25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

6 سال پیش 0 دیدگاه

وقتی راجع به سخت ترین زبان های دنیا صحبت می شود اولین گزینه هایی که به ذهنمان می رسد زبان چینی یا آلمانی است. اما واقعا سخت ترین زبان دنیا کدام است؟

25 زبان دشوار براي يادگيري در جهان


منبع: www.list25.com

نكته
يادگيري يك زبان متفاوت مي تواند سرگرم كننده باشد و فرصت هاي جديدي را براي پيشرفت باز كند . هر چند يادگيري بعضي زبان ها نسبت به بقيه ساده تر هستند پس سخت ترين زبان ها براي يادگيري چيست؟ در حالي كه بسياري از آنها به زبان مادري شما بستگي دارد و يا به و بسياري از عوامل ديگر ما يك ليست از برخي از زبان هاي چالش برانگيز را وارد كرده ايم براي بسياري از زبان آموزان در اينجا 25 زبان دشوار براي يادگيري در جهان را معرفي مي كنيم!

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

1. تاگالوگ
يك زبان اتريشي ، زبان تاگالوگ زباني است كه تقريبا يك چهارم جمعيت كل فيليپين را به خود اختصاص داده است . گرامر و دستورالعمل ساختار جمله آن را بسيار دشوار كرده است.

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

2. ناواهو
ناواهو يكي از زبانهاي جنوب آتاباسكان است كه در جنوب غربي ايالات متحده صحبت مي شود اين زبان حدود 120000 تا 170000 صدا و آوا دارد . شباهت زيادي به زبان آلماني و يا لاتين ندارد و اين امر باعث مي شود كه مرجع يا نقطه اتصالي براي آموزنده هاي زبان وجود نداشته باشد. بيشتر نويسنده هاي اين زبان از حروف الفباي لاتين استفاده مي كنند . تلاش براي نسخه كتبي اين زبان تا سالهاي 1930 رخ نداده است .

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

3. نروژي
زبان شمال آلمان زبان ملي مردم نروژ مي باشد . نروژي، همراه با سوئدي و دانماركي، با ديگر انواع زبانهاي اسكانديناوي مانند زبانهاي ايسلندي و فاروسي قابل درك است . قابل درك بودن به اين معني است كه كه قابل فهم است براي مردمي كه به زبانهاي مشابه آن صحبت مي كنند .نروژي نيز يكي از زبانهاي كار در شوراي شمال اروپا است .

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

4. فارسي
زبان فارسي متعلق به شعبه هند و ايران شاخه اي از زبان هاي هندو اروپايي است . اين بدين معني است كه اين زبان علاوه بر افغانستان و ايران ، در تاجيكستان و ديگر كشورهاي فارسي زبان صحبت مي شود . اين زبان شناخته شده ، ادامه زبان ادبي ايرانيان ساساني به نام زبان فارسي ميانه مي باشد . حدود 110 ميليون نفر در سراسر جهان به اين زبان صحبت مي كنند.

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

5. اندونزي
زبان اندونزي براي قرن ها زبان تجاري در كل مجمع الجزاير اندونزي بوده است . اين زبان يكي از معروفترين زبانهاي دنيا است .اندونزي چهارمين كشور پرجمعيت جهان است.

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

6. هلندي
اين زبان يك زبان غربي آلماني است كه بيشتر در هلند ، بلژيك و سورينام صحبت مي شود. اين در حال حاضر داراي مقام رسمي در آروبا، سينت مارتن و كوراسائو است . اين نيز در بخش هاي بسياري از اروپا و ايالات متحده آمريكا صحبت مي شود . زبان هلندي بسيار نزديك به زبان انگليسي و آلماني است .

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

7. اسلوني
زبان اسلووني بخشي از گروه زبان اسلاوي جنوبي است . بيش از 2/5 ميليون نفر در دنيا به اين زبان صحبت مي كنند حتي بيشتر از اسلوني . اين زبان يكي از 24 زبان رسمي و كارگري اتحاديه اروپا است . اين بر اساس گروه هاي گويش بالا و پايين Carniolan است .

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

8. آفريكانس
زبان غربي آلماني، آفريكانس توسط بوميان ناميبيا و آفريقاي جنوبي، و همچنين زيمبابوه و بوتسوانا صحبت مي شود . اين يك شاخه اي از گويش هاي مختلف هلندي است كه آن را به عنوان زبان شبيه به زبان هلندي مي كند .

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

9. دانماركي
بيش از 6 ميليون نفر از مردم در سراسر جهان به زبان اصلي دانمارك صحبت مي كنند . دانماركي يك زبان شمال آلمان است كه در حال حاضر داراي يك زبان اقليت است . در گرينلند، حدود 15-20٪ از كل جمعيت به اين زبان صحبت مي كنند . اين زبان با زبان سوئدي و نروژي متقابلا قابل درك است . اين زبان از نسل زبان قديمي نورس مي باشد .

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

10. باسك
باسك زبان باستاني كشور باسك است كه از قسمت شمال شرقي اسپانيا تا جنوب غربي فرانسه فاصله دارد . تقريبا 27٪ كل جمعيت قلمروهاي باسك به اين زبان صحبت مي كنند.

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

11. ويلز
زبان ويلز بخشي از شاخه هاي بريتونيك از زبان سلتيك مورد استفاده در ولز است . اين زبان نيز به نام "Cambric"، "Cymric"، "كامبرين" و "زبان بريتانيايي" ناميده مي شود .

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

12. اردو
به طور معمول اين زبان به عنوان زبان استاندارد شناخته شده كه با مسلمانان هندوستان ارتباط مستقيم دارد. اردو زبان رسمي ملي و اداري و همچنين زبان فرانسه در كشور پاكستان است .يكي از 22 زبان برنامه ريزي شده در قانون اساسي هند است كه اين زبان به طور متقابل با زبان رسمي هند برابري دارد. همچنين زبان اردو از لحاظ گرامر و ساختار پايه شبيه زبان هندي است .

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

13. عبري
عبري يك زبان سامي غرب است كه متعلق به خانواده زبان آفريقايي است . اين در ابتدا توسط عبرانيان باستان و اسرائيلي ها در قرن 10 قبل از ميلاد مورد استفاده قرار گرفت . عليرغم داشتن چنين زبان باستاني، امروزه اين زبان هنوز صحبت شده و نوشته شده است . اين زبان اصلي دولت اسرائيل است.

25 زبان دشوار در جهان (بخش اول)

منبع: www.list25.com

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات