افراد معروف استرالیا که فکرش را هم نمی‌کنید

22 روز پیش 0 دیدگاه

این روزها با پیشرفت صنعت سینما و تلویزیون جهانی، کشف افراد با استعداد از هرجایی که باشند بسیار آسان شده است؛ بنابراین هر کس که استعداد و توانایی بالایی در هر زمینه‌ای داشته باشد قابلیت سلبریتی شدن دارد و می‌تواند در رسانه‌ها دیده شود. کشور استرالیا هم سلبریتی‌های معروف و بسیاری دارد که توانسته‌اند جوایز و موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کنند. در ادامه به معرفی این افراد مشهور استرالیایی خواهیم پرداخت؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

نیکول کیدمن

تقریباً همه ما نیکول کیدمن را به‌خوبی می‌شناسیم و از استعدادهای بسیار خوب او مطلع هستیم، اما به احتمال زیاد نمی‌دانید که کیدمن  ۵۷ ساله جزء بهترین افراد معروف استرالیا و هنرپیشه، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل رشته هنرهای زیبا و موسیقی از دانشگاه ملبورن استرالیاست و در حال حاضر هم‌زمان به خوانندگی، بازیگری و تهیه‌کنندگی مشغول است. کیدمن از زیباترین بازیگرهایی است که می‌توانید در سینما و تلویزیون ببینید.

مل گیبسون

از دیگر سلبریتی‌های استرالیایی که می‌توان گفت جزء بهترین افراد معروف استرالیاست می‌توان به مل گیبسون اشاره کرد. او از زمان دبستان شروع به تمرین تئاتر کرد و برای اولین بار در بیست سالگی، در سریال خانوادگی خانواده سالیوان ایفای نقش کرد. مل گیبسون در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرد و پس از آن وارد مؤسسه مای هنرهای زیبا در شهر سیدنی استرالیا شد. وی با بازی در فیلم‌های مکس دیوانه و تیم در ۲۳ سالگی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. همچنین با اکران این دوفیلم‌ توانست محبوبیت بالایی نزد مردم پیدا کند و به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران استرالیا شناخته شود.

مارگو رابی

مارگو رابی از جمله بازیگرانی است که هم در استرالیا متولد شده و هم در این کشور تحصیل کرده است. رابی در ۲ جولای سال ۱۹۹۰ در شهر دالبی استرالیا متولد شد. بعد از فارغ التحصیلی از مدرسه در ۱۷ سالگی از دالبی به ملبورن استرالیا رفت تا تمام وقت و تمرکزش را صرف یادگیری بازیگری بگذارد. استعداد و توانایی‌های فوق‌العاده او سبب شد تنها با ایفای نقش در چند فیلم و سریال بتواند جز افراد مشهور استرالیایی به حساب بیاید. وی پس از سه سال تجربه کاری در استرالیا به نیویورک نقل مکان کرد تا بتواند شانس خود را برای ایفای نقش در فیلم‌های هالیوودی امتحان کند.

کاترین لانگفورد

کاترین لانگفورد بازیگر ۲۷ ساله اهل استرالیاست که بیشتر ما او را به‌دلیل بازی در فیلم «سیزده دلیل برای اینکه» می‌شناسیم. لانگفورد با بازی در این فیلم در لیست افراد معروف استرالیا قرار گفت. این فیلم بر اساس رمانی ساخته شده است که در سال ۲۰۰۷ چاپ شد. این رمان و سریال به‌دلیل محتوای جذابی که داشت به‌سرعت در سراسر دنیا دیده شد. کاترین نیز به‌دلیل ایفای نقش در این سریال توانست جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال درام در سال ۲۰۱۸ را دریافت کند. از دیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی که کاترین لانگفورد در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌توان به نفرین‌شده، چاقوکشی، با عشق، سایمون و انتقام‌جویان اشاره کرد. او خواهر بزرگ‌تر جوزفین لانگفورد است که در فیلم after  ایفای نقش کرده است.

هیو جکمن

هیو جکمن از جمله افراد معروف استرالیاست که در این کشور به دنیا آمده است و مشغول به کار شده است. او فیلم بسیار زیبای بی‌نوایان را بر روی پرده آورد و در این فیلم با بازیگران مشهوری چون کرو، آن هاتاوی و آماندا سیفرید همکاری کرد. در این فیلم هیو جکمن نفش ژان والژان را داشت که از زندان آزاد شده و به دنبال این بود که زندگی جدیدی برای خود آغاز کند. با وجود اینکه جکمن در فیلم‌های بسیار معروفی هم بازی کرده است، همچنان دوست دارد در حوزه تئاتر بماند و به گفته خود به آنجا تعلق دارد.

نائومی واتس

از زیباترین افراد معروف استرالیا که در سپتامبر ۱۹۶۸ متولد شده نائومی واتس است. مادر نائومی یک عتیقه فروش بود و پدرش هم مدیر گروه تازه‌وارد پینک فلوید بود. واتس برادر بزرگ‌تری هم به نام بنجامین دارد. نائومی واتس پس از سال‌ها بازیگری در نهایت به یک عکاس مشهور و ماهر بریتانیایی تبدیل شد.

دلتا گودرم

دلتا گودرم خواننده وموسیقی دان استرالیایی است که بی‌شک می‌توان او را در صدر جدول زیباترین افراد معروف استرالیا قرار داد. او اولین آلبومش را در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد. همچنین یکی از حرفه‌ای‌ترین پیانیست‌ها در استرالیا است و کشف استعداد موسیقی او هم از نواختن پیانو شروع شد. دلتا گودرم پس از این توانست با آهنگ‌هایش در تمام جهان مورد توجه قرار بگیرد. درصورت سفر با تور استرالیا خواهید دید که در برخی از مکان‌های عمومی موسیقی‌های او را پخش می‌کنند.

هاوارد فلری

زمانی که از مشهور بودن صحبت می‌کنیم، تنها از عرصه خوانندگی و بازیگری نمی‌گوییم، بلکه برخی دانشمندان نیز جزء افراد معروف استرالیا یا جهان به حساب می‌آیند. هاوارد فلری دانشمندی در زمینه تخصصی باکتری‌شناسی و ایمنی‌شناسی بود که در سال ۱۸۹۸ در آدلاید استرالیا به دنیا آمد. او در دانشگاه‌های معروفی همچون اکسفورد و ادلاید تحصیل کرد و توانست جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی را در سال ۱۹۴۵ دریافت کند.

جولیلا گیلارد

معمولاً همیشه برای ما جالب است که ببینیم خانم‌ها توانسته‌اند در یک عرصه پیشرفت کنند و برای اولین بار در آن راه قدم بگذارند. جولیلا گیلارد نیز از جمله این زنان و اولین نخست وزیر زن در کشور استرالیاست. به همین دلیل در دسته افراد معروف استرالیا قرار گرفته است. او در سال ۲۰۱۰ در زمان ملکه البزابت دوم به منصب نخست وزیری دست یافت.

اولین نخست وزیر زن در استرالیا

کیت وینسلت

یکی دیگر از افراد معروف استرالیا کیت وینسلت است که از بازیگران مطرح استرالیایی در هالیوود محسوب می‌شود. او در سال ۱۹۷۵ در سیدنی استرالیا متولد شد و با توانمندی‌ها و استعداد خارق‌العاده‌ای که در بازیگری داشت توانست به یکی از بازیگران موفق و شناخته‌شده جهان تبدیل شود. یکی از معروف‌ترین فیلم‌هایی که کیت وینسلت در آن ایفای نقش کرده، تایتانیک است که هنوز هم از ذهن‌ها پاک نشده است. درصورت سفر به کشور استرالیا حتماً از جاهای دیدنی سیدنی بازدید کنید.

جفری راش

جفری راش هم مانند تمام کسانی که گفته شد اهل کشور استرالیا و از افراد معروف این کشور است که توانسته در هالیوود بسیار خودنمایی کند. وی به‌عنوان نقش اصلی در فیلمshine  توانست خود را به‌گونه‌ای به تماشاگران ثابت کند که از آن زمان همه عاشق او و کاراکتر بازی‌اش شدند. با توجه به اینکه گاهی اوقات در اکران برخی از فیلم‌ها بازیگران معروف هم حضور پیدا می‌کنند، زمان خود را تنظیم کنید تا بتوانید در این اکران‌ها حضور داشته باشید. البته بهتر است که از قبل مطلبی در رابطه راهنمای سفر به استرالیا خوانده باشید تا در این کشور سردرگم نشوید.

کریس همسورث

کریس همسورث نیز از افراد معروف استرالیا در حوزه بازیگری است. او در سال ۱۹۸۳ در ملبورن استرالیا متولد شد و به‌دلیل نقش‌هایی که در فیلم‌های قوی ایفا کرده، به شهرت رسیده است. یکی از بهترین کارهای کریس همسورث مجموعه فیلم‌های سینماییthor  است که او به‌عنوان بازیگر نقش اول در آن نقش‌آفرینی کرد. علاوه بر افرادی که به استرالیا سفر می‌کنند، بسیاری از افراد نیز در سفر با تور اروپا تابستان به سینماهای کشورهای دیگر می‌روند و از تماشای فیلم‌های زبان اصلی و جدید آنجا لذت می‌برند.

سخن پایانی

در این مطلب بیان شد که گردشگری تنها ما را با جاذبه‌های رنگارنگ و شهرها و کشورهای زیبا آشنا نمی‌کند، بلکه می‌تواند راهنمای ما برای شناخت افراد معروف کشورهای گوناگون باشد که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند. در این مقاله با بازیگران و دانشمندان گوناگون استرالیا آشنا شدید و از سرگذشت آنان مطلع شدید، امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور سنگاپور - اندونزی

89990000
مشاهده

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات