جاذبه های دیدنی سان سیتی

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 6 جاذبه دیدنی سان سیتی

 

دره ی امواج (Valley of Waves) 

ساحلی را تصور کنید که درختان نخل در حاشیه اش قد علم کرده اند و صدای امواج بلورین آب در فضای روح نواز آن پیچیده است . چشمانتان را ببندید و خود را روی یک صندلی آفتاب گیر ببینید که روی آن دراز کشیده اید و دارید به خورشید نگاه می کنید که کم کم خود را در پشت دره پنهان می کند و صدای امواجی را می شنوید که در پس صدای موسیقی ای که در فضا پخش می شود گم می شود. حالا به این فکر کنید که این بهشت استوایی تنها کمی از شهر ژوهانسبورگ فاصله دارد. دره ی امواج، جاذبه ی اصلی شهر گمشده در سان سیتی است. این مکان یکی از پیشرفته ترین پارک های آبی در کل دنیاست که در پایین دست یک تالاب خروشان قرار دارد. دره ی امواج با پیمودن یک مسافت 2 ساعته از ژوهانسبورگ، شما را از دل شلوغی ها و کشمکش های روزانه به نقطه ی امن آرامش می رساند. تالاب افسانه ای که در این مکان قرار دارد، بارزترین جذابیت آن است. هر 90 ثانیه موج هایی به بلندی 2 متر و به شکل الماس در هوا بلند می شوند. این موج ها را دریابید و خود را به آنها بسپارید، زیر یک نخل بلند دراز بکشید و اجازه دهید باد نوازشگر و ملایم اطراف، بدنتان را لمس کند. بعد از آن که حسابی جنب و جوش کردید و گرسنه شدید، به کافه های اطراف ساحل بروید و دلی از عزا در بیاورید. دره ی امواج برای هر کسی، از پیر گرفته تا جوان و خردسال، پر از جذابیت و حس خوب است. می توانید کودکانتان را به محوطه ی مخصوص به خودشان ببرید تا آنها هم از این فضای زیبا نهایت لذت را ببرند.   

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Sun City Resort, Sun City, 0316, South Africa

ساعات بازدید : 9AM–6PM

تلفن : 27145573444+
وب سایت :
www.suninternational.com

دره امواج

دره امواج

دره امواج

دره امواج

هزارتوی شهر گمشده (The Maze of the Lost City) 

هزارتوی شهر گمشده در سان سیتی به گونه ای طراحی و ساخته شده است که شبیه به هزارتوی سنگی و نیمه مخروبه ی مایان به نظر برسد تا با تم شهر گمشده و دره ی امواج هارمونی داشته باشد. این هزارتو مساحت 2200 مترمربع را پوشش می دهد و برای هر کسی تجربه ای چالش برانگیز و در عین حال سرگرم کننده است. مسیر منتهی به این هزارتو از یک پل معلق 900 متری می گذرد که در مرکز تفریح سان سیتی قرار دارد. از بالای این پل چشمتان به کاخ افسانه ای شهر گمشده می خورد که با غرور و در اوج زیبایی در مقابل دیدگان شما خودنمایی می کند. از این بالا دره ی امواج و پل The Bridge of Time را هم می بینید. در ادامه ی مسیرتان روی پل به منطقه ی بوته ها و درختان بومی می رسید تا اینکه خود را در ورودی هزارتو می بینید. در این هزارتو بارها دچار احساس گیجی و سردرگمی می شوید و به بیراهه هایی می رسید که به دیوارهای خالی منتهی می شوند. برمی گردید و مسیر دیگری را امتحان می کنید تا دوباره به همان حس گیجی و گم شدگی برسید. در این هزارتو به آرامی پیش می روید، به حدی که گاهی اوقات خروجی را می بینید ولی نمی توانید مسیر منتهی به آن را پیدا کنید.  پیدا کردن این راه از چیزی که فکر می کنید سخت تر است. البته سوراخ های کوچکی روی برخی دیوارهای هزارتو قرار دارند که می توانید از داخل آنها سمت دیگر دیوار را ببینید، ولی پیدا کردن آنها سخت است. در غیر این صورت، دیوارها آن قدر بلند هستند که نمی توانید سمت دیگرشان را ببینید. در بخشی از این هزارتو، منطقه ای مرتفع برای استراحت تعبیه شده که به آن The Brewers Roof و The Maze Lookout می گویند و در آن می توانید به نماهای زیبایی از تفرجگاه سان سیتی دسترسی داشته باشید و خود را به صرف یک نوشیدنی خنک یا غذایی سبک مهمان کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : R556, Sun City, North West, 0316, South Africa

ساعات بازدید : 9AM–9PM

تلفن : 27145571000+
وب سایت :
www.suninternational.com

هزارتوی شهر گمشده

هزارتوی شهر گمشده

هزارتوی شهر گمشده

هزارتوی شهر گمشده

مرکز تفریح و ماجراجویی (Outdoor Adventure Activities) 

به اینجا که رسیدید، افسار حس ماجراجویی طلبی خود را رها کنید و اجازه دهید فعالیت های مهیج و سرگرم کننده ی این بخش هیجان انگیز از شهر، شما را با خود به دنیایی دیگر ببرند. دنیایی پر از تفریحات هیجان انگیز و آدرنالین محور و در عین حال سرگرم کننده و جذاب. هر کس و در هر رده ی سنی، از پیر گرفته تا جوان و کودک، به نوبه ی خود از این مکان لذت خواهد برد. می خواهید بدانید چه چیزهای جالبی در اینجا انتظارتان را می کشند؟

این مرکز با داشتن تنوعی بی سابقه و هراس انگیز از بهترین تفریحات ماجراجویی، در بخش هایی مثل اوج آدرنالین (Adventure Extreme) و مرکز تفریحات و ماجراجویی منکیو (Mankwe Gametrackers Outdoor Adventure Center) اوج هیجان را به شما هدیه می دهند. سریع ترین زیپ لاین دنیا هم در همین جا قرار دارد. با سوار شدن بر این زیپ لاین ضربان قلبتان را به اوج برسانید. انواع و اقسام تفریحات آبی در دنیای آبی این پارک برای شما آماده شده اند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : ....................................

ساعات بازدید : ......................................

تلفن : ...................................

وب سایت : .......................................

مرکز تفریح و ماجراجویی

مرکز تفریح و ماجراجویی

مرکز تفریح و ماجراجویی

مرکز تفریح و ماجراجویی

زمین گلف گری پلیر (Gary Player Country Club)

زمین گلف گری پلیر نیاز به معرفی ندارد، چرا که دارای شهرت جهانی است. این محوطه ی بازی معروف توسط گری پلیر، بازیکن سرشناس و بارنشسته ی گلف و از اهالی آفریقای جنوبی، طراحی شد و اکنون محل برگزاری مسابقات گلف نِدبَنک (Nedbank) است. این زمین گلف که دارای 18 سوراخ است، به وسیله ی یک مسیر دومیدانی دیدنی در دورتادور آن احاطه شده است. از زمانی که این محوطه در سال 1979 تأسیس شد، به عنوان زمین اصلی مسابقات قهرمانی آفریقای جنوبی مطرح شد و از طرف گلف بازان مطرح زیادی مورد استقبال قرار گرفت که اعتقاد دارند بازی در این زمین چالش برانگیز و سخت ولی در عین حال عادلانه است. زمین گلف گری پلیر همیشه به عنوان یکی از بهترین زمین های گلف آفریقای جنوبی شناخته شده است و با بهترین زمین های گلف در جهان به راحتی رقابت می کند. این محوطه به خاطر وسعت و مساحت زیادش که بالغ بر 7000 متر است، مطرح می شود و در فضای پشت آن کوه های زیبای پیلاسنبرگ دیده می شوند. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Sun City Resort

ساعات بازدید : 7AM–6PM

تلفن : .................................
 وب سایت : www.suninternational.com

زمین گلف گری پلیر

زمین گلف گری پلیر

زمین گلف گری پلیر

زمین گلف گری پلیر

مزرعه ی تمساح کونا (Kwena Crocodile Farm)

این مزرعه خانه ی بیش از 10.000 تمساح است که هر یک به طول 5/5 متر هستند. این جانوران برای استفاده از پوست و گوشتشان پرورش داده می شوند. محصولات تهیه شده از این جانوران به سرتاسر دنیا ارسال می شوند. بازدید از این مکان برای تمام سنین مناسب و جذاب است. نگاه کنید، یاد بگیرید و حتی می توانید به این موجودات غول پیکر و خارق العاده غذا هم بدهید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Sun City, South Africa

ساعات بازدید : ......................................

تلفن : 27145521262+

وب سایت : www.kwenachalets.co.za

مزرعه ی تمساح کونا

مزرعه ی تمساح کونا

مزرعه ی تمساح کونا

مزرعه ی تمساح کونا

برج پادشاه (King’s Tower)

در بلندای این برج که در تفرجگاه شهر گمشده قد علم کرده، قرار بگیرید و به سبزه زارها و درختهای سربرافراشته ی روبرو خیره شوید و از تماشای استخر پایین دست لذت ببرید. اینجا بلندترین نقطه در این تفرجگاه است که در 70 متری از سطح زمین قرار گرفته است. وقتی در تراس این برج قرار می گیرید، نمایی 360 درجه از فضای اطراف خواهید داشت. فضاهایی مثل محوطه ی گلف گری پلیر، دریاچه ی قرار گرفته در اطراف برج و تفریحات آبی آن و اگر خوش شانس باشید، تفریحات شکاری را هم می توانید از این بالا ببینید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : The Palace of the Lost CitySun City 0316, South Africa

ساعات بازدید : ......................................

تلفن : ...................................

وب سایت : .......................................

برج پادشاه

برج پادشاه

برج پادشاه

برج پادشاه

برج پادشاه

 

 

 

 

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات