معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در سائوپائولو

5 سال پیش 0 دیدگاه

غذای رستوران‌های سائوپائولو جزو بهترین‌های دنیاست. در بهترین رستوران‌های سائوپولو، انواع غذاها از غذاهای معمولی برزیلی تا غذاهای سطح بین‌المللی را می‌توانید تهیه کنید. در سال 2004، مجله Food and Wine سائوپائولو را پایتخت غذای کشور نامید و خاطر نشان کرد که گردشگران به برزیل هجوم می‌آورند تا بهترین غذاهای این کشور را در بهترین محیط امتحان کنند.

برای آشنایی بیشتر با رستوران‌های معروف سائوپائولو، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین رستوران‌‌های شهر سائوپائولو

بهترین رستوران‌‌های شهر سائوپائولو

شهر سائوپائولو که با عنوان سامپا نیز از آن یاد می‌شود که دارای موزه‌های بسیار مختلف است این شهر پر از رستوران‌های مدرن و جدید است که هر یک از جذابیت‌های زیادی برخوردار می‌باشند.

رستوران اسکای بار

 یکی از مشهورترین رستوران‌ها در سائوپائولو که در اینجا به معرفی آن می‌پردازیم؛ رستوران اسکای است. این رستوران در حالی که غذاهای عالی و کوکتل‌های فوق‌العاده سرو می‌کند، منظره بسیار زیبایی نیز دارد. این ساختمان در کنار پارکی قرار دارد که اجازه داشتن ساخت هیچ آسمان‌خراشی در آن مکان وجود ندارد، بنابراین شما می‌توانید منظره‌ زیبایی از شهر را ببینید.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی سائوپائولو

بهترین زمان برای رفتن به آن‌جا قبل از غروب آفتاب است، بنابراین می‌توانید خط افق را تغییر دهید. استخر آن دارای نور قرمزی است که حال و هوای بسیار جالبی را ایجاد می‌کند. در این رستوران می‌توانید حسابی بخورید و سپس برای یک وعده غذای کامل کنار هم بمانید. سرآشپز رستوران به خاطر خلق یکی از بهترین رستوران‌های سائوپائولو به خوبی شناخته شده است.

رستوران نقطه برزیل

رستوران نقطه

 Restaurante Spot ، درست در نزدیکی Avenida Paulista در قلب شهر، بهترین مکان برای دیده شدن است. این رستوران خوشمزه سبک مد روز خود را از دست نداده است. دکور ساده اما شیک، کارکنان خوش‌برخورد و غذاهای لذیذش شاید ترکیبی برای تبدیل شدن آن به یکی از بهترین رستوران‌های سائوپائولو باشد.

کافه تاکو برزیل

کافه تاکو

کافه تاکو یکی از بهترین کافه‌ها در سائوپائولو است که با فضای کوچک خود همیشه مملو از جمعیت است. حتما در این کافه توقف کنید چون دمنوش‌های اینجا عالی هستند. این کافی‌شاپ کوچک اما قوی، ادعا می‌کند که از تخصصی‌ترین کافه‌های سائوپائولو است.

رستوران کاپیم سانتو

این رستوران قطعا در لیست بهترین رستوران‌های سائوپائولو قرار دارد. محل رستوران، یک خانه قدیمی و جذاب بوده که حالا به عنوان یک رستوران ساخته شده است. میزها در اتاق اصلی و همچنین در سرتاسر باغ‌ها و حیاط پشتی دوست‌داشتنی آن چیده شده‌اند. در آشپزخانه‌ای که دیوارهای آن شیشه‌ای است، سرآشپزها غذاهای دریایی و منوی الهام گرفته از برزیل را آماده می‌کنند.

رستوران توردسیلهاس

رستوران توردسیلهاس

Tordesilhas یکی از بهترین رستوران‌های سائوپائولو و یکی از زیباترین رستوران‌هاست. مارا سالز، سرآشپز آن به دلیل تمرکز خود در ایجاد نوآوری و خلاقیت در آشپزخانه مشهور است. او یک جمله معروف دارد: هر کاری می‌توانید انجام دهید؛ هیچ قانونی برای طعم خوب غذا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به برزیل

رستوران موکوتو

Mocto همان چیزی است که تعریف بهترین رستوران‌های سائوپائولو به شمار می‌رود و غذاهای فوق‌العاده را در محیطی بسیار ساده و آرام سرو می‌کند. آشپزان این رستوران زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد راه‌های خلاقانه برای لذت بردن از غذا می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین غذاهای آن‌ها سوپ مخصوص است که در اندازه‌های مختلف وجود دارد! آخر هفته اینجا واقعا شلوغ می‌شود.

رستوران Mestico برزیل

رستوران Mestico

Mestico یکی از بهترین رستوران‌های سائوپائولوست که در دسته غذاهای «تلفیقی معاصر» قرار می‌گیرد: در این‌جا ترکیبی از غذاهای تایلندی و باهیا (شمال برزیل) را خواهید دید. بدون شک این موضوع، توضیح می‌دهد که این جمعیت به خاطر طعم‌ها و همچنین محیط دلپذیر و دکور آن به این رستوران می‌آیند. اینجا یکی از آن رستوران‌هایی است که هیچ چیز در منوی آن، تکراری نیست.

رستوران فیگور روبایت

 غذاخوری رستوران زیر یک درخت انجیر عظیم 130 ساله (50 متر ارتفاع، 8 متر قطر) چیده شده که واقعا خیره‌کننده است! ظروف در کوره‌های سفالی با دمای 600 درجه سانتیگراد با شوک‌های حرارتی (تغییر سریع دما) و وزنه‌های آهنی برای صاف کردن گوشت پخته می‌شوند.

رستوران فیگور روبایت

رستوران برزیل و گوستاو

Brasil a Gosto یکی از زیباترین و بهترین رستوران‌های سائوپائولوست. دکور این رستوران بسیار جذاب و مکانی عالی برای تجربه غذاهای سنتی برزیلی است که به روز شده‌اند. این مکان در تلاش است تا به بازدیدکنندگان و مردم محلی در مورد سنت‌ها و غذاهای کلاسیک که به نظر می‌رسد در حال از بین رفتن هستند، آموزش دهد.

رستوران Lanchonete

می‌دانید که وقتی در تعطیلات هستید، گاهی اوقات فقط هوس یک چیز ساده را دارید. Lanchonete De Cidade دقیقا مکانی برای انجام این کار است، با همبرگرهای عظیم و فوق‌العاده خوشمزه خود، تجربه‌ای عالی برای گردشگران می‌سازد. با این حال، این‌ها همبرگرهای معمولی نیستند. در اینجا ترکیبات دیوانه‌کننده‌ای را خواهید یافت که در جای دیگری نخواهید دید. Lanchonete سه شعبه دارد، بنابراین مطمئن شوید که در طول بازدید خود در یکی از شعبه‌ها توقف کرده و از فضای رستوران دهه 60 و ساندویچ‌های آن لذت ببرید.

رستوران ‌عربستان

همان‌طور که از نام آن پیداست، رستوران عربستان بر روی غذاهای خاورمیانه با تاکید بر مناطق کوهستانی لبنان تمرکز دارد. غذای عالی رستوران و محیط مملو از جمعیتش، گواهی بر جمعیت عظیم لبنانی سائوپائولوست. البته محیط و دکوراسیون آن معمولی است.

رستوران فیگور روبایت

رستوران پیولا

پیولا باید یکی از بهترین رستوران‌های سائوپائولو باشد. این رستوران سه شعبه در سائوپائولو دارد که شعبه‌های یک پیتزافروشی ایتالیایی هستند. می‌توانید یک پیتزای بسیار سنتی سفارش دهید یا خلاقانه‌تر عمل کنید و پیتزاهایی با مواد معمولی برزیلی مانند «سائوپائولو» یا «ریو دو ژانیرو» با پنیر کتوپیری برزیلی سفارش دهید.

رستوران اسپرانزا

رستوران اسپرانزا

مشابه رستوران پیولا، پیتزاریا یکی دیگر از پیتزافروشی‌های معروف ست، اما این پیتزا کمی سنتی‌تر بوده و بیشتر شبیه پیتزای ایتالیایی است. مکان رستوران بسیار بزرگ و یکی از معدود پیتزافروشی‌های خارج از کشور است که توسط آشپزان متخصص ایتالیا به عنوان یک رستوران معتبر تایید شده است. این رستوران تاکنون جوایز زیادی را کسب کرده است.

رستوران فوگود چائو

رستوران Fogo de Chão یک زنجیره بزرگ با رستوران‌ها در ایالات متحده آمریکا و جاهای دیگر است. این یک استیک‌خانه است که می‌توان هر سبک برش گوشت را در آن پیدا کرد. این رستوران برای گیاهخواران مناسب نیست.

رستوران یک کازا دو پورکو

رستوران یک کازا دو پورکو

در این رستوران معمولی و مقرون به صرفه در مرکز شهر سائوپائولو، سرآشپز جفرسون روئدا یک ضیافت گوشت خوک واقعی برگزار می‌کند. آشپزخانه او دارای دو کباب‌پز است که روئدا خودش آن را برای کباب کردن دو حیوان کامل (استخوان) به طور همزمان ساخته است. در جدیدترین منوی غذا، سرآشپز مهمانان را به سفری با محوریت خوک در اطراف برزیل از طریق غذاهای محبوب دعوت می‌کند، مانند خوردن فیجوادا (خورش لوبیا و خوک)، کیبه برای جشن گرفتن جامعه ثروتمند مهاجران خاورمیانه در سائوپائولو و چوراسکوینیو سنتی، در این رستوران وجود دارد.

سیخ‌های گوشت و سوسیس معمولا در گاری‌های خیابانی یافت می‌شود. در همان نزدیکی، بستنی‌فروشی Sorveteria do Centro و هات داگ متخصص Hot Pork نیز به چشم می خورد.

رستوران Pettirosso

تقریبا در هر گوشه سائوپائولو می‌توانید غذای ایتالیایی پیدا کنید، اما زوج ایتالیایی- برزیلی، مارکو و اریکا رنزتی، غذاهای همه‌جانبه‌ای را به سطح دیگری می‌برند. مارکو رنزتی که اصالتا اهل رم است، ماکارونی را کاملا آل دنته می‌پزد و به دستورالعمل‌های سنتی مانند tonnarelli cacio e pepe و spaghetti alla carbonara کمی پیچیدگی می‌دهد.

در اینجا باید مانند رومی‌ها غذا بخورید و غذاهای اصلی مانند تریپا آلا رومانا (تریپ خورش شده در سس گوجه‌فرنگی، پکورینو و نعناع) یا پورچتا دی مایالینو (پرچتای خوک شیرخوار که با خامه لوبیا سفید و سبزیجات سرو می‌شود) سفارش دهید.

رستوران فاناسو

رستوران فاناسو

رستوران فاسانو به معیاری برای مهمان‌نوازی تبدیل شده و الهام‌بخش بسیاری از رستوران‌های سائوپولوست. فرمول این رستوران ساده است: مواد اولیه باکیفیت، دستور‌العمل‌های کلاسیک ایتالیایی، خدمات عالی به مشتریان و در نهایت، بهترین کیفیت غذا در برزیل را خواهید داشت. 

رستوران Dom

الکس آتالا بدون شک تحسین‌شده‌ترین سرآشپز برزیلی حال حاضر جهان است. او با کمک شریک خود، ژئووان کارنیرو، تلاش می‌کند تا غذاهای برزیلی و مواد تشکیل دهنده آن را به شیوه‌ای مدرن و خلاقانه در DOM با دو ستاره میشلین برجسته، دوباره تفسیر کند. غذاها شامل ماهی پیراروکو در آبگوشت کفال، مورچه برگ برش خام آمازونی در داخل رزینی شبیه کهربا ساخته شده از کاچاچا، راویولی قلب نخل پوپونا پر شده با واتاپا (مخلوطی خامه‌ای از نان، میگو، شیر نارگیل و بادام زمینی آسیاب شده) و بسیاری از غذاهای دیگر است.

رستوران تاتینی

رستوران تاتینی

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های سائوپائولو که در سفر به برزیل باید بروید، تاتینی است که اکنون توسط نسل سوم خانواده تاتینی اداره می‌شود. آشپزخانه هنوز هم غذاهای کلاسیک مانند استیک دیانا (که با مخلوطی از خردل و سس ورسسترشر سرو می‌شود) و استیک او پویور (شواهدی از تأثیری که فرانسه زمانی بر غذای برزیل داشت) آماده می‌کند، حتی اگر این غذاها از دیگر منوهای شهر ناپدید شوند، در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را در این رستوران میل کنید. پیشخدمت‌ها همچنان وسایل کنار میز را با استفاده از بشقاب‌های داغ و ظروف پخت و پز تمیز می‌کنند.

غذاخوردن در رستوران‌های سائوپائولو

نکاتی در مورد تجربه غذاخوردن در رستوران‌های سائوپائولو

  • اگر پرتغالی صحبت نمی‌کنید، اشکالی ندارد، اما خود را برای یک ماجراجویی آماده کنید. برخی، رستوران‌های سائوپائولو دارای منوی انگلیسی هستند. به عنوان سرنخ به دنبال علامت یا کپی از منوی انگلیسی در خارج باشید. آداب غذاخوردن در برزیل مانند همه‌جاست اما چند نکته را باید در نظر داشته باشید:

  • هرگز با دست غذا نخورید؛ چرا که بسیار غیر بهداشتی در نظر گرفته می‌شود. همیشه از قاشق و چنگال استفاده کنید مگر این که ساندویچ یا فینگر فود می‌خورید. همیشه هنگام غذا خوردن چنگال و چاقو را در دست بگیرید. از چاقو نه تنها برای بریدن، بلکه برای فشار دادن غذا به چنگال نیز استفاده می‌شود. هنگام برش غذا، هر تکه را در یک زمان و در حین انجام غذا برش دهید.

  • مودبانه است که قبل از شروع غذا بگویید 'bom apetite' (تلفظ 'bohng apaytcheetchee ')

  • انعام دادن در رستوران‌های سائوپائولو الزامی نیست و انتظار آن نمی‌رود. اگر از خدمات لذت می‌برید و می‌خواهید به پیشخدمت‌ها انعام بدهید.

  • مانند هر جای دیگری، از قرار دادن آرنج روی میز خودداری کنید و هر دو دست خود را بالای میز نگه دارید (هرگز روی پاهای خود قرار نگیرید).

  • از تنوع زیاد میوه‌های تازه بهره ببرید! به جای نوشابه، همراه غذا مقداری آبمیوه بخورید. بیشتر مکان‌ها پرتقال، پاپایا، میوه شور، گواوا و آناناس را عرضه می‌کنند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات