جاذبه‌های دیدنی باغ کاواچی فوجی ژاپن | Kawachi Fuji Gardens

10 ماه پیش 0 دیدگاه

ژاپن یکی از کشورهایی است که با شروع شدن فصل بهار و شکوفه دادن درختان، خیابان‌هایش مملو از زیبایی می‌شوند و گل و گیاهان نقشی پررنگ در این زیبایی دارند. باغ کاواچی فوجی یکی از زیباترین باغ‌های ژاپن است که در استان فوکوئوکا و شهر کیتاکیوشو قرار دارد. در ادامه با جاذبه‌های دیدنی باغ کاواچی فوجی ژاپن آشنا خواهید شد.

این باغ 6 ساعت از توکیو فاصله دارد و آدرسی بی‌دردسر و آسان برای دسترسی دارد. بهترین زمان برای بازدید از باغ کاواچی فوجی اواخر آوریل یا اوایل می است. در این تاریخ جشنواره فوجی ماستوری یا جشنواره ویستیریا بر پا می‌شود و سفر به ژاپن و این باغ زیبا در این تاریخ خاطره‌ای به یاد ماندنی برای شما می‌سازد.

بیشتر بخوانید: جنگل بامبو آراشیاما در ژاپن

این زمان از سال تونلی از شکوفه‌ها ساخته می‌شود و فضایی جادویی و رؤیایی به وجود می‌آورد. در سایر ایام سال شاخه این درختان گلی ندارند و زیبایی چشمگیرشان درصورت وجود شکوفه‌هاست. گونه‌های مختلفی از گیاهان در این باغ وجود دارند؛ از جمله 20 نوع مختلف از درخت ویستیریا که به 150 عدد می‌رسند و باغ را پر می‌کنند. تونلی که طول آن به 100 متر می‌رسد، یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز این باغ است. این تونل از درختان رنگارنگ ویستیریا با گونه‌های متنوع تزئین شده است.

باغ کاواچی فوجی ژاپن

درخت ویستیریا

ویستیریا نوعی درخت 150 ساله و زیباترین درخت جهان است. این درخت هنگامی که پر از شکوفه است بسیار دیدنی و خیره‌کننده می‌شود و مخاطبان را به حیرت می‌اندازد. گل‌های آن به‌صورت عمودی آویزان می‌شوند؛ به صورتی که تقریباً زمین را لمس می‌کنند و ابری ارغوانی-صورتی در بالای سر شما ایجاد می‌کنند که منظره‌ای زیبا می‌سازد.

هنگامی که آفتاب از بافت پرتراکم این شکوفه‌ها عبور می‌کند چتری پر از گل را به نمایش می‌گذارد و این سوژه‌ای جذاب و دیدنی برای عکاسان است؛ حالتی روحانی و رؤیایی که ثبت آن بسیار ارزشمند خواهد بود.

نماد درخت ویستیریا

درخت ویستیریا عمری طولانی دارد و بیش از 100 سال عمر می‌کند. ژاپنی‌ها این درخت را نماد عمر طولانی می‌دانند. آن‌ها می‌گویند درختی در این باغ عمری 1200 ساله دارد و بسیار زیباست. عشق، سعادت، لطافت و زیبایی از دیگر مواردی است که درخت ویستیریا نماد آن است. جالب است بدانید بسیاری از ژاپنی‌ها به افسانه عجیبی درباره ویستیریا اعتقاد دارند. آن‌ها می‌گویند بوس گل‌های ویستیریا شیاطین را از انسان دور می‌کند و به همین دلیل از این گل‌ها برای دفع شیاطین در خانه‌هایشان استفاده می‌کنند.

زیبای باغ کاواچی فوجی ژاپن به حدی است که گردشگران و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرده است تا از گل و گیاهان دیدن کنند. درختان ویستیریایی که به این باغ زیبایی بخشیده‌اند در فصل بهار و در اواخر آوریل تا اواسط ماه می شکوفه می‌دهند و با گل‌هایی که عمدتاً به رنگ بنفش هستند، باغ را به مکانی حیرت‌آور تبدیل می‌کنند.

تونل‌های باغ کاواچی فوجی ژاپن

تصویرهایی که در فضای مجازی از تونل‌های باغ کاواچی در ژاپن منتشر شده، سبب شده است تا این باغ طرفداران بسیاری پیدا کند و مخاطبان مایل به بازدید از این باغ شوند. افرادی که تجربه قدم زدن در تونل‌های این باغ را داشتند، می‌گفتند که گویا این باغ از دل داستان‌های خیالی بیرون آمده است و هنگامی که قدم در آن می‌گذارید شروع به رؤیا بافتن و خیال پردازی خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: جشن شکوفه‌های گیلاس توکیو ژاپن

یکی از نکات مهم در بازدید از باغ این است که اگر می‌خواهید در فصل‌های شلوغ از آن دیدن کنید، از قبل در سایت رزرو انجام دهید؛ زیرا در مواقعی که باغ شلوغ است بدون نوبت قبلی اجازه ورود نخواهید داشت.

نحوه دسترسی به باغ کاواچی فوجی در ژاپن

اگر مایلید با وسایل نقلیه عمومی به این باغ برسید، می‌توانید از ایستگاه یاهاتا یا کوکورا به مقصد بروید. می‌توانید با اتوبوس شاتلی که ساعتی دو بار از یاهاتا حرکت می‌کند نیز به باغ برسید. این باغ در فصل شکفتن شکوفه‌ها از ساعت 8 تا 18 و در دیگر فصل‌ها بین ساعات 9 تا 19 پذیرای عموم است.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید تجربه‌ای جدید از منظره‌ای فوق‌العاده زیبا و حیرت‌انگیز داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم از باغ کاواچی فوجی ژاپن دیدن کنید. تونل 100 متری که از گل‌های ویستیریا مملو است، منظره‌ای شگفت‌انگیز به چشمان شما هدیه می‌کند و عکاسی در این باغ، یکی از بهترین عکس‌های عمرتان را به شما می‌دهد.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

تور فرانسه

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات