جاذبه های دیدنی ونکوور

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 10 جاذبه دیدنی ونکوور

 


 پارک استنلی (Stanley Park)

این پارک 400 هکتاری، یکی از بزرگترین پارک های دنیا، سومین پارک بزرگ آمریکای شمالی و تفرجگاهی دلچسب و نقطه ای امن است برای بومیان و گردشگران شهر ونکوور که در یک شبه جزیره در شمال غربی نقطه ی مرکزی ونکوور قرار دارد. این پارک سالیانه بیش از 8 میلیون بازدیدکننده دارد و یکی از مهم ترین مقاصد برای گردشگران کاناداست. از جذابیت های این پارک می توان به ساحل های دوست داشتنی و آرام، مسیری مناسب و هموار برای پیاده روی، دوچرخه سواری و اسکیت سواری به نام Seawall که دور تا دور پارک و در حاشیه ی یک دریاچه قرار گرفته و به مناظر بسیار زیبایی از پارک دسترسی دارد، بزرگ ترین آکواریوم کانادا و نقاطی بسیار جذاب برای کودکان مثل استخر، پارک آبی، راه آهن مینیاتوری و ... اشاره کرد. پارک استنلی، به عنوان اولین پارک کانادا، با باغ های همیشه سبز، مناطق ساحلی بکر و تنوع گیاهی شامل بیش از 500 هزار رأس از درختان سرو، صنوبر و شوکران، بیش از 130 سال است که میزبان انسانهایی است که از شلوغی و آلودگی شهر به آن پناه می برند. خوشبختانه محیط این پارک بسیار تمیز است و پیشنهاد می کنیم حتما دوچرخه کرایه کنید تا بتوانید از همه ی قسمت های این پارک بزرگ دیدن کنید. منظره ی باغ گل رز نفس گیر است، هم چنین فراموش نکنید که از نقطه ی بروکتون و ستون های توتم (Totem) آن دیدن کنید. رستوران پارک هم بسیار معروف است. در آخر می توان گفت که اگر کسی فرصت داشته باشد، می تواند چند روز را در این پارک سپری کند تا از تمام قسمت های آن دیدن کند و یک روز به هیچ وجه زمان کافی ای نیست.    

 آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Vancouver, BC V6G 1Z4, Canada

ساعات بازدید : 9AM–5PM

تلفن : ........................
وب سایت : 
vancouver.ca

پارک استنلی

پارک استنلی

پارک استنلی

پارک استنلی

پارک استنلی

پارک استنلی

پارک استنلی

پارک استنلی

Totem

موزه ی مردم شناسی (Museum of Anthropology)

این موزه محل نمایش هنر نخستین مردمان ساکن ساحل شمال غربی کانادا (استان بریتیش کلمبیای کنونی) و فرهنگ مردمان سایر نقاط دنیاست. مجموعه ای نفیس از آثار هنرمندان معاصر و بومیان این منطقه شامل حکاکی ها و دست بافته های بسیار زیبا که در ساختمانی تماشایی مشرف به دریا و کوهستان های اطراف گردآوری شده اند.به گفته ی بیل رید، اولین هنرمند ونکووری، بزرگترین مجموعه ی هنری دنیا در این موزه قرار دارد که در میان این آثار مجسمه ی معروف "طوطی و نخستین انسان" ساخته ی زیبای خود بیل رید است که از چوب درخت سرو می باشد. بدون شک هر انسانی از تماشای گالری های متنوع این موزه که بیش از 16000 اثر هنری از سرتاسر دنیا را در خود جای داده است، به وجد می آید. یکی از گالری های واقع در موزه گالری "سرامیک کورنر" است که چندین بار برنده ی جایزه شده و مجموعه ای از سرامیک های نفیس اروپایی را به نمایش می گذارد که فقط منحصر به آمریکای شمالی هستند. از لذت بخش ترین تجربیات مربوط به بازدید از این موزه، لذت قدم زدن در محوطه ی خارجی موزه است که خانه های قدیمی مردمان سرخ پوست قبیله ی هایدا و روستای ماسکوییم که در محوطه ی موزه قرار گرفته اند، سبک سنتی و زیبای معماری و طراحی مردمان آن روزگار را به نمایش می گذارند.  

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 6393 NW Marine Dr, Vancouver, BC V6T 1Z2, Canada

ساعات بازدید : 10AM–5PM

تلفن : 16048225087+
وب سایت : 
moa.ubc.ca

موزه ی مردم شناسی

موزه ی مردم شناسی

موزه ی مردم شناسی

موزه ی مردم شناسی

موزه ی مردم شناسی

مجسمه ی معروف "طوطی و نخستین انسان"

موزه ی مردم شناسی

سکوی بازدید ونکوور لوک اوت (Vancouver Lookout)

وقتی به ونکوور می روید، اینجا می تواند اولین جایی باشد که از آن بازدید می کنید؛ چرا که وقتی با آسانسور شیشه ای برج که در کمتر از یک دقیقه شما را به نوک برج می رساند، به آخرین طبقه و سکوی برج می رسید، در ارتفاع 131 متر از سطح زمین قرار دارید و نمایی 360 درجه خواهید داشت از زیباترین شهر دنیا، ونکوور، کوه های با عظمت ساحل شمالی آن و شاید حتی بتوانید از اینجا جزایر ونکوور را هم ببینید. با قرار گرفتن در ارتفاع 50 طبقه بالاتر از سطح زمین به کل شهر و مناظر زیبای آن اشراف خواهید داشت و این یک تصویر کلی و آغاز بسیار خوبی است برای بازدیدتان از این شهر. کدام نقطه ی دیگر از شهر می تواند این تجربه را برایتان به همراه داشته باشد؟ هم چنین می توانید از توضیحات راهنمایان تور مسلط به چندین زبان، در رابطه با این برج، تاریخ شهر ونکوور و برنامه های توسعه ای پیش روی آن، اطلاعات مفیدی به دست آورید. سکوی بازدید ونکوور لوک اوت در بالای برج هاربر سنتر (Harbour Center) قرار دارد. نکته ی جالب اینجاست که بلیطی که شما تهیه می کنید تا آخر روز اعتبار دارد. بنابراین اگر در طول روز از اینجا بازدید می کنید و در ساعات شب نیز در نزدیکی همین مکان هستید، می توانید بدون پرداخت هزینه و با همین بلیط به اینجا بازگردید و از این بلندی شاهد منظره ی پر فروغ و روشن ونکوور در شب و تعداد بی شمار چراغ های روشن شهر باشید. باید اضافه کرد که بازدید از اینجا در آخر سفرتان به ونکوور هم خالی از لطف نیست، چرا که مکانهایی که در طول سفر دیده اید را از این ارتفاع شناسایی و نمایی دیگر و کلی تر از آنها را تجربه می کنید. به هر حال، چه در آغاز و چه در پایان سفرتان، بازید از اینجا را فراموش نکنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 555 W Hastings St, Vancouver, BC V6B 4N6, Canada

ساعات بازدید : 8:30AM–10:30PM

تلفن : 16046890421+
وب سایت : 
vancouverlookout.com

سکوی بازدید ونکوور لوک اوت

سکوی بازدید ونکوور لوک اوت

سکوی بازدید ونکوور لوک اوت

سکوی بازدید ونکوور لوک اوت

کوه گروس (Grouse Mountains)

این کوه که در فاصله ی 15 دقیقه ای از مرکز شهر ونکوور قرار دارد، مرکز توجه و تفریح بسیاری از بومیان و گردشگران منطقه است. در طول تابستان، بازدیدکنندگان می توانند در اینجا به فعالیت های مختلفی مثل کوهنوردی، زیپ لاین، چتربازی (پاراگلایدر)، گشت و گذار در منطقه و تماشای نمایش هایی که در اینجا اجرا می شود، بپردازند. در طول زمستان هم انجام فعالیت هایی مثل اسکی روی یخ، اسنوبرد، پیاده روی روی برف، سورتمه سواری و بسیاری از فعالیت های مهیج دیگر در اینجا رایج است. شایان ذکر است که این فعالیت ها در 4 سطح مختلف، از مبتدی تا پیشرفته طراحی شده اند. در این کوه تعدادی غذاخوری در سبک های مختلف مثل کافه، رستوران و فست فود قرار دارد که پاسخ گوی سلیقه های مختلف غذایی می باشد.  جاذبه ی دیگر اینجا برای علاقمندان به حیوانات جالب خواهد بود. در اینجا می توانید شاهد برخی از گونه های حیات وحش باشید. زیرا این کوه پناهگاهی حفاظت شده برای حیوانات در معرض خطر مثل خرس های گریزلی می باشد. تماشای یک خرس گریزلی در حال خوردن ماهی سالمون یکی از لحظات ناب است. همینطور تماشای وال های خاکستری، وال های قاتل، سمورهای آبی، عقاب های بی مو و پرندگان مورلت پر خط و خال که از نسل مرغان دریایی هستند. هم چنین می توانید با تله کابین در مدت کوتاهی به بالای برج بروید و درآنجا مناظر اقیانوس پر از جزیره، طبیعت بکر در ورودی شهر و کوهستان های دوردست ایالت واشینگتون را از بالا ببینید. در این کوه مسیرهایی با مناظر بسیار زیبا برای پیاده روی وجود دارد و هم چنین راهنمایان تور، مشتاق و حرفه ای هستند و کمک زیادی به شما خواهند کرد تا از سفرتان بیشترین لذت را ببرید. نمای بالای این کوه نمایی نفس گیر است و حتما باید از آن دیدن کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 6400 Nancy Greene Way, North Vancouver, BC V7R 4K9, Canada

ساعات بازدید : 9AM–10PM

تلفن : 16049809311+
وب سایت : 
www.grousemountain.com

کوه گروس

کوه گروس

کوه گروس

کوه گروس

کوه گروس

کوه گروس

جزیره ی گرانویل (Granville Island)

در اوایل دهه ی 1900میلادی، جزیره ی گرانویل محل قرارگیری کارخانه ها و شرکت ها بود. اما امروز اوضاع کمی متفاوت است و جزیره ی گرانویل به جاذبه ای مهم برای گردشگران و بومیان تبدیل شده است. این جزیره درست در زیر پل گرانویل واقع شده است. بازار عمومی جزیره ی گرانویل به عنوان قطب و مرکز فعالیت و جنب و جوش عمل می کند و هم چنین یکی از مهم ترین مناطق فرهنگی شهر محسوب می شود که محل قرارگیری تئاترهای هنری، کارگاه های صنعت گران و پیشه ورزان می باشد. یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این جزیره، سوار شدن بر تاکسی های دریایی است که "فری" خوانده می شوند و محبوب پیر و جوان هستند. به محض رسیدن به جزیره باید به بازار عمومی بروید که در محوطه ی داخلی جزیره واقع شده است و مهم ترین جاذبه ی آن می باشد و در آنجا شاهد ردیف های طولانی از غرفه های مواد غذایی هستید که انواع و اقسام مواد غذایی باکیفیت و تازه، غذاهای پخته شده و آماده و غذاهای دریایی را عرضه می کنند. محوطه ی خارجی جزیره هم محل برگزاری تعداد زیادی تئاتر و نمایشگاه های هنری است. مهم ترین عنوانی که به این جزیره داده اند، "بهشت شکموها" است. در این جزیره هر خوراکی که دوست دارید را در تورهای غذایی بازار عمومی جزیره ی گرانویل که توسط سرآشپزها هدایت می شود، پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال یک غذای خوشمزه و سریع هستید، از فودکورت انتهای بازار دیدن کنید، ولی اگر بیشتر با رستوران سازگار هستید، غذاهای دریایی بسیار خوشمزه ای در اینجا سرو می شود که پیشنهاد می کنیم برای خوردن بهترین نوع آن به رستوران کنار آب بروید که خیلی هم معروف است. اگر هم قصد خرید سوغاتی را دارید، قطعا این بازار بهترین گزینه است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Street in Vancouver, Canada

ساعات بازدید : .......................

تلفن : ........................

وب سایت : ........................

جزیره ی گرانویل

جزیره ی گرانویل

جزیره ی گرانویل

جزیره ی گرانویل

جزیره ی گرانویل

جزیره ی گرانویل

جزیره ی گرانویل

جزیره گرانویل

گاس تاون (Gastown)

اینجا قدیمی ترین محله ی ونکوور است که در شمال شبه جزیره ی مرکزی آن قرار دارد. شکل گیری این محله در ابتدا از احداث یک رستوران ساده شروع می شود که توسط "گسی جک" در سال 1867 راه اندازی شد. این محله حال و هوای تاریخی و فضای منحصر به فردش را از همان سالها حفظ کرده است. معماری سبک ویکتوریا در فروشگاه های پر رونق مد و فشن، بوتیک هایی با دکور بی نقص و جذاب و گالری های منحصر به فرد این خیابان به وضوح به چشم می خورد و همه ی اینها این منطقه را به محل تجمع علاقمندان به صنعت مد و محلی ایده آل برای یک گشت پیاده برای گردشگران تبدیل می کنند. گاس تاون را می توان محله ای دانست که محل تقابل سنت و مدرنیته است؛ محلی که گذشته را در برابر آینده قرار می دهد و آنها را با هم ترکیب می کند. در بازدید از این خیابان حتما به خیابان Water Street بروید که محل قرارگیری مجموعه ای از ساختمان هایی به زیبایی ساختمان های دوره ی ویکتوریا که در عکس ها می بینیم، سنگ فرش های زیبای خیابان و ساعت بخار (Steam Clock) معروفی می باشد که هر پانزده دقیقه یک بار بخار تولید می کند. به سمت انتهای همین خیابان پیش بروید تا مجسمه ی گاسی جک، بنیان گذار این محله را ببینید که به نشانه ی یادبود این شخص در آنجا قرار دارد. سکوی ونکوور لوک اوت هم در این منطقه قرار دارد. گاس تاون مجموعه ای از بهترین رستوران ها را در خود دارد و به همین دلیل برای یک ملاقات و صرف شام انتخاب بسیار مناسبی است. این مکان برای خرید سوغاتی هم به شدت پیشنهاد می شود.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Neighbourhood in Vancouver, Canada

ساعات بازدید : .......................

تلفن : ........................

وب سایت : ........................

گاس تاون

گاس تاون

گاس تاون

گاس تاون

گاس تاون

گاس تاون

محله ی چینی ها (Chinatown)

این محله که در دهه ی 1890 میلادی بنا شده است، بیش از یک قرن است که مرکز جنب و جوش و فعالیت است. مهاجرت اولیه ی چینی ها به کانادا به قصد کار در معادن و صنعت راه آهن بود، اما بعدها اتفاقات دیگری افتاد. امروزه وقتی به این محله می روید، سبک معماری چینی ها و فضای خاص مربوط به این سبک، مثل رنگ های تند و زنده، دست پخت بیگانه و غذاهای متفاوت چینی ها با رنگ و بو و مزه ی خاص خودشان و فرهنگ و آداب و رسوم رایج مردم این کشور از تفاوت های بارز و آشکاری هستند که در وهله ی نخست توجه شما را بسیار به خود جلب می کنند. همان طور که می دانید چینی ها در برخی کشورهای دیگر نیز محله ی مربوط به خود را تاسیس کرده اند، اما چایناتون واقع در ونکوور به دلیل قدمت زیاد و معماری غنی آن، بعد از چایناتون نیویورک و سان فرانسیسکو سومین چایناتون بزرگ آمریکای شمالی است. شما در این محله بی شمار مغازه های سنتی به سبک کشورهای آسیای شرقی را خواهید دید؛ مغازه هایی که محصولات خود را در پیاده رو روی هم جمع کرده اند، رستورانهای دیم سام فروشی (نوعی غذای هنگ کنگی) ، عطاری ها و ... اما همان قدر که مغازه های قدیمی و سنتی می بینید، در این منطقه به لطف کارآفرینان جوان، مراکز مدرن هم خواهید دید. فراموش نکنید بازدیدتان از چایناتون بدون دیدن باغ چینی کلاسیک "دکتر سان یات سن" (Sun-Yat Sen) که اولین پارک در سبک خود در کل کشور کاناداست، کامل نخواهد بود. این پارک علاوه بر اینکه پارک بسیار زیبایی است، معرف بسیار خوبی برای فرهنگ و هنر مردم کشور چین نیز هست. باریک ترین ساختمان تجاری جهان نیز در این منطقه قرار دارد و به ساختمان"سام کی (Sam Kee Buidling)“ معروف است. اگر حوالی ظهر به این منطقه می روید، حتما در یکی از رستورانهای منطقه، دیم سام بخورید. تجربه ی بسیار لذت بخشی خواهد بود.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Residential district in Vancouver, Canada

ساعات بازدید : .........................

تلفن : .........................

وب سایت : ..........................

محله ی چینی ها

محله ی چینی ها

محله ی چینی ها

محله ی چینی ها

محله ی چینی ها

باریک ترین ساختمان تجاری جهان ، ساختمان"سام کی (Sam Kee Buidling)“

محله ی چینی ها

محله ی چینی ها

باغ چینی کلاسیک "دکتر سان یات سن" (Sun-Yat Sen)

باغ چینی کلاسیک "دکتر سان یات سن

باغ چینی کلاسیک "دکتر سان یات سن

پارک پل معلق کاپیلانو (Capilano Suspension Bridge Park)

از سه نقطه در این پارک می توانید به تماشای زیبایی های طبیعت اطراف بنشینید: پل کاپیلانو، منطقه ی تری تاپس (Treetops) و منطقه ی کلیف واک (Cliffwalk).

پل معلق کاپیلانو که 137 متر طول دارد و در ارتفاع 70 متری از رودخانه ی کاپیلانو قرار گرفته است، از سال 1889 گردشگران را به وجد آورده است. این منطقه در فاصله ی 15دقیقه ای از مرکز شهر ونکوور قرار دارد و جاذبه ای است که حداقل 3-2 ساعت وقت شما را به خود اختصاص می دهد. جذابیت این منطقه فقط محدود به این پل نمی شود، بلکه مساحتی حدود 27 هکتار در اطراف این پل، فضای سبزی گسترده و جنگلی انبوه وجود دارد که تاریخ و فرهنگ مردم کهن را در خود جای داده است. سفر به این مکان در واقع سفر به اعماق جنگل و استشمام بوی چوب و هوای تازه است. یکی از نقاط بسیار جذاب این منطقه ناحیه ی Cliffwalk است که 213 متر طول و 91 متر از سطح زمین ارتفاع دارد و صخره ای گرانیتی را در آغوش گرفته است. این نقطه نمایی پانورامیک و گسترده از جنگل های انبوه اطراف و دره ی بسیار عمیق پایین دستش می دهد. نقطه ی هیجان انگیز بعدی، منطقه ی Treetops است که باید روی هفت پل معلق از یک درخت صنوبر قدیمی که 33 متر ارتفاع دارد به درخت صنوبر بعدی بروید که اوج هیجان را به همراه خواهد داشت.در بازدید از این پل یک راهنمای تور همراه شما خواهد بود و توضیحات لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Simple suspension bridge in North Vancouver, Canada

ساعات بازدید : ............................

تلفن : ...........................

وب سایت : ..............................

پارک پل معلق کاپیلانو

پارک پل معلق کاپیلانو

پارک پل معلق کاپیلانو

تری تاپس

تری تاپس

پارک پل معلق کاپیلانو

پارک پل معلق کاپیلانو

پارک پل معلق کاپیلانو

ساختمان کانادا پِلِیس (Canada Place)

درست در قلب بندرگاه مرکزی شهر ونکوور جاذبه ای مهم و نمادین با سقفی شبیه به بادبان وجود دارد که این بنا را شبیه به یک کشتی بادبانی بزرگ می کند. اینجا میزبان محلیان، گردشگران و کشتی هایی است که به سمت ساحل غربی در حرکت هستند.

کانادا پِلِیس یک مرکز مهم و چندمنظوره است که جاذبه های زیادی را در خود جای داده است که از میان آنها می توان  مرکز پرواز مجازی فلای اُوِر کانادا (Fly Over Canada) معروف به پرواز نهایی، مرکز کنوانسیون کانادا پلیس (Vancouver Convention Center)، هتل پن پسیفیک (Pan Pacific Hotel)، ترمینال کشتی های گردشگری، برج مرکز تجارت جهانی (World Trade Center Tower) ، پارک یونسی (Vinci Park) و تئاتر آی مکس (IMAX theater) را نام برد. هم چنین بزرگترین جشن روز ملی کانادا که خارج از پایتخت کانادا، شهر اُتاوا برگزار می شود نیز در این مکان برپا می شود. از جشن های دیگر که در این مکان برگزار می شود می توان به جشن روز ملی بومیان کانادا، جشن های تابستانی و جشن کریسمس اشاره کرد. تماشای شهر و کشتی های پهلو گرفته در اسکله یکی از علاقمندی ها و تفریحات هر فرد کانادایی و خاطره ای دلچسب برای یک گردشگر است. سمت دیگر این مرکز ،محل تجمع رستوران ها، کافه ها، بستنی فروشی ها و یک بندر برای هواپیماهای کوچک دریایی است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 999 Canada Pl, Vancouver, BC V6C 3E1, Canada

ساعات بازدید : ................................

تلفن : ...........................

وب سایت : ...............................

ساختمان کانادا پِلِیس

ساختمان کانادا پِلِیس

ساختمان کانادا پِلِیس

ساختمان کانادا پِلِیس

ساختمان کانادا پِلِیس

 مرکز پرواز مجازی فلای اُوِر کانادا (Fly Over Canada)

 مرکز پرواز مجازی فلای اُوِر کانادا

 مرکز پرواز مجازی فلای اُوِر کانادا

 مرکز کنوانسیون کانادا پلیس (Vancouver Convention Center)

 مرکز کنوانسیون کانادا پلیس

هتل پن پسیفیک (Pan Pacific Hotel)

هتل پن پسیفیک

هتل پن پسیفیک

هتل پن پسیفیک

برج مرکز تجارت جهانی (World Trade Center Tower)

برج مرکز تجارت جهانی

پارک یونسی (Vinci Park)

پارکینگ پارک یونسی

پارکینگ پارک یونسی

تئاتر آی مکس (IMAX theater)

تئاتر آی مکس

پارک ملکه الیزابت (Queen Elizabeth Park)

اینکه پارک ملکه الیزابت تقریبا در تمام عکس های عروسی زن و شوهرهای کانادایی دیده می شود، بی دلیل نیست. این پارک واقعا زیباست. باغ هایی که با زیبایی هر چه تمام تر تزیین شده اند، چشم اندازهای تماشایی و افسانه ای و بیش از 1500 گونه ی گیاهی اینجا را به یک پارک عمومی در کلاس جهانی و یکی از زیباترین نقاط شهر بدل می کند. پارک ملکه الیزابت در آغاز پیدایش و در اواخر قرن 19 با کاربری یک معدن سنگ شروع به کار کرد. در ابتدا این پارک متعلق به شرکت راه آهن کانادا بود و تمام سنگ مورد نیاز اولیه برای اولین جاده های ونکوور از همین پارک تأمین شد. در سال 1911 این معدن بسته شد و محوطه ی پارک به مدت سه دهه بلااستفاده ماند. در نهایت شرکت راه آهن این محوطه را به شهر ونکوور فروخت و در سال 1940 بعد از بازدید پادشاه جورج ششم و همسرش الیزابت، نام آن را پارک کویین الیزابت گذاشتند. تنها رقیب پارک کویین الیزابت که در بالاترین نقطه ی ونکوور قرار گرفته است و مساختی حدود 53 هکتار را پوشش می دهد، پارک استنلی است که در شهرت و بازدید سالیانه از این پارک پیشی می گیرد. میدان پارک نیز به زیبایی خود پارک است و محوطه ی اطراف آن محلی مناسب برای پیاده روی است و نمایی بسیار زیبا از شهر دارد. فواره های رقصان و زیبای پارک و هنرستان بلودل فلورال که جایگاه بیش از 500 گونه ی گیاهان استوایی و 120 گونه ی مختلف جانوری می باشد نیز در این محوطه قرار گرفته است. در بخش شرقی پارک زمین گلف Pitch &Putt و 18 زمین تنیس به اضافه ی زمین های بازی دیگر در بخش های دیگر این پارک قرار گرفته اند. در نتیجه این پارک مکان مناسبی برای ورزش نیز هست. رویدادهای فصلی مختلفی هم در این پارک برگزار می شوند. هر سال در ماه آوریل به مناسبت جشنواره ی ساکورا (Sakura) و شکفتن اولین شکوفه های گیلاس پارک آذین بندی و چراغانی می شود. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 4600 Cambie St, Vancouver, BC V5Z 2Z1, Canada

ساعات بازدید : 6AM–10PM

تلفن : 16048737000+
وب سایت : 
vancouver.ca

پارک ملکه الیزابت

پارک ملکه الیزابت

پارک ملکه الیزابت

پارک ملکه الیزابت

پارک ملکه الیزابت

پارک ملکه الیزابت

پارک ملکه الیزابت

پارک ملکه الیزابت

 

 

 

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات