مهیج ترین جاذبه های جیپور برای کودکان

6 سال پیش 0 دیدگاه

|| 4 جاذبه مهیج برای کودکان در جیپور

 

فیل سواری

یکی از تفریحات جذاب و هیجان انگیز هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان، فیل سواری در جیپور است. فیل سواری و نقاشی روی بدن فیل ها، لحظات به یادماندنی و شیرینی را برای سال ها در ذهن گردشگران باقی می گذارد.

فیل سواری

رنگ کردن فیل ها

دوچرخه سواری

یکی از تفریحات دلپذیر در جیپور این است که پس از این که تا حدودی با شهر آشنا شدید، برای ساعاتی هم که شده دوچرخه ای اجاره کنید و از کوچه پس کوچه های جیپور و خیابان های دوست داشتنی اش لذت ببرید و به این طریق با فرهنگ، آداب و رسوم این سرزمین بیشتر آشنا شوید.

دوچرخه سواری

معبد میمون ها

اگر با کودک ماجراجویتان به جیپور سفر می کنید حتما از معبد میمون ها بازدید کنید. معبدی مقدس که در آن نوع خاصی از میمون ها زندگی می کنند. جالب است بدانید این معبد نه تنها برای مردم جیپور مقدس است بلکه خود این میمون ها هم ارزش فوق العاده ای برای ساکنین این سرزمین دارند. گرفتن عکس های یادگاری با این میمون های بازیگوش و غذا دادن به آن ها می تواند حسابی سرگرم کننده و جذاب باشد.

معبد میمون ها

معبد میمون ها

معبد میمون ها

 باغ وحش لاجیکال گاردن (logical garden)

باغ وحش از آن دست مکان هایی است که مورد علاقه اکثر کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان است. یکی از این باغ وحش ها که به نوعی زیستگاه حیوانات و پرندگان هم هست؛ باغ وحش لاجیکال گاردن است که جانوران وحشی مانند تمساح و انواع پرندگان عجیب و غریب را در خود جای داده است.

 باغ وحش لاجیکال گاردن

 باغ وحش لاجیکال گاردن

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات