حمل و نقل در روسیه

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| حمل و نقل در روسیه

حمل و نقل هوایی

| هواپیما

شما می توانید از اکثر فرودگاه های بزرگ به مسکو و سن پترزبورگ پرواز کنید.رفتن به دیگر شهرهای روسیه به صورت مستقیم امکان ندارد و شما می توانید با پرواز به مسکو و سپس به شهر مورد نظر برسید.

مسکو بیش از ده فرودگاه دارد که سه فرودگاه بین المللی است: فرودگاه Sheremetyevo (ترمینال D، E، F)، فرودگاه Vnukovo (ترمینالB) ، فرودگاه Domodedovo.

همه این پایانه ها دارای زیر ساخت های به روز هستند.در هر ترمینال، صفحه نمایش اطلاعات پرواز و ناوبری فرودگاه به زبان انگلیسی، دستگاه های خودپرداز و شعب بانک ها ، دفاتر تاکسی و کافه ها را خواهید یافت.در فرودگاه Sheremetyevo قطارهای با سرعت بالا به نام "Aeroexpress" شما رادر 40 دقیقه به مرکز شهر می رساند که هزینه آن 500 روبل است. هزینه خدمات تاکسی 1500 تا 2200 روبل است و مدت زمان سفر از 40 دقیقه تا 2 ساعت متغیر است.

فرودگاه روسیه

حمل و نقل زمینی

| قطار

از اروپا برخی شهرها مانند ویلنیوس لیتوانی و یا هلسینکی فنلاند به سنت پترزبورگ و یا از ریگا لاتویا به مسکو با قطار سفر کنید. مسکو دارای نه پایانه راه آهن (ایستگاه های قطار) است. آنها در اطراف بخش مرکزی شهر قرار دارند. قطارهای حومه ای ارزان ترین راه سفر به حومه مسکو است. سه پایانه راه آهن (یاروسلاوکی، لنینگرادسی و کازانسکی) در فاصله نزدیک به هم در نزدیکی ایستگاه مترو Komsomolskaya قرار گرفته اند. این ایستگاه ها در یک مربع قرار دارند که در میان مردم محلی به عنوان میدان سه ایستگاه شناخته می شود.

قطار در روسیه

سیستم حمل و نقل عمومی روسیه 

| مترو

 متروی مسکو بخش مهمی از سیستم حمل و نقل عمومی شهر است. این ساده ترین و سریع ترین راه برای حرکت در مسکو است. 14 خط با 215 ایستگاه همه قسمتهای شهر را به هم متصل می کند.اپلیکیشن متروی مسکو می تواند به شما در یافتن مسیر ، برنامه ریزی زمان سفر و آسان تر حرکت کردن در مترو کمک کند. علاوه بر این، شما را در مورد تمام امور تعمیرات و شرایط دیگر قطار  مطلع می سازد.ساعت کار متروی مسکو از ساعت 05 صبح تا 01 بامداد می باشد.قیمت بلیط تک سفره برای هر نفر 55 روبل بوده و اینترنت رایگان در تمام کابین های متروی مسکو قابل دسترسی است.

مترو در روسیه

مترو در روسیه

مترو در روسیه

| اتوبوس

ما توصیه می کنیم در صورتی که به زبان روسی آشنایی ندارید و شهر مسکو را به خوبی نمی شناسید از حمل و نقل عمومی مسکو به غیر از مترو اجتناب کنید.بیش از 800 مسیر و 12،000 توقف در حمل و نقل شهری مسکو در قالب اتوبوس های شهرستان ها ،اتوبوس های برقی و تراموا وجود دارد که هر کدام دارای برنامه مشخصی است.زمان انتظار می تواند از 7 تا 30 دقیقه متفاوت باشد.

درست است که در مقایسه با تاکسی های مسکو، حمل و نقل عمومی (غیراز مترو) می تواند پول شما را ذخیره کند ، اما در صورت عدم آشنایی با شهر مسکو و زبان روسی احتمال گم کردن مسیر زیاد است. مساله دیگر در مورد حمل و نقل زمینی، ترافیک مسکو است. در ساعت اوج ترافیک ممکن است سرعت حرکت به 10 تا 15 کیلومتر در ساعت کاهش یابد.صفحه های نمایش در تمامی ایستگاههای اتوبوس وجود دارد که زمان ورود اتوبوس های بعد و مدت زمان رسیدن به مقصد را نمایش می دهد.

اتوبوس در روسیه

| تاکسی

برای هزینه ی تاکسی ها درمسکو هیچ دستورالعمل مشخصی وجود ندارد. ده ها شرکت تاکسی وجود دارد که هر کدام نرخ خود را تنظیم می کنند. مشخصه ی ظاهری تاکسی های مجاز وجود چراغ نارنجی روی سقف آنهاست.

تاکسی در روسیه

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات