد از بهترین هتل‌های کیپ تاون آشنا خواهید شد.

آشنایی با 13 هتل‌ کیپ تاون

شهر کیپ تاون کاریزماتیک با منظره خیره‌کننده کوه تیبل، مکانی فوق‌العاده برای گردش و یکی از هفت عجایب جهان طبیعی است. جاهای دیدنی کیپ تاون آن‌قدر زیاد هستند که هرساله گردشگران زیادی را به سمت این شهر روانه کنند. 

کیپ تاون در سال 1652 با ورود مهاجران هلندی تاسیس شد که ایستگاهی در بین راه برای عبور کشتی‌ها ایجاد کردند. این شهر با عنوان «مادر شهر» آفریقا شناخته می‌شود.جای تعجب نیست که این شهر تاریخ استعماری پیچیده‌ای دارد، کیپ تاون مدرن دارای فرهنگ، موسیقی، گالری‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و موزه‌های منحصربه‌فرد و سواحل سفید بکر، پرجنب‌وجوش و مفرح است. این همه جاذبه گردشگری در شهر، گردشگران بسیاری را از تمام دنیا جذب می‌کند. در این میان، هتل‌های کیپ تاون با بهترین خدمات و امکانات پذیرای گردشگران است. در ادامه مطلب با چند مورد از بهترین هتل‌های کیپ تاون آشنا خواهید شد.

1. هتل 5 ستاره بلموند 

 این هتل یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره و لوکس کیپ تاون است که از لحظه ورود به آن با استقبال گرمی روبه‌رو خواهید شد. این هتل مجلل، فضایی زیباست و باغ اطراف آن واحه‌ای از آرامش را در شهر کیپ تاون ایجاد می‌کند. هتل به‌صورت نمادین برای صلح در سال 1918 صورتی رنگ شد. اطراف آن را نیز باغ‌هایی شبیه باغ عدن احاطه کرده است. این هتل سوئیت‌های شیکی دارد و فضای داخلی این هتل به‌شکلی عالی با طرح مدرن عجیب و غریب بازسازی شده است.

هتل بلموند از نمادهای شهر کیپ تاون محسوب می‌شود. این هتل پنج ستاره مجلل که در قلب شهر و نقطه پر جنب و جوش کیپ تاون قرار دارد، در باغی سرسبز در پای کوه تیبل قرار گرفته و محلی آرام را ایجاد می‌کند که به‌طرز لذت‌بخشی ترکیبی از امنیت و تجمل است (شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشهور بین‌المللی این هتل را انتخاب می‌کنند).

شاید جالب باشد بدانید این هتل در قرن نوزدهم ساخته شد؛ زمانی که کرینولین (دامن‌های حلقه‌ای) در میان خانم‌ها مد بود؛ به همین دلیل راهروهای هتل، بسیار گسترده هستند و فضای کافی برای عبور کردن دو زن وجود دارد.

هتل بلموند آفریقا

هتل سیلو؛ سیلوی غلاتی که هتل شد

این هتل یکی از هتل‌های کیپ تاون است که گردشگران تور آفریقای جنوبی را به خاطر موقعیت مکانی خود تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ هتلی پنج ستاره، لوکس و جدید که در ساحل پر جنب و جوش منطقه سیلو قرار دارد. سیلو که زاییده فکر مالک لیز بایدن است، در بخش آسانسور غلات مجتمع تاریخی غلات سیلو ساخته شده است. هتل سیلو که در مرکز شهر کیپ تاون واقع شده است یکی از جدیدترین و دیدنی‌ترین هتل‌های کیپ تاون است. این مکان در اصل یک سیلوی غلات است که اکنون 6 طبقه اول آن به‌عنوان هنر معاصر آفریقا (MOCAA) اختصاص یافته است. اگر به‌دنبال طراحی الهام‌گرفته، وسایل لوکس، دسترسی به بیش از 50 تا از رستوران های کیپ تاون در اطراف و استخر بی‌نهایت روباز و زیبا هستید، هتل سیلو محل مناسبی برای شماست.

 

هتل دوازده رسول

هتل مجلل دوازده رسول (12 apostles) نام خود را از رشته‌کوه دوازده حواری (پشت کوه تیبل) گرفته است که از سمت خلیج کمپ مشاهده می‌شود. این نام واقعاً مناسب این هتل است؛ زیرا این هتل در پای رشته‌کوه 12 حواری، در میان کوه‌های زیبای Fynbos در کنار اقیانوس اطلس واقع شده است. اقامت در این هتل برای کاوش در مکان‌های زیبای خیره‌کننده با غروب‌های رنگین‌کمانی که بهترین‌های کیپ تاون شناخته می‌شوند مکان مناسبی است.

 

هتل One & Only

در قلب مرکز شهر پر جنب و جوش ویکتوریا و آلفرد واترفرانت، در قاب کوهستانی باشکوه تیبل هتل only قرار دارد. درواقع این استراحتگاه، مکانی فوق‌العاده برای فرار از زندگی شهری است که آبراه‌های خصوصی آن را احاطه کرده است.

 

هتل رادیسون

هتل رادیسون بلو واترفرانت یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های کیپ تاون آفریقای جنوبی است. این هتل هر آنچه را که از یک هتل فوق‌العاده انتظار دارید شامل می‌شود. آنچه درباره این هتل عالی وجود دارد، مناظر زیبای اقیانوس و کوه تیبل است.

هتل رادیسون کیپ تاون

هتل استینبرگ

این هتل 5 ستاره لوکس است در دره کنستانتیای کیپ تاون واقع شده است. هتل استینبرگ با 24 اتاق وسایل تجملاتی را در خود جای داده است و مناظر تماشایی و خدمات مناسب را ارائه می‌دهد. در این مکان ظرافت و سنت‌های افسانه‌ای قرن هفدهم به‌طور هماهنگ با عالی‌ترین امکانات رفاهی ترکیب شده است.

 

هتل کیپ گریس

یکی از هتل‌های کیپ تاون هتل کیپ گریس است. محیط دریایی این هتل زمینه مناسبی را برای کاوش در کیپ تاون فراهم کرده است. هتل با اسکله‌های خصوصی مکانی ایده‌آل است که از آنجا می‌توانید از زندگی شهری فاصله بگیرید. فضای گرمی که در سراسر هتل حاکم است نه‌تنها در سالن پذیرایی زیبا، بلکه در منظره بزرگ بندر نیز مشهود است.

 

هتل Ellerman

 هتل Ellerman پناهگاهی مجلل است که در قلب خلیج Bantry در کیپ تاون واقع شده است. شما می‌توانید با اقامت در یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های کیپ تاون طعم فرهنگ آفریقای جنوبی را با دکور و هنر نفیس بچشید.

هتل الر تاون

هتل خلیج میز

این هتل نمادی مناسب برای کیپ تاون «جدید» است. در اواسط دهه 1990، زمانی که V&A Waterfront برای اولین بار به مرکزی برای خرید و سرگرمی تبدیل شد، این هتل را نلسون ماندلا به‌عنوان بخشی از یک توسعه بزرگ به مرکز خرید ویکتوریا ورف افتتاح کرد.

اسپا، باشگاه ورزشی و یوگا کنار استخر، تمام گزینه‌های موردنیاز را برای اقامتی مدرن و مجلل مشخص می‌کند. گزینه‌های انتخابی هم برای ناهار خوردن وجود دارد، اما چای مرکب در سالن، نوعی فرار آرام را ارائه می‌دهد که شما را برای بازگشت به بندر شلوغ شهر ترغیب می‌کند.

 

هتل پایتخت

در نزدیکی هتل، باغ شرکت کیپ تاون قرار دارد که ریشه‌های آن به اواسط دهه 1600 و ورود اولین مهاجران هلندی بازمی‌گردد؛ یعنی زمانی که این منطقه به ایستگاهی برای کشتی‌ها و برداشت محصولات تازه تبدیل شد. این روزها این بخش از شهر با گالری‌ها و موزه‌ها حکاکی شده و این مکان را به پایگاهی عالی برای کاوش در شهر تبدیل کرده است. امکانات رفاهی نیز در این هتل کم نیست و طیف وسیعی از اتاق‌ها و آپارتمان‌ها با مبلمان طراحی‌شده، فرش‌های مجلل و هر وسیله‌ای که می‌توانید تصور کنید، ارائه می‌شود، درحالی‌که اسپا و باشگاهی کاملاً مجهز از جنبه‌های مثبت هتل است.

 

هتل خلیج کیپ تاون

حومه مجلل هتل کیپ تاون، برداشتی کاملاً متفاوت از زندگی شهری ارائه می‌دهد و کمپ ‌بی یکی از زیباترین حاشیه‌های آن است. در یک طرف آب‌های آشفته اقیانوس اطلس قرار دارد و از سوی دیگر عظمت صخره‌ای دوازده رسول را می‌بینید. در این بین، هتل خلیج هر دو را کامل نمایش می‌دهد.

هتل تاج کیپ تاون

هتل تاج کیپ تاون هتلی لوکس است که در قلب پر جنب و جوش مرکز شهر کیپ تاون قرار دارد و ترکیبی از مهمان‌نوازی هندی و تجربه‌ای اصیل کیپ تاون را به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل پنج ستاره در مرکز شهر تاریخی کیپ تاون و در ورودی محوطه معروف عابر پیاده یعنی مرکز خرید سنت جورج و در فاصله چند قدمی بیشتر جاذبه‌های گردشگری، بناهای تاریخی، موزه‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بازارها و تفریحات شبانه قرار دارد.

 

هتل آتلانتیک

یکی از هتل‌های کیپ تاون و بهترین رازهای پنهان کیپ تاون Tintswalo Atlantic است، یک اقامتگاه بوتیک 5 ستاره و برنده جوایز بسیاری که در نزدیکی پارک ملی کوه تیبل رو به اقیانوس واقع شده و تنها 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

این ملک که در پای Chapman's Peak قرار دارد، تنها هتل شهر است که دسترسی مستقیم به ساحل دارد (اگرچه ساحلی سنگ‌ریزه‌ای است). هر یک از 11 سوئیت شیشه‌ای و چوبی هتل طراحی زیبا دارند. یک سوئیت سلطنتی نیز طراحی منحصربه‌فردی دارد و به نام جزیره‌ای (مانند جزیره کوزین، زنگبار، جزیره روبن و غیره) نام‌گذاری شده است. طبیعت جزیره و میراث فرهنگی اتاق ناهارخوری Tintswalo Atlantic محیطی زیبا و دنج برای تفریح فراهم می‌کند.

هتل آتلانتیک کیپ تاون

سخن پایانی

در این مقاله با تعدادی از بهترین هتل‌های کیپ تاون آشنا شدیم. بهتر است بدانید هتل‌های این شهر امکانات کافی را برای انبوه گردشگران دارد و شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید به‌راحتی هتل موردنظر خود را در اختیار داشته باشید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات