آشنایی با بهترین کافه ها و رستوران های استلنبوش

5 ماه پیش 0 دیدگاه

  تشخیص بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش آفریقای جنوبی کار سادای نیست؛ چراکه این شهر یکی از شهرهای توریستی آفریقا محسوب می‌شود و در آن کافه‌ها و رستوران‌های متعددی با آپشن‌های ویژه‌ای وجود دارند که رقابت بسیاری با هم دارند. همه این کافه‌ها سعی دارند با سرو غذاها و نوشیدنی‌های مناسب، رضایت خاطر مشتریان را فراهم کنند؛ با وجود این وجود تنها تعداد معدودی از کافه‌ها و رستوران‌های این شهر توانسته‌اند گوی سبقت را از دیگر رقبا بگیرند و عنوان بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش را از آن خود کنند. درواقع این کافه‌ها و رستوران‌ها با خلاقیتی که در دیزاین مکان کافه و رستوران به کار گرفته‌اند و همچنین سرو غذاهای ارگانیک و جدید موفق به کسب این عنوان شده‌اند. در ادامه این رستوران‌ها و کافه‌ها را معرفی خواهیم کرد. 

 

معرفی بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش

1. کافه اسکون (SCHOON CAFÉ)؛ نوشیدن قهوه اصیل آفریقایی

 بی‌شک کافه اسکون در ردیف یکی از بهترین کافه‌های استلبنوش است که هر فردی را که از کنار آن عبور می‌کند ناخواسته به داخل می‌کشاند. بوی قهوه‌های تازه این کافه تا چند متر اطراف کافه به مشام می‌رسد. این کافه در ابتدای تأسیس در نبش دو خیابان برد و چرچ قرار داشت، اما پس از مدتی به ساختمان برد پرسینکت انتقال یافت.

البته جالب اینجاست این نقل مکان هیچ تأثیری بر مشتریان این کافه نداشت و تمامی افرادی که حتی یک بار قهوه و نان این کافه را امتحان کرده بودند، حاضر بودند خودشان را از هر کجای شهر استلبنوش به این کافه برسانند و طعم واقعی قهوه را با چاشنی آرامش مطلق بچشند. این کافه همان کافه‌ای است که در میان گردشگران تور آفریقای جنوبی نیز شهرت بسیار بالایی یافته است.

 

2. کافه اود بنک (OUDE BANK)؛ سرو قهوه ارگانیک مزرعه 

افرادی که قصد دارند خود را به صرف قهوه‌ای خوش‌طعم دعوت کنند. بهتر است خود را به کافه اود بنک دعوت کنند. بهترین فصل سفر به آفریقا همان پاییز ماست که مصادف با بهار آفریقای جنوبی می‌شود. در این فصل نوشیدن قهوه طرفداران زیادی دارد. این کافه قسمتی از مزرعه زیبا و بزرگ بوشندال است. تمامی محصولاتی که در این کافه سرو می‌شوند ارگانیک و سالم هستند. تصور کنید در کافه یک مزرعه نشسته‌اید و سفارش قهوه می‌دهید. پیش‌خدمت از شما می‌پرسد چه نوع شیرینی میل دارید. پیشنهاد می‌شود این مورد را به خود آن‌ها محول کنید؛ چراکه بی‌شک با شیرینی‌هایی که برای شما سرو می‌کنند هیجان‌زده خواهید شد. با این اوصاف باید گفت کافه اود بنک نیز یکی از بهترین کافه‌های استلبنوش است. البته این کافه مدتی است که به مرکز شهر منتقل شده است. 

 

3. کافه بلو کرین کافی کامپنی (BLUE CRANE COFFEE COMPANY)

کافه بلو کرین کافی کامپنی را نیز می‌توان در ردیف یکی از بهترین کافه‌های استلبنوش قرار داد. این کافه با شعار قهوه یعنی طعمی متعادل و سازگار با غذا، به‌خوبی توانسته است نظر بسیاری از مرمان استلبنوش و دیگر افرادی را که به این شهر سفر می‌کنند جلب کند. دانه‌های قهوه این کافه از کشور السالوادور سفارش داده می‌شوند و به همین دلیل کیفیت بالایی دارند. این کافه در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های استلبنوش به نام خیابان دورپ واقع شده است، اما مشتریان این کافه از تمام منطقه‌های این شهر هستند.

 کافه بلو کرین کافی کامپنی

 

4. کافه شنل قرمزی (RED RIDING HOOD)؛ دنج و اصیل

کافه رد رایدینگ هود یا کافه شنل قرمزی، کافه‌ای کوچک اما دنج در میان ملک لورنسسفورد است. این ملک چندین کافه و رستوران شیک و مجلل را در دل خود جای داده است، اما کافه شنل قرمزی توانسته است گوی سبقت را از دیگر کافه‌ها و رستوران‌های این منطقه بگیرد و در شمار یکی از بهترین کافه‌های استلبنوش قرار بگیرد. قهوه‌ای که در این کافه سرو می‌شود، قهوه‌ای است که دانه‌های آن هم برشته می‌شود. همچنین در فروشگاه این کافه، قهوه نیز به فروش می‌رسد و معمولاً تمامی افرادی که طعم قهوه این کافه را می‌چشند برای خرید قهوه از فروشگاه این کافه نیز از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

 

5. کافه هوک (DANIEL HUGO)؛ سرو قهوه در جوار هیوگینو

کافه هوک نیز در شمار یکی دیگر از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش قرار می‌گیرد. این کافه نیز قهوه‌هایی با طعم بسیار خاصی را سرو می‌کند. مشتریان این کافه در روزهای گرم سال، در حیات خلوت زیبای این کافه می‌نشینند و در فضایی خنک و دنج قهوه خود را میل می‌کنند. این کافه جذاب در نبش خیابان دنیل هوگو و هیوگینو واقع شده است.

 

6. رستوران The Blue Crane And The Butterfly؛ یک فنجان قهوه در خانه دوست

کافه رستوران بلو کرین اند باتر فلایرا را یک زوج اداره می‌کنند که تمام سعی خود را به کار گرفته‌اند چیزی فراتر از یک محیط رستورانی را در این مکان فراهم کنند. به اعتقاد این زوج خلاق افرادی که در این رستوران پا می‌گذارند باید تصور کنند به منزل یکی از دوستانشان می‌روند نه یک رستوران. همین طرز فکر زیبا سبب شده است که این رستوران در ردیف یکی از بهترین رستوران‌های استلبنوش قرار داده است. در این رستوران غذاهای متنوعی همچون ساندویچ‌های لذیذ، خوراک جو، بشقاب گوشت و پنیر و... سرو می‌شوند. محیط این رستوران به‌قدری آرام‌بخش و دل‌نشین است که تمامی مشتریان پس از صرف غذا، ترجیح می‌دهند قهوه خود را نیز در همین کافه رستوران میل کنند. به‌جرئت می‌توان گفت این کافه رستوران یکی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش است.

 The Blue Crane And The Butterfly

7. رستوران شون د کمپانیه (Schoon de companje)؛ به آفریقای قدیم سفر کنید

رستوران چوبی شون د کمپانیه که در خیابان برد اند چرچ واقع شده است یکی دیگر از یکی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش است؛ چراکه در این کافه رستوران انواع غذاها و انواع نوشیدنی‌ها و دسرها سرو می‌شود. فضای این رستوران بسیار رمانتیک است و از طرفی دیگر تمامی غذاها کاملاً ارگانیک هستند. این مکان به شکل قدیمی چیده شده است، اما بسیار هنرمندانه دیزاین شده است و حس و حال نوستالژیکی را به مشتریان انتقال می‌دهد.

 

Schoon de companje stellenbosch

8. رستوران راینولد فایو (Ryneveld 5)؛ تلفیق سنت و مدرنیته

رستوران راینولد فایو در خیابان راینولد و در یک ساختمان ویکتوریایی قرار گرفته است و طبق آمار و رضایت مشتریان از بهترین رستوران‌های استلبنوش محسوب می‌شود. در این رستوران یک پارادوکس بسیار جالبی به چشم می‌خورد. فضای داخلی و دیزاین رستوران کاملاً قدیمی و با الهام از دهه 70 میلادی است و اشیای عتیقه به‌وفور در این رستوران وجود دارد. از طرفی دیگر در لیست منوی رستوران، انواع غذاهای فانتزی و مدرن دیده می‌شود. قطعاً تجربه خوردن غذاهای مدرن در مکانی با دیزاین قدیمی می‌تواند جذاب باشد.

البته از مهم‌ترین آپشن‌های این کافه رستوران که سبب شده است در لیست بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش قرار بگیرد، این است که در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در اتاق فیلم این کافه رستوران، فیلم‌های مستند بسیار جذابی پخش می‌شود. معمولاً مشتریان درحالی‌که قهوه و یا غذای خود را میل می‌کنند فیلم نیز تماشا می‌کنند.

 

9. رستوران ترستی اسکیرکرو؛ هم‌جواری با مترسک‌ها

رستوران ترستی اسکیرکرو یا مترسک تشنه، یکی از رستوران‌های جدید استلبنوش است که روبه‌روی مزرعه توت‌فرنگی مویبرگ قرار گرفته است. مشتریان این مزرعه درحالی‌که روی بالکن این رستوران نشسته‌اند، مترسک‌های متعدد مزرعه را تماشا می‌کنند و گاهی ممکن است ناخودآگاه برای مترسک‌ها دست تکان بدهند یا اینکه از آن‌ها عکس بگیرند. در کنار این نمای زیبا غذاهای خوش‌طعم و ارگانیک این رستوران نیز از اصلی‌ترین دلایلی است که این رستوران در ردیف بهترین رستوران‌های استلبنوش قرار گرفته است.

 

رستوران مترسک آفریقا

10. رستوران استومه یونگه؛ غذایی با طعم بلوط

گاهی تصور بسیاری از افراد از رستوران‌های معروف و معتبر، رستوران‌های بزرگ و شیک است، اما این تصور تا زمانی درست است که این افراد رستوران کوچک استومه یونگه را ندیده باشند. این رستوران نقلی در پشت درخت بلوط خیابان راینلود واقع شده است. این رستوران با ایده سرو نان سنتی آفریقایی، موفق شده است بسیاری از علاقه‌مندان را از منطقه‌های مختلف این شهر به‌سوی خود جذب کند. البته هرچند این نان سنتی حکم یک وعده غذایی کامل را هم دارد، انواع غذاهای متنوع دیگر همچون گوشت خشک و پنیر و برخی از غذاهای سنتی نیز در کنار این نان سرو می‌شوند؛ از این‌رو بدون اغراق، رستوران استومه یونگه در لیست بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش قرار می‌گیرد و از جایگاه بالایی هم برخوردار است.

 

سخن پایانی

 بر کسی پوشیده نیست که یکی از لذت‌های همه مردم خوردن و آشامیدن غذاها و نوشیدنی‌های متنوع است. از طرفی دیگر همین غذاها و نوشیدنی‌ها نقش مهمی در سلامت استفاده‌کنندگان دارند. این موضوع در زمان سفر اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند؛ از این‌رو توصیه می‌شود گردشگران حساسیت بیشتری به این موضوع داشته باشند تا بتوانند خاطره‌ای خوب و به‌یادماندنی از سفر خود را در ذهن ثبت کنند. در این مقاله برخی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های استلبنوش که هم از نظر سلامت غذایی و هم خاص بودن محیط آن‌ها مورد تأیید عموم مردم استلبنوش و گردشگران بودند معرفی شدند.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات