زیباترین شهرهای اروپایی از نظر گردشگران کدام‌اند؟

8 ماه پیش 0 دیدگاه

سفر کردن یکی از محبوب‌ترین و دل‌پذیرترین کارهایی است که شما می‌توانید در اوقات فراغت و تعطیلات خودتان از انجام آن لذت ببرید. جابه‌جایی موقت به قصد سفر به شما کمک خواهد کرد تمامی تنش‌ها و استرس‌های محیط کار و زندگی را از خودتان دور کنید و به آرامش برسید. همچنین با سفر کردن تجربه‌های جدیدی را به دست خواهید آورد و نکات جدیدی را می‌آموزید. سفر کردن می‌تواند شما را با فرهنگ، آداب و رسوم، تاریخ و معماری مقصد آشنا کند یا فرصت چشیدن طعم غذاهای محلی و بومی آن منطقه را برای شما فراهم کند. چنانچه به دنبال مقصدی مناسب و هیجان‌انگیز برای سفر در تعطیلات خود هستید، خواندن این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد. در این مقاله شما را با زیباترین شهرهای اروپایی از نظر گردشگران آشنا می‌کنیم که با سفر به آن‌ها تجربه‌ای رؤیایی خواهید داشت.

 

زیباترین شهرهای اروپایی از نظر گردشگران کدام‌اند؟

اروپا، سرسبزترین قاره جهان است که کشورها و شهرهای مختلفی را در خود جای داده است. هرکدام از این شهرها و کشورها، زیبایی خاص و خیره‌کننده مخصوص خود را دارند و بازدید از آن‌ها می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز باشد. تعداد شهرهای جذاب و دیدنی قاره اروپا به‌قدری زیاد است که شاید شما را برای انتخاب یک مقصد گردشگری مناسب کمی گیج کند؛ به همین دلیل ما در ادامه تعدادی از زیباترین شهرهای تور اروپا از نظر گردشگران را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید انتخابی بهتر و آسان‌تر داشته باشید.

 

1. شهر بلد در کشور اسلوونی

سفر به یک منطقه کوهستانی در قاره اروپا می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و دلپذیر باشد. شهر بلد یک شهر کوهستانی در کشور اسلوونی است که با وجود کوچک بودن سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. عمده محبوبیت این شهر به‌دلیل رشته کوه‌های جولیان و دریاچه قطبی اسلوونی است که در عین زیبایی محیطی آرام و بسیار فکر و دیدنی را برای گردشگران فراهم کرده‌اند. زیبایی و جذابیت دریاچه کوچک بلد به‌دلیل قلعه کوچکی است که در میان آن واقع شده است. این قلعه درواقع کلیسایی مربوط به قرن یازدهم است که به کلیسای عروج مریم شهرت دارد. این جزیره به‌قدری کوچک است که حتی نتوانسته درختان زیاد و متراکمی را در خود جای دهد. با وجود این زیبایی این منطقه به‌حدی خیره‌کننده است که این شهر را در لیست زیباترین شهرهای اروپایی قرار می‌دهد.

شهر بلد؛ زیباترین شهرهای اروپایی

2. شهر رم در کشور ایتالیا

از جمله معروف‌ترین شهرهای اروپا و محبوب‌ترین شهرهای این قاره از نظر گردشگران می‌توان به شهر رم در کشور ایتالیا اشاره کرد. این شهر پایتخت کشور ایتالیا شناخته می‌شود و جمعیت زیادی را در خود جای داده است. گذر از مسیرهای آبی به‌جای جاده‌ها، از جمله جذابیت‌های بسیار معروف و مهم رم است که این شهر را از سایر شهرهای محبوب اروپایی متمایز می‌کند. البته ارزش تاریخی این شهر را نمی‌توان نادیده گرفت؛ به‌طوری‌که بسیاری از ساختمان‌های موجود در این شهر زیبا، متعلق به زمان‌های گذشته هستند و جزء آثار تاریخی محسوب می‌شوند. کلیساهای قدیمی و بازمانده از زمان رم باستان از جمله دیگر آثار تاریخی و قدیمی این شهر هستند که ارزش دیدن دارند. به علاوه با سفر به این شهر، شما می‌توانید از موزه‌های جذاب و متنوع بازدید کنید. همچنین کشور ایتالیا اولین تولیدکننده غذاهای محبوب و لذیذ از جمله اسپاگتی، لازانیا و پیتزاست که با سفر به رم شما می‌توانید این غذاهای بسیار خوشمزه و معروف را با دستور پخت اصیل ایتالیایی میل کنید. رم از جمله معروف‌ترین شهرهای اروپا از نظر گردشگران و سومین شهر توریستی این قاره است. تور ایتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد اروپایی است. 

3. شهر آمستردام در کشور هلند

کشور هلند معروف به کشور گل‌ها، از جمله زیباترین و سرسبزترین کشورهای اروپاست که هیچ‌گاه از سفر به آن پشیمان نخواهید شد. پایتخت هلند، شهر آمستردام، شهری سرسبز و زیبا پر از گل‌های رنگارنگ است که با طبیعت فوق‌العاده و آب و هوای بسیار مطلوب و پاک از دیگر شهرهای اروپایی متمایز می‌شود. آمستردام به‌دلیل شب‌های زیبا و جشنواره‌های فراوان در میان گردشگران از شهرت زیادی برخوردار است. وجود بناهای تاریخی و کلیساها در کنار کانال آبی معروف این شهر، سالانه گردشگران زیادی را برای بازدید از آمستردام ترغیب می‌کند.

 

4. شهر برن در کشور سوئیس

اگر می‌خواهید به سرسبزترین شهرهای اروپا سفر کنید، توصیه ما به شما این است که حتماً از شهرهای زیبای کشور سوئیس بازدید کنید. کشور سوئیس از جمله زیباترین کشورهای اروپایی به لحاظ وجود طبیعت بکر و سرسبز است و میزان زیادی از گردشگرانی را که به اروپا سفر می‌کنند به خود اختصاص می‌دهد. خانه زیبای آر در شهر برن، پایتخت سیاسی کشور سوئیس، موجب شده است طبیعت بسیار زیبایی در این شهر پدیدار شود. علاوه بر طبیعت بکر این شهر، وجود کلیساهای جامع و برج ساعت از دیگر جذابیت‌های این منطقه محسوب می‌شوند. البته بهتر است بدانید سفر به کشور سوئیس و شهر برای سفری بسیار لاکچری به حساب می‌آید؛ چراکه این کشور جزء گران‌ترین کشورهای اروپایی است و برای بازدید از آن باید هزینه زیادی را پرداخت کنید که البته شهر برن نیز گران‌ترین شهر در سوئیس محسوب می‌شود.

شهر برن در کشور سوئیس

5. شهر کلمار در کشور فرانسه

یکی از زیباترین شهرهای اروپایی که در کشور فرانسه واقع شده کلمار است. زیبایی شهر کلمار فرانسه در کنار کانال‌های آبی، این شهر را به یکی از دیدنی‌ترین شهرهای اروپا از نظر گردشگران تبدیل می‌کند. شهر کلمار به‌دلیل وجود کانال‌های آبی به ونیز کوچک معروف است. ساختمان‌های رنگارنگ موجود در شهر کلمار، فضای این شهر را دل‌پذیرتر کرده‌اند. این شهر مهد و زادگاه هنر در اروپاست و هنرمندان و آثار هنری معروف متعددی از آنجا ظهور کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به هنرمند طراح مجسمه معروف آزادی یعنی فردریک بالتولد اشاره کرد. به علاوه سفر به این شهر در مقایسه با سایر شهرهای اروپایی کم‌هزینه‌تر است و شما می‌توانید حتی با استفاده از تورهای ارزان اروپایی از این شهر زیبا بازدید کنید. شما می‌توانید با رزرو تور فرانسه 1403 خود را به دیدن این شهر زیبا دعوت کنید.

 

6. شهر بوداپست در کشور مجارستان

یکی از محبوب‌ترین شهرهای اروپایی از نظر مسافران به‌ویژه مسافران ایرانی بوداپست است که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کند. یکی از جذاب‌ترین کارهایی که توریست‌ها با سفر به بوداپست می‌توانند انجام دهند کافه‌گردی در کافه‌های زیبا و خوردن خوراکی‌های متنوع و خوشمزه است. وجود رودخانه دانوب و پل‌های معروفی که روی آن قرار گرفته‌اند، از جمله پل زنجیری سچنی، زیبایی خاصی به این شهر بخشیده است. همچنین با سفر به این شهر می‌توانید از آثار تاریخی جذاب مانند آرت نوو دیدن کنید.

 

7. شهر پاریس در کشور فرانسه

پاریس مهد هنر و فرهنگ در کشور فرانسه و از جمله معروف‌ترین شهرهای اروپاست. این شهر به شهر عاشقان معروف است و کافه‌های بسیار زیبای متعددی را در خود جای داده که می‌توانید یک بعدازظهر عاشقانه را با شریک احساسی خود در آن‌ها بگذرانید و پس از آن در خیابان‌های زیبای شهر قدم بزنید و از باقی روز خود لذت ببرید. علاوه ‌بر خیابان‌های زیبای پاریس که قدم زدن در آن‌ها بسیار دلپذیر و دوست‌داشتنی است، شما می‌توانید از قدم زدن در امتداد رودخانه سن نهایت لذت را ببرید و به تماشای مناظر زیبا بپردازید. این شهر از جمله زیباترین شهرهای اروپایی بوده و عمده این زیبایی را مدیون آثار تاریخی و موزه‌های متعددی است که در آن قرار گرفته‌اند.

 از جمله دیدنی‌ترین اماکن موجود در شهر پاریس که بهتر است در سفر خود از آن‌ها بازدید کنید می‌توان به موزه لوور، برج زیبای ایفل، کلیسای ساکره کور و کلیسای نوتردام اشاره کرد. البته تعداد بناهای دیدنی قدیمی موجود در این شهر به‌قدری زیاد است که تقریباً در تمامی کوچه‌ها و محله‌های شهر می‌توانید ساختمان‌های دیدنی را ببینید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم درصورت سفر به شهر زیبای پاریس، هرگز قدم زدن در باغ‌های سرسبز، زیبا و آرامش‌بخش لوکزامبورگ را فراموش نکنید.

جذابیت پاریس به‌قدری برای گردشگران زیاد است که سالانه افراد زیادی از سراسر جهان و کشور ما ایران به آنجا سفر می‌کنند. چنانچه دوست دارید هزینه‌های سفر خود به پاریس را کاهش دهید یا در فصول خلوت‌تر از پاریس دیدن کنید، توصیه می‌کنیم در فصل‌های سرد سال که گردشگران کمتری به این منطقه سفر می‌کنند، به فرانسه سفر کنید.

فرانسه؛ معروف ترین شهر اروپا

8. شهر راین در کشور نروژ

اگر دوست دارید تعطیلات خود را در منطقه‌ای بکر، سرسبز با طبیعت فوق‌العاده زیبا بگذرانید، ما سفر به شهر راین در کشور نروژ را به شما توصیه می‌کنیم. البته بهتر است بدانید راین دهکده‌ای کوچک در شهرستان نوردلند است که عمدتاً در آن ماهیگیری انجام می‌شود. طبیعت فوق‌العاده راین، هر دوستدار طبیعتی را برای بازدید از این منطقه ترغیب می‌کند. منظره این شهر به‌قدری زیبا و جذاب به شمار می‌آید که بیشتر شبیه یک تابلوی نقاشی بی‌نظیر است.

 

9. شهر وین در کشور اتریش

وین، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور اتریش است که با معماری بی‌نظیر خود، شما را متحیر خواهد کرد. سبک اصیل اروپایی را می‌توان در معماری زیبای این شهر دید و کاخ‌ها، سالن‌های اپرا و تالارهای موجود در شهر وین بسیار خیره‌کننده هستند و نظر بیننده را به خود جلب خواهند کرد. وجود موزه‌های تاریخی متعدد، در کنار بناهای قدیمی، قدمت و اصالت شهر زیبای وین را نشان می‌دهند. از جمله جاذبه‌های گردشگری وین می‌توان به اقامتگاه تابستانی خاندان هابسبورگ و قدم زدن در کنار رود دانوب اشاره کرد. بهترین و مساعدترین فصل برای سفر به وین، پاییز و بهار است. بازدید از وین در فصل‌های تابستان و زمستان به‌دلیل گرما و سرمای شدید هوا توصیه نمی‌شود.

 

10. شهر بارسلونا در کشور اسپانیا

این شهر واقع در کشور اسپانیا، یکی از مهم‌ترین شهرهای این کشور، مهم‌ترین بندر اسپانیا و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. به محض ورود به اسپانیا از شادابی مردم این شهر و سرزنده بودن محیط به وجد خواهید آمد و می‌توانید از اجراهای خیابانی گیتارنوازان دوره‌گرد لذت ببرید. طبیعت زیبای این شهر از یک سو به کوهستان و از یک سو به دریای مدیترانه منتهی می‌شود. ساحل اسپانیا یکی از زیباترین سواحل دنیاست که با سفر به بارسلونا از دیدن آن لذت خواهید برد.

وجود ساختمان‌های مدرن در کنار معماری قدیمی قرون‌وسطی از جمله دیگر جذابیت‌های بارسلوناست که برای شما جذاب خواهد بود. به‌دلیل وجود طبیعت کوهستانی، جنگلی و دریا در این شهر، بارسلونا اروپای کوچک شناخته می‌شود. از آنجا که در این شهر نه زمستان‌ها خیلی سرد است و نه تابستان‌ها داغ و سوزان، شما می‌توانید در هر فصلی از سال به بارسلونا سفر کنید و از زیبایی‌های این شهر لذت ببرید.

 

سخن پایانی

در این مقاله شما را با تعدادی از محبوب‌ترین، معروف‌ترین و سرسبزترین شهرهای اروپا آشنا کردیم که می‌توانند مقصدی عالی و رؤیایی برای سفر و تعطیلات شما باشند. این شهرها جزء تاریخی‌ترین، زیباترین، معروف‌ترین شهرهای اروپا هستند که با سفر به بیشتر آن‌ها می‌توانید از طبیعت فوق‌العاده زیبا و بکر این مناطق دیدن کنید. اگر تجربه سفر به هریک از این شهرها را داشته‌اید، لطفاً تجربیات و نظرات خود را در کامنت با ما در میان بگذارید تا دیگران نیز بتوانند از این تجربیات بهره بگیرند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

تور فرانسه

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات