معرفی بهترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه

7 ماه پیش 0 دیدگاه

 زمانی که حرف از سفر به فرانسه و تور پاریس به میان می‌آید، بیشتر مردم قدم زدن در خیابان‌های پاریس و بازدید از برج زیبا و باعظمت ایفل را تصور می‌کنند؛ درحالی‌که کشور فرانسه، درست به اندازه سایر کشورهای اروپایی، از طبیعت غنی و بسیار زیبایی برخوردار است. به‌طوری‌که طبیعت زیبای این کشور جزء جاذبه‌های طبیعی فرانسه به شمار می‌رود و توصیه ما به شما این است که در زمان سفر به این کشور از گشت و گذار در مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه غافل نمانید. در این مقاله سعی کرده‌ایم با معرفی بهترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه به شما کمک کنیم تا اماکن دیدنی طبیعی این منطقه را بهتر شناسایی کنید.

طبیعت زیبای این کشور به‌گونه‌ای است که هم افراد مبتدی و هم کسانی که به‌صورت حرفه‌ای طبیعت‌گردی می‌کنند، بتوانند از این مناظر لذت ببرند. رشته‌کوه‌های زیبا و جذاب آلپ، جنگل‌های سرسبز و پهناور و چشم‌اندازهای دلنواز تنها بخشی از جاذبه‌های طبیعی خارق‌العاده این کشور است.

  1. تور دو مون بلان، مسیری جذاب برای پیاده‌روی در مرزهای فرانسه

یکی از معروف‌ترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه تور دو مون بلان است که طول آن به ۱۷۰ کیلومتر می‌رسد و برای طی کردن آن به حدود ۱۰ روز زمان نیاز خواهید داشت. اگرچه این مسیر طبیعت‌گردی بسیار طولانی است و زمان زیادی را برای تمام کردن آن صرف خواهید کرد، اما صرف وقت ارزشمندتان برای گشت و گذار در آن ارزشش را خواهد داشت؛ چراکه در این مسیر شما از مرزهای ایتالیا و سوئیس خواهید گذشت و طبیعت زیبا و جذاب ۳ کشور را خواهید دید.

مسیر تور دو مون بلان

  1. مسیر کوه‌پیمایی لوبرون، چشم‌اندازی از کوهستان تا باغ‌های انگور

از جمله معروف‌ترین مسیرهای طبیعت‌گردی در کشور فرانسه می‌توان به طبیعت‌گردی در پارک منطقه‌ای لوبرون اشاره کرد. این مسیر طببعت‌گردی از میان روستاهای بسیار زیبایی می‌گذرد که در ارتفاعات کوهستانی واقع شده‌اند و با عبور از آن‌ها می‌توانید از چشم‌اندازهای باغ انگور و زیتون لذت ببرید. همچنین از مناظر سنگ‌های مشهور قرمز لوبرون دیدن کنید. علاوه‌ بر مناظر طبیعی این منطقه، وجود غارهای قدیمی و باستانی و کلیساهای تاریخی صد ساله لوبرون به جذابیت و زیبایی این مسیر می‌افزایند و به سفر شما هیجان بیشتری خواهند بخشید.

 

  1. دون دوپیلا، مرتفع‌ترین تپه‌های شنی در اروپا

جاذبه طبیعی فوق‌العاده زیبای دون دوپیلا که مرتفع‌ترین تپه‌های شنی در اروپا شناخته می‌شود در ساحل آتلانتیک کشور فرانسه واقع شده است و شما می‌توانید در بعدازظهری رؤیایی درحالی‌که در کنار ساحل قدم می‌زنید از آن دیدن کنید. صعود به این تپه‌های شنی یکی از چالش‌برانگیزترین کارهایی است که هیجان بسیار زیادی را به شما منتقل خواهد کرد و به شما فرصت می‌دهد از مناظر به شکل متفاوتی دیدن کنید.

 

  1. سیرک گاوارنی، یک یخچال طبیعی دیدنی

سیرک یخچالی گاوارنی، واقع در رشته‌کوه‌های پیرنه، گودال بسیار بزرگ یخی است که در دامنه کوه به وجود آمده است. در میان این یخچال طبیعی یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین آبشارهای قاره اروپا واقع شده است. این مسیر طبیعت‌گردی بسیار زیبا و جذاب، پر از مناظر وصف‌نشدنی و دیدنی است که هرگز از تماشای آن‌ها سیر نخواهید شد.

مسیر سیرک گاوارنی در فرانسه

 

  1. ژرژ دو وردون، سرزمین آب‌های فیروزه‌ای

بهشت ژرژ دو وردون واقع در پروانس فرانسه، یکی از زیباترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه است. رودخانه فیروزه‌ای که از میان صخره‌های زیبا و بلند جریان یافته، محل را برای کایاک سواری کاملاً مناسب کرده است. همچنین دوچرخه‌سواری در این مسیر برای شما بسیار دلپذیر خواهد بود.

نرماندی؛ یکی از جاذبه‌های طبیعی فرانسه

 

  1. بام مدیترانه، چشم‌اندازی خارق‌العاده

بام کوت دازور یک مسیر مدیترانه‌ای فوق‌العاده است که از منتون تا مارسی امتداد دارد و حین عبور از آن می‌توانید از مناظر جنوبی زیبای فرانسه از جمله روستاهای زیبا و دیدنی، جنگل‌های کاج واقع در کنار دریا و فلات‌هایی با چشم‌انداز کوه دیدن کنید. برای رفتن به این منطقه می‌توانید از چند مسیر مختلف دسترسی داشته باشید که انتخاب مسیر مناسب به مبدأ شما بستگی خواهد داشت.

 

  1. سواحل زیبای نرماندی

این ساحل تاریخی پر رفت و آمد، سالانه از گردشگران بسیاری استقبال می‌کند و تقریباً یکی از شلوغ‌ترین مناطق دیدنی در فرانسه است؛ با این حال همچنان ارزش بازدید و گشت و گذار را دارد. جاذبه‌های نرماندی بسیار است و می‌توانید در این مسیر از آثار تاریخی نیز دیدن کنید. 

 

  1. کوهستان عظیم ژورا

کوهستان ژورا رشته‌کوهی عظیم با طول ۲۵۰ کیلومتر است که در منطقه مرزی فرانسه و سوئیس قرار دارد. این منطقه جذاب از مناظر بسیار دیدنی از جمله آبشارهای زیبا، روستاهای دیدنی و دریاچه‌های شگفت‌انگیز تشکیل شده است.

 

  1. دره افسانه‌ای لوار

از جمله بهترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه می‌توان به دره افسانه‌ای لوار اشاره کرد که بیشتر به‌دلیل وجود قلعه‌ها و روستاهای تاریخی و زیبای خود معروف شده است. مسیر سه کیلومتری که تا رسیدن به دره لوار بر سر راه شما قرار دارد پر از جاذبه‌های طبیعی زیبا و دیدنی است که گشت و گذار در آن‌ها برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود. در این مسیر شما از کنار رودخانه دیدنی لوآر نیز گذر خواهید کرد.

 

  1. مسیر مون سن میشل، مسیری رؤیایی برای گردشگران تازه‌کار

این منطقه زیبا و معروف با وجود چندین مسیر گردشگری فوق‌العاده، مسیری رؤیایی برای گشت و گذار است که حتی گردشگران مبتدی و غیرحرفه‌ای نیز می‌توانند از پرسه زدن در آن لذت ببرند. البته این منطقه بسیار وسیع است و چنانچه قصد دارید از تمامی قسمت‌های آن با صبر و حوصله دیدن کنید، لازم است چندین روز را برای گشتن در این منطقه صرف کنید.

مسیر مون سن میشل

 

  1. مسیرهای پیرنه، بکرترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه

اگر به‌دنبال منطقه‌ای طبیعی و بسیار بکر در تور اروپا هستید، ما بازدید از مسیرهای زیبای پیرنه را به شما توصیه می‌کنیم. این مسیر در رشته‌کوه‌های پیرنه واقع شده است و از راهی کوهستانی بین آتلانتیک تا مدیترانه می‌گذرد. بازدید از این مسیرها نیازمند صرف زمان بسیاری است؛ به‌طوری‌که اگر بخواهید از تمامی زیبایی‌های پیرنه دیدن کنید، به 45 روز زمان نیاز خواهید داشت. البته گشت و گذار در این مسیرها به افراد مبتدی توصیه نمی‌شود؛ چراکه با توجه به بکر بودن این مناطق، باید از مسیرهای صعب‌العبور بگذرند؛ درنتیجه اگر طبیعت‌گردی حرفه‌ای هستید و می‌خواهید از مسیر طبیعی، هیجان‌انگیز و خارق‌العاده لذت ببرید، ما گشت و گذار در مسیرهای طبیعت‌گردی پیرنه را به شما توصیه می‌کنیم.

 

سخن پایانی

در این مقاله درباره بهترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه با شما صحبت کردیم. کشور فرانسه یکی از دیدنی‌ترین کشورهای قاره اروپاست که با سفر به آن، هرگز نخواهید دانست چه ماجراجویی‌هایی در انتظار شما خواهد بود. توصیه ما این است که در زمان سفر به کشور فرانسه، تنها به‌دنبال کافه‌گردی، خیابان‌گردی و گشت و گذار در مناطق تاریخی و تفریحی نباشید و هرگز از مناطق طبیعی و طبیعت زیبا و شگفت‌انگیز این کشور غافل نشوید. چنانچه پیش از این به کشور فرانسه سفر کرده‌اید و تجربه طبیعت‌گردی و گشت و گذار در طبیعت زیبای این کشور را دارید، خوشحال می‌شویم تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید. برای اطلاع از قیمت تور فرانسه کلیک کنید. 

بهترین تورهای اروپایی

تور سنگاپور - اندونزی

89990000
مشاهده

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات